مائوریتزیو پوچتینو پس از برکناری توماس توخل | فوتبال

[ad_1]

در چند ساعت آینده پس از استعفای آلمانی از سمت سرمربی پاری سن ژرمن به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن قرار است جایگزین مائوریتزیو پاچتینو شود.

لئوناردو ، مدیر ورزشی PSG با نمایندگان پوچتین تماس گرفته و مذاکرات در حال انجام است ، انتظار می رود توافق در روزهای آینده انجام شود. فرض بر این است که آرژانتینی که در نوامبر 2019 تاتنهام را خارج از فوتبال ترک کرد ، بسیار مایل است به باشگاهی متعلق به قطر برود.

توکل هزینه شروع آهسته لیگ 1 را پرداخت کرد ، جایی که PSG در 17 بازی اول چهار شکست متحمل شد و یک امتیاز از لیون عقب بود – و لیل. این بازیکن 47 ساله پس از پیروزی 4-0 خانگی مقابل استراسبورگ در روز چهارشنبه ، ترک می کند و این نشان می دهد که قهرمان فرانسه یک بار دیگر به دنبال تجهیزات برتر است.


توکل در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی روز چهارشنبه ، در مورد نظرات گفته شده در مصاحبه با کانال تلویزیونی Sport1 آلمان اظهار نظر کرد. وی به نقل از توکل اظهار داشت که در سال اول حضور در PSG بیشتر احساس “سیاستمدار ورزش تا مربی” داشت ، اما اصرار داشت که این نقل قول ترجمه نادرست یک اظهارنظر ناخوشایند است.

مدیر سابق دورتموند در ژوئن 2018 به عنوان سرمربی در پارک دو پرنس منصوب شد و جایگزین اونای امری شد. توکل در فرانسه دو عنوان قهرمانی لیگ 1 را به دست آورد و در فصل گذشته قبیله داخلی را به پایان رساند و در آگوست سال جاری PSG را به اولین فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند که در آن بازی مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 1-0 شکست خورد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید