مایلی سایرس: مروری بر قلب های پلاستیکی موسیقی

[ad_1]

سix سال پیش تور مایلی سایرس بانگرز وارد لندن شد. این مثل همیشه خنده دار و مضحک سرگرم کننده بود ، کسی یک نمایش پاپ را در استادیومی اجرا کرد که کوروش با پانتومیم اسب روی صحنه می رقصید ، یک تصنیف می خواند ، یک پرنده عروسک عروسکی فلورسنت غول پیکر را تعقیب می کند و در همان نزدیکی ظاهر می شود با مجسمه 30 متری سگ تازه فوت شده فلوید ، که با لیزر چشمانش شلیک کرد. وقتی از خود پرسیدید که بعد از این چه کاری می تواند انجام دهد ، وی از حضار پرسید آیا باب دیلن را دوست دارند یا نه. سکوت بعدی نشان می داد که آنها این کار را انجام نمی دهند ، اما او هنوز هم آواز “تو وقتی مرا بروی تنها خواهی کرد”. در موارد دیگر ، او جمعیت را ترجیح می داد: “نوری وجود دارد که هرگز خاموش نمی شود” ، دوش کلاسیک “سر قلب من” ساخته ایرما توماس در سال 1963 ، “سر قلب من” و “زیبایی لد زپلین” من تو را ترک می کنم.

مایلی سایرس: جلد آلبوم



مایلی سایرس: جلد آلبوم “قلب های پلاستیکی”. عکس: AP

این یک ستاره پاپ نبود که مطیعانه مجموعه خود را با چندین خواننده مشهور تکمیل کند: این شاهدی پیچیده از طعم جذاب کاتولیک بود که زندگی بعدی کوروش سعی در ارضای آن داشت. او بانگرز را به همراه Miley Cyrus & Her Dead Petz دنبال کرد ، جایی که او در کاسه های تبتی بازی می کرد و با Flaming Lips همکاری می کرد ، که صدای آن را اغلب به یاد می آورد. او یک آلبوم کانتری با استقبال خوب ساخت و سپس یک EP مصنوعی با اجرای Ghostface Killah ، Rae Sremmurd’s Swae Lee و RuPaul ساخت. آخرین ورود وی به عنوان آلبومی از موج جدید دهه 80 به یادگار مانده است: صورتی نئون روی سیاه ، عکس میک راک که با دستکش های چرمی با پراکسید کوروش پوشانده شده و تی شرت با نوشته “CENSORED”. به دنبال آن تک آهنگ خارق العاده “Midnight Sky” ساخته شد که استیو نیکس در سال 1981 “Edge of Seventeen” (خواننده “Fleetwood Mac” بعدا در ریمیکس “mashup” ظاهر شد) و تعدادی نسخه جلد ، از جمله آکوستیک دوبل “کاش تو بودی” را درگیر کرد. در اینجا “Pink Floyd و Heart of Glass Blondie با یک گروه موسیقی زنده ضبط کردند. آنها با شور و شوق پذیرفته شدند ، و کاملاً واضح چرا. وی با استفاده از اصطلاحی که سیروس می توانست هنگام گشت و گذار در بانگرز استفاده کند ، همه آنها را خواند ، صدای مصمم او – ابزاری که کاملا متفاوت از دیگر خواننده های بزرگ پاپ است – قدرت خامی حتی به نسخه کرنبری “زامبی فوق العاده باد و سلطه گر” اضافه کرد. .

لیست مهمان ها مسیر حیله گرانه ای را که “قلب پلاستیک” برای چشیدن کوروش انتخاب می کند برجسته می کند: ستاره های دهه 80 بیلی آیدول و جوآن جت به همراه دعا لیپا. این برنامه دارای تصنیف هایی است که درجات مختلفی از سنت نشویل را منعکس می کند – از اوج های صوتی تا آخرین رشته طلایی ، تزئین شده با سینت سایزرهای زیبا به سبک Abba – در برابر موسیقی پاپ جریان سال 2020 ، بقایای الکترونیکی آلبوم حذف شده She Is Miley Cyrus و قطعاتی که گرایش کیرا به راک. موارد آخر در یک فاصله معین کمترین موارد موفقیت آمیز هستند ، عمدتاً به این دلیل که ایده تولید کننده اصلی پاپ سال 2020 در مورد چگونگی صدای موسیقی راک را ارائه می دهند. علی رغم اعوجاج ، گیتارها چیزی ضد عفونی کننده دارند که از انتخاب او برای طلاق اخیر در WTF پشتیبانی می کند. من می دانم ، در حالی که تظاهرات اجباری Auto-Tune قادر است صدای کوروش را عقیم کند ، و گلو کامل او را به یک هق هق گریه عجیب تبدیل کند. به استثنای Bad Karma ، که توسط مارک رونسون تولید شده است ، و یک احساس سرزنده را از طریق طبل های کوبنده نشان می دهد ، شبیه موسیقی راک است که از فیلتر اینستاگرام عبور می کند. ناامید کننده هنگامی که شنیدید Cyrus اگر به شما اجازه دهد تا به صورت زنده پاره شوید چه کاری می تواند انجام دهد: اگر این کار را نکرده اید ، Heart of Glass و Zombie به نسخه لوکس اضافه می شوند.

Miley Cyrus: Prisoner ft Dua Lipa – ویدیو

حضور موسیقی کلاسیک پاپ Blondie برخی از آهنگ های آلبوم را با نور نسبتاً بی امان منعکس می کند ، اگرچه مواد خوبی وجود دارد. “فرشتگان مثل تو” تصنیفی برای استادیوم است که دارای نقش برجسته ای کاملاً واضح و با گروه کر میخ شده است. اثرات خزیدن شبانه در دهه 80 به خوبی انجام شده است ، که توسط بیلی آیدول در “عروسی سفید” (“بیا!”) بیشتر مطرح شده است. Never Be Me و Gimme What I Want نمونه های عالی موسیقی پاپ مصنوعی هستند. اما زندانی همکاری لیپا به مراتب کمتر از ویدئوی خون آلود او که از جان واترز نقل می کند جالب توجه است: صدای او یک میلیون مایل با نوستالژی آینده لیپا فاصله ندارد ، اما خود آهنگ به اندازه بازدیدهای این آلبوم قوی نیست. در رابطه عاطفی کوروش با شعرهای تحریک شده “متنفرم کن” و همچنین در تیتراژ تردیدی ندارید ، اما صدای او برای ملودی و تنظیمات موسیقی کافی نیست.

با گوش دادن به “قلب پلاستیک” ، سخت است که به احساس سازش شک کنید: تلاشی برای تبدیل منافع متنوع کوروش به چیزی با جذابیت تجاری مشخص برای جلوگیری از فروش بی صدا “Younger Now” 2017 که نتوانست طرفداران پاپ را متقاعد کند یا موسیقی سنتی کانتری را به خود جلب کند. . این آلبوم بدی نیست ، اما بسیار کمتر جالب و قابل درک تر از هنرمندی است که آن را ساخته است.

این هفته الکسیس داشت گوش می داد

دمبل: رویای کریسمس
وقتی Band Aid ، Shaky و Pogues صعود سالانه نمودارها را شروع می کنند ، دوستی آن را کند و کاوش کرد: چه کسی می دانست که Roxy Music نام مستعار تک آهنگ کریسمس 1980 را در موج های موسیقی ساز Tara از Avalon ضبط کرده است؟

[ad_2]