مایکروسافت به دلیل ویژگی مورد انتقاد قرار گرفته است که به عنوان نظارت بر محل کار مورد انتقاد قرار گرفته است فن آوری

[ad_1]

مایکروسافت به دلیل فعال کردن ویژگی “ارزیابی عملکرد” ​​که به گفته منتقدین معادل نظارت بر محل کار است ، عذرخواهی کرد.

این شرکت می گوید اکنون تغییراتی در سرویسی ایجاد می کند که به مدیران فناوری اطلاعات اجازه می دهد “به افراد خود کمک کنند تا بیشترین بهره را از محصولات خود ببرند” تا اطلاعات مربوط به کارمندان را که به مدیران منتقل می شود ، محدود کند.

جارد اسپاتارو ، نایب رئیس مایکروسافت 365 گفت: “در مایکروسافت ، ما معتقدیم که اطلاعات مبتنی بر داده برای توانمندسازی افراد و سازمان ها برای دستیابی به اهداف بسیار مهم است.” ما همچنین معتقدیم که حفظ حریم خصوصی یک حق است و ما کاملاً به حریم خصوصی هر شخصی که از محصولات ما استفاده می کند متعهد هستیم. “

مورد اصلی استفاده از سرویس نمره عملکرد در سطح سازمانی است: مدیران می توانند از آن برای دیدن اطلاعات فنی در مورد شبکه خود و همچنین درک نحوه استفاده کارمندان از ویژگی هایی مانند چت و ابزار برنامه ریزی استفاده کنند.

اما این اطلاعات بسته به کاربر دیده می شود ، به طور بالقوه به مدیران امکان می دهد کارکنان منفردی را که به اندازه کافی کمک نمی کنند یا به درستی از ابزار استفاده می کنند ، شناسایی کنند.

مایکروسافت می گوید ، اکنون نام کاربری فردی را به طور کامل از معیارهای عملکرد حذف می کند. اسپاتارو می گوید: “در آینده ، ارتباطات ، جلسات ، همکاری در مورد محتوا ، همکاری و اقدامات تحرک در معیارهای عملکرد فقط داده ها را در سطح سازمان جمع می کند – اندازه گیری واضحی از پذیرش عملکردهای اصلی در سطح سازمان را ارائه می دهد.” “هیچ کس در سازمان قادر به استفاده از ارزیابی عملکرد برای دسترسی به داده های مربوط به نحوه استفاده یک کاربر از برنامه ها و خدمات در Microsoft 365 نیست.”

این شرکت همچنین در حال تغییر مارک تجاری پیرامون این ویژگی است تا روشن کند که “بهره وری” حاصل از آن یک سازمان است و نه افراد. اسپاتارو می افزاید: “ارزیابی عملکرد نمره ای برای سازمان ایجاد می کند و هرگز به منظور ارزیابی کاربران منفرد نبوده است.”

جفری اسنور ، مهندس باسابقه مایکروسافت و CTO بخش تحول نیروی انسانی مدرن ، این تغییر را ستود و از ولفی کریستال ، یک فعال اتریشی که برای اولین بار نگرانی در مورد این ویژگی را ایجاد کرد ، برای بازخورد خود تشکر کرد.

Tnover نوشت: “آنچه در مورد مایکروسافت بیشتر دوست دارم این است که اگر ما خراب شویم ، اشکال را تصدیق کرده و آن را برطرف می کنیم.” “10 هزار تشکر از ولفی کریستل و دیگران برای بازخوردی که منجر به این تغییر شد!”

[ad_2]