مارک های اینترنتی جداسازی قطعات خرده فروشی بزرگ را تمیز می کنند | کسب و کار

من هستمبه نظر می رسد یک خرابی تمیز برای یک تیم اینترنتی در یک خرابی بزرگ خرده فروشی. Boohoo Debenhams را مونتاژ کرده است و Asos موقعیت قطب بهترین قطعات Arcadia ، یعنی Topshop ، Topman و Miss Selfridge را به خود اختصاص داده است. متأسفانه ، این نتیجه تعداد فروشگاههای بسته و در نتیجه از دست دادن شغل را افزایش خواهد داد ، زیرا هر دو خریدار فقط برای اینترنت به فرمول خود پایبند هستند. همچنین حتی چند هفته پیش بعید به نظر می رسید.

مایک اشلی ، گروه JD Sports و Frasers ، برنامه های احیای دبس را بررسی کرد ، هرچند لزوماً به طور کامل در 124 فروشگاه وجود نداشت ، در حالی که نکست می خواست صاحب Topshop شود و فروشگاه ها را باز نگه دارد. چرا نگهبان قدیمی نتوانست در مناقصه برنده شود؟

این امر تا حدی به این دلیل است که بازیکنان خالص اینترنت تمایل دارند مارک های بیشتری را در زیرساخت های موجود خود بگنجانند. افزودن مارک های شناختی نسبتاً کم خطر است. اما ویژگی دیگر ممکن است مانعی در نرخ های تجاری برای هر داوطلب باشد – یا به عبارت دقیق تر ، عدم اطمینان اهداف دولت برای مالیات بر دارایی.

آیا وزارت خزانه داری مرخصی را با نرخ کوید برای یک سال دیگر یا حتی شش ماه تمدید خواهد کرد؟ از آنجا که ارزش سالانه نرخ ها طبق آخرین شمارش 75 میلیون پوند بود ، این موضوع برای هر کسی که علاقه مند به فروشگاه های تجاری است مربوط خواهد شد. اما این طور نیست که خزانه داری هنوز پاسخی داده است.

و آیا دولت به دنبال اصلاح نرخ درازمدت است – مالیاتی که هفت سال از عمر آن منعکس شود؟ وزرا به اصلاح اشاره دارند ، اما هرگز آن را دور نمی زنند. هنگام تدوین برنامه های JD Sports ، Frasers و Next مجبور به کشیدن فعال تر شدند.

البته “Buhu” و “Asos” در هر صورت می توانند برنده شوند. حرکت در سمت آنها ، تا حدی به این دلیل که در وهله اول دبس و آرکادیا شکست خوردند. به عنوان مثال ، Asos سالها از نظر پویایی و سرمایه گذاری در بازار اصلی 20 ساله Topshop در اطراف Sir Philip Green می چرخد. بنابراین بیایید نقش شرط بندی تجاری را در داستان های گسترده دست بالا نگیریم.

اما ، با این وجود ، بگذارید این مسئله را نادیده بگیریم که به وضعیت امروز می رسد. انبارها باید هزینه بیشتری پرداخت کنند و فروشگاه ها باید هزینه کمتری را پرداخت کنند ، که این نشان دهنده قیمت های فعلی املاک است. شاید تحت چنین شرایطی Debenhams و Arcadia بتوانند از نظر جسمی تحت JD Sports یا Next زنده بمانند. ما هیچوقت نخواهیم فهمید. اما چندین هزار نفر – کسانی که اکنون ممکن است شغل خود را در فروشگاه از دست بدهند – حق دارند س questionsال کنند.

هزینه های آزمایش های تنفسی در انگلیس توسط دولت ایالات متحده تأمین می شود

تبریک می گویم سینارجن. این شرکت ، که در لیست شرکت های صادر شده توسط دانشگاه ساوتهمپتون قرار داشت ، بودجه دولت را برای آزمایشات بالینی طولانی مدت درمان بالقوه راه های هوایی برای بیماران Covid که هنوز نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند ، فراهم کرده است.

غافلگیری مربوط به چهره دولت است. آژانس های پزشکی ایالات متحده علاقه مند به استفاده جدید احتمالی از دارو هستند ، این دارو قبلاً برای بیماران مبتلا به ام اس مورد استفاده قرار گرفته است. این مشارکت بخشی از برنامه Operation Warp Speed ​​آمریکا است. سهام Synairgen که قبلاً بازده خوبی داشت ، 10٪ افزایش یافت.

سینارگن می گوید وزارت بهداشت انگلیس به طور مرتب در مورد پیشرفت های انجام شده به روز می کند و بنابراین تعجب آور است که به نظر می رسد ایالات متحده در حمایت از تحقیقات جدید فعال تر است. این بخش ممکن است دلایل خود را داشته باشد ، اما اگر اینگونه باشد ، آنها را در میان نمی گذارد. علاوه بر واکسن ، به درمان کووید نیز نیاز است ، که در جامعه پزشکی ذکر شده است. شرم آور خواهد بود اگر این درمان داخلی به دلیل پول عمومی ایالات متحده موفق شود.