“ما از متجاوزان پیروی خواهیم کرد”: ماکرون قول می دهد فرانسه قوانین محارم را تشدید خواهد کرد | فرانسه

امانوئل ماکرون ، رئیس جمهور ، روز شنبه در چند توئیت پس از انتشار کتاب متهم کردن یک مفسر ارشد سیاسی فرانسوی به سو ab استفاده از برادرزاده خود ، گفت که فرانسه قوانین محارم خود را تشدید خواهد کرد ، باعث خشم مردم در سراسر کشور شد.

در حساب توئیتر خود ، ماکرون گفت فرانسه باید قوانین خود را برای محافظت بهتر از کودکان در برابر خشونت جنسی تنظیم کند ، و از وزیر دادگستری خواست که با هدف ارائه پیشنهادات قانونی به سرعت رایزنی کند. ماکرون گفت: “ما متجاوزان را دنبال خواهیم کرد.”

ماکرون گفت: فرانسه پیش از این مهلت محرومیت برای محارم را به 30 سال افزایش داده بود ، که از بزرگسالی قربانی محاسبه می شود و کنترل افرادی را که با کودکان کار می کنند کنترل می کند ، اما او گفت که کارهای بیشتری باید انجام شود.

وی گفت كه به عنوان بخشی از معاینات معمول پزشكی در حال حاضر از كودكان ، فرانسه جلسات محارم را در مدارس ابتدایی و متوسطه معرفی می كند تا كودكان بتوانند در مورد موضوع صحبت كنند.

وی همچنین گفت که بهترین کمک روانشناختی به قربانیان محاربه ارائه می شود و از طریق تأمین اجتماعی جبران می شود.

در هفته های اخیر ، صدها نفر به شبکه های اجتماعی مراجعه کرده اند تا داستان معارض خود را در پی انتشار کتابی متهم کنند که اولیور دوهامل ، استاد فرانسوی و کارشناس قانون اساسی را به سو ab استفاده از برادرزاده خود متهم کرده است.

این كتاب توسط كامیل كوشنر ، دختر ناپدری دوهامل ، دختر وزیر خارجه پیشین و بنیانگذار سازمان غیر دولتی پزشكان بدون مرز ، برنارد كوشنر ، نوشته شده است.

در اوایل این ماه ، دوهامل پس از انتشار کتاب ، از سمت تحت نظارت ساینس پو ، یکی از بهترین دانشگاه های فرانسه استعفا داد. وی در تاریخ 4 ژانویه در توییتر گفت: “من که هدف حملات شخصی قرار گرفته ام و می خواهم م theسساتی را که در آن کار می کنم حفظ کنم ، به وظایف خود پایان دادم.

نه دوهامل و نه وكیل وی در مورد این ادعا كه مربوط به دهه 1980 است اظهارنظر نكرده اند.

فردریک ویدال ، وزیر آموزش عالی دستور بازرسی در Science Po را برای تعیین مسئولیت و کاستی های احتمالی صادر کرده است.