ما 80 مورد از Ikea سفارش دادیم ، اما فقط 5 مورد تحویل دادیم پول

[ad_1]

ما در اواسط ماه نوامبر به خانه جدیدی نقل مکان کردیم و برای IKEA 600 £ از جمله گهواره دختر چهار ماهه ام سفارش دادیم. با به تعویق انداختن تاریخ شروع تحویل ، ایکیا از 80 مورد فقط 5 مورد را تحویل داده است. ارتباطی نبود. خطوط خدمات مشتری او قطع شده و ایمیل های ارسالی به صندوق پستی مخفی وی بی پاسخ مانده است. هنوز توانایی خرید تخت نوزاد دیگر را ندارم و از قبل در ذهنم هستم.

AS ، لندن

دانستن اینکه فقط شما سرد نخواهید شد JT از Kingussie نیز پس از قرار دادن سفارشات “کلیک و جمع آوری” در 21 نوامبر در ناامیدی به مشکلات شما رسیدگی کرد.

وی می نویسد: “من قرار بود در 25 نوامبر برای مجموعه مجوز بگیرم ، اما چیزی نشنیدم ، و اشاره به دستور ردیابی فقط می گوید که در حال پردازش است.” “پس از 30 دقیقه انتظار از طریق چت وب ، به اپراتوری رسیدم که در شش ثانیه مرا قطع کرد! در توییتر نیز پاسخی وجود ندارد.

“با توجه به صدها پاسخ به توییت های مشتری ناراضی ، می بینم که او به وضوح در انجام سفارشات و ارائه سطح مطلوبی از خدمات مشتری مشکل دارد ، اما هنوز هم خوشحال است که از مردم پول می گیرد.”

امتیاز فروشگاه Trustpilot پس از افزایش نظرات منفی در ماه نوامبر ، به شدت سقوط کرد و به یک و نیم ستاره رسید. به نظر می رسد که ایکیا با موفقیت خود خرابکاری شده است. سال اسارت اشتیاق بی سابقه ای برای بهسازی خانه ایجاد کرد ، در حالی که محدودیت های کوید و تحولات زنجیره تامین باعث خرابی سهام و ارتباطات شد.

ایکیا گفت: “ما با زنجیره تأمین خود به سختی کار می کنیم تا در دسترس بودن محصولات خود را افزایش دهیم ، افراد بیشتری را در مرکز پشتیبانی مشتری خود جذب کرده ایم ، ما در بهبود فن آوری ها و سیستم های خود ، افزایش تحویل و کلیک ها و ظرفیت جمع آوری شده متمرکز هستیم. روش های بیشتری را برای مشتریان ایجاد کرده است تا با ما خرید کنند و خریدهای خود را دریافت کنند. “

هرج و مرج مخفی ممکن است از عهده Ikea خارج باشد – تقصیر آن این است که به مشتریان هشدار نمی دهد. صفحه اصلی وی با معاملات تعطیلات و بدون اشاره به تأخیرها جذاب بود.

وقتی به این موضوع اشاره کردم ، او به من گفت که در مرحله به روزرسانی وب سایت است و هفته گذشته یک بنر لاغر در بالای صفحه برای هشدار به مشتریان ظاهر شد.

اما می تواند با ظهور یک عنوان به حرکت درآید. هر دو چگونه و JT پس از مداخله من طی یک روز با من تماس گرفت.

چگونه سفارش او را دریافت کرد و JT به او استرداد شد و مبلغ 50 پوند به او دادند چون پرده هایی که سفارش داده بود در دسترس نبودند.

مشتری جان لوئیس آگهی لندن نیز در وضعیتی مشابه قرار دارد ، با این تفاوت که راه حل ناپسندی به او پیشنهاد شد.

وی نوشت: “من یک مجموعه سه گلدان Le Creuset سفارش دادم که هنگام فروش در جمعه سیاه از 465 پوند به 279 پوند کاهش یافت.” “آنها در تاریخ تحویل ظاهر نشدند و اکنون به من گفتند که این به دلیل خطای سهام است. من می توانم غرامت را بپذیرم یا هزینه کامل آن را بپردازم چون موجودی آن دوباره موجود است. “

این جسارت گستاخانه برای جان لوئیس بیش از 114 پوندی که امیدوار بود از شما بگیرد ، حسن نیت خواهد داشت. حالا او قیمت فروش را گرامی داشته اما کالای اشتباهی را ارسال کرده است. به نظر می رسد مجموعه مناسب در راه است.

در صورت نیاز به کمک ، به [email protected] ایمیل بزنید. آدرس و شماره تلفن را وارد کنید. ارسال و انتشار با شرایط ما اداره می شود

[ad_2]