مجری فاکس ، ماریا بارتیروما ، فعالان گروه حقوق بشر را “مجازات” کرد اخبار فاکس

[ad_1]

ماریا بارتیروما ، مجری برنامه فاکس بیزینس ، پس از آخرین اتفاق ناخوشایند در شبکه محافظه کار گفت: “به نظر می رسد که مجازات شده ایم.”

در بخشی که چهارشنبه شب پخش شد ، ظاهراً باریروما معتقد بود مصاحبه با دنیس ارگان ، رئیس جمهور و مدیرعامل غول گوشت خوک Smithfield Foods. در حقیقت ، او با مت جانسون از گروه حقوق بشر اقدام مستقیم در همه جا مصاحبه کرد.

مصاحبه شش دقیقه ای با پرسیدن بارتیرومو در مورد شیوع Covid-19 در کارخانه ای در اسمیت فیلد ، داکوتای جنوبی و برنامه های شرکت برای توزیع واکسن آغاز شد. در پاسخ ، جانسون در مورد کارکنان “متعهد و انعطاف پذیر” و تعهد شرکت در ارائه “تجهیزات گسترده محافظت شخصی” به کارمندان بحث کرد.

همانطور که جانسون “شخصاً وعده داد ، به زودی منشور جلسه تغییر کرد[d] که ما بهتر عمل خواهیم کرد و اولین تغییر تحت رهبری من شفافیت و در بعضی مواقع صداقت دقیق است. “

با این کار او یک دستورالعمل درباره صنعت غذا و اینکه چگونه می تواند به یک بیماری همه گیر دیگر کمک کند را شروع کرد. وی گفت كه مزارع “ظروف پتری” برای بیماریهای عفونی بودند ، قبل از اینكه بارتیروما مصاحبه كند ، به سمت لبخندهای نمایشی و وقفه ها متوقف شد.

سخنگوی فاکس نیوز در پاسخ به درخواست نظر ، توجه خود را به اصلاحیه مربوط به هوا در بارتیرومو جلب کرد.

بارتیروما گفت: “ما می خواهیم از دنیس ارگان ، اسمیتفیلد فودز و مخاطبان خود عذرخواهی کنیم.” “ما مطمئناً هوشیارتر خواهیم بود.”

سیروس لمبارد مدیر عامل اسمیت فیلد گفت: “جستجوی ساده عکس در گوگل از مدیر عامل شرکت ما اجازه چنین اتفاقی را نمی دهد. اجازه انتشار اطلاعات نادرست را داد و فاکس برای این کار تمام وقت عذرخواهی کرد.

جانسون به وراپ گفت که به دلیل این ترفند “گناه وجدان بیش از حد” ندارد ، که به گفته وی تا حدودی از ادعای اخیر بررسی واقعیت در مورد تقلب در رای گیری الهام گرفته شده و شامل “آدرس های ایمیل جعلی و شماره های جعلی تلفن و مقدار زیادی قطران. “

منتقدان فاکس نیوز و فاکس بیزینس خاطرنشان کرده اند که این اولین برخورد بارتیرومو با اطلاعات نادرست نیست ، و دلیل این امر چیزی بیش از تأیید مستقیم ادعاها علیه Smartmatic ، شرکتی که دستگاه های رای گیری می سازد ، است.

در ماه نوامبر ، بارتیروما مصاحبه ای با دونالد ترامپ منتشر کرد ، این اولین مصاحبه پس از شکست انتخاباتی توسط جو بایدن است. در طول آن جلسه ، مجری برنامه به گفته های بی اساس ترامپ “بارها و بارها مبنی بر تقلب در این انتخابات ، جعل و واقعیت های زیادی از طرف شما وجود داشت” اشاره کرد و سپس از رئیس جمهور حمایت کرد.

وی گفت: “سپس آنها محل دفن زباله ایجاد کردند.” آمریکا ویران شده است. “

میزبان بعداً گفت كه “منبع اطلاعاتی” ناشناخته “به من می گوید كه رئیس جمهور ترامپ در انتخابات پیروز شد.” در واقع ، شبکه خودش ، مانند دیگران ، انتخابات بایدن را صدا زد و نمایندگان وزارت دادگستری و وزارت امنیت ملی گفتند که هیچ تقلبی صورت نگرفته است.

جو لاکهارت ، سخنگوی پیشین کاخ سفید ، به واشنگتن پست گفت: “باریروما” قبلاً در دنیای تجارت لری کینگ بود. “اما من فکر می کنم او رده بندی مانند تاکر کارلسون و شان هانیتی و حتی لو دابز را دیده است و او راهی برای زنده ماندن در فاکس دیده است – شامل” دونالد ترامپ “در کل”.

بارتیرومو همچنان که دیگر خبرنگاران در حاشیه بودند با مصاحبه با رئیس جمهور دسترسی خود را حفظ کرد. وی به پست گفت: “از زمانی که من شروع به پوشش پرزیدنت ترامپ و پوشش کودتا و تلاش برای سرنگونی او کردم ، من دشمن رسانه ها ، فعالان و جمعیت شده ام. من یک مزیت دارم. منظور من این است که به سلاح خود پایبندم و من فقط دور نمی شوم. “

در نقش قبلی خود به عنوان خبرنگار CNBC در زمان رونق dot.com ، بارتیرومو فرقه ای را به خود جلب کرد و برای برخی متفاوت شناخته شد به عنوان “پول عسل” یا حتی “سوفیا لورن از روزنامه نگاری مالی”. سپس در میان طرفداران او Joey Ramone ، تکنواز Ramones بود که برای مشاوره در مورد تبلیغات با او تماس گرفت.

بارتیرومو در سال 2006 در گفتگو با گاردین گفت: “من شروع به دریافت نامه های الکترونیکی از او کردم و او گفت ،” ماریا ، نظر شما درباره اینتل چیست یا نظر شما در مورد AOL چیست؟ “و من فکر کردم ،” این شخص کیست که برای من ایمیل می نویسد؟ ” دیوانه است ، او خودش را جوی رامون صدا می کند.

“مطمئناً او بود و ما دوستی برقرار کردیم. و او را برای بازارها آماده کردند. او واقعاً نمونه کارهای سرمایه گذاری خود را درک می کرد. جوی رامون یک سرمایه گذار خارق العاده بود. “

جبهه مقدم ، که در سال 2001 درگذشت ، بعداً با بارتیرومو تماس گرفت و گفت كه او ترانه ای در مورد او نوشته است و او را به CBGB دعوت كرد تا او را بشنود. بارتیرومو در این کنسرت شرکت نکرد – او قرار بود ساعت 6 صبح باشد – اما یک گروه فیلمبرداری را فرستاد.

“البته ، فیلمبردار با نوار برگشت و او و گروهش با این آهنگ از ماریا بارتیرومو و من آن را خیلی دوست دارم. این یک ادای احترام بزرگ است. من فقط آن را دوست دارم این عالی است ، فقط عالی است. “

این آهنگ در آلبوم آخر Ramone ظاهر شد.

[ad_2]