لینستر بالا می رود و در مقابل نورتهمپتون جایزه می خواهد ورزش ها

[ad_1]

پیروزی امتیاز امتیاز خانگی برای لینستر قدرتمند مقابل تیمی که در گذشته بیش از چند بار آن را نابود کرده بودند کمترین انتظار بود – و تقریباً تمام تحقق آنها بود. طرف دوبلین به سادگی آنچه را که برای آن خواسته بود پذیرفت.

مشکلات نورتهمپتون در این فصل نیز ادامه دارد و از زمان پایان ویروس در ماه مارس ، ویروس به طور عجیبی شکسته شده است. در اینجا آنها مد بودند ، اما به طور مداوم ، اما آنها می دانند که این رقابت یک لوکس است که آنها نمی توانند آرزوی پیروزی خود را داشته باشند ، بنابراین پرهیز از تحقیر می تواند نوعی پاداش باشد.

هنگامی که آنها به تشویق نیاز داشتند ، پزشک لینستر این کار را انجام داد و روزانه دو بازیکن اصلی میزبان را کنار گذاشت. هری بیرن و کالن دوریس ، نیمه پرواز و 8 پوند ، زخمی شدند. جای اولی را برادر بزرگترش راس ، ایرلندی بین المللی گرفت. در عرض 10 دقیقه لینستر نیز مدافع خود را پس از آسیب دیدگی از دست داد.

وقتی پراویدنس به نورتهمپتون سیگنالی برای شکستن شکل افتضاح خود در غیرقابل قبول ترین مکان ها ارائه داد ، آنها به آرامی پیشرفت کردند. در زمان بازنشستگی جیمی اوبراین ، لینستر چند دقیقه بعد از آن تلاش کرده بود. هر دو به طرز شومی نرم بودند.

این قوی ترین ترکیب هیچ یک از طرفین نبود ، اما شکست های دفاعی که از زمان از سرگیری محاصره آنها را آزار داده است ، هنوز مشهود بود. در آغاز هر دو نیمه ، لینستر مجاز به والس از جنگ بود. هری Ringrose برش را برای اولین بار ایجاد کرد ، که زمینه را برای سقوط جاش مورفی ، جایگزین دوریس فراهم کرد.

رایان بیرد ، قلعه ، سپس با گالوپی دوید ، انگار که پشت او باشد. نورتهمپتون از این جان سالم به در برد ، اما هنگامی که آنها تصمیم گرفتند پنالتی را در 22 امتیاز خود ثبت کنند ، آنها در جواب میزبانان خود ، که گوش دادند و اجاره خانه را به شیان هیلی ارائه دادند ، به راحتی پنالتی را پذیرفتند.

در این مرحله به نظر می رسید که همه چیز طبق معمول است ، اما دو تلاش بعدی توسط قدیس ها کشته شد ، آنها سه دقیقه قبل از وقفه عقب نشینی کردند. لینستر در دفاع به سختی قابل اعتماد بود. هر دو تلاش نورتهمپتون نیز درگیری نداشت.

Fraser Dinghall ابتدا یک خط عالی از پاس تام جیمز انتخاب کرد قبل از اینکه جیمز خودش از این مسابقه استفاده کند و راهی خط شود. پنالتی قبلی بیرن اختلاف را در این مرحله ثابت کرد ، اما پس از استراحت بیرن – از یک مسابقه دیگر – توپ بلند جمیسون گیبسون-پارک در زمان حمله دیو کرنی را به کرنر فرستاد.

گیبسون-پارک درست پس از راه اندازی مجدد نوبت خود را گرفت ، و از سر ناامیدی مستقیم به خط دوید تا رهبر لینستر 29-14 را باز کند و یک امتیاز جایزه بگیرد ، اما فقط کار خوب خود را لغو کرد ، و یک دقیقه بعد جای خود را به امتحان داد. نیک ایسیکو به او حمله کرد و برای کشتن “نورتهمپتون” سوم رفت.

شکست: ثبت نام کنید و ایمیل هفتگی اتحادیه راگبی ما را دریافت کنید.

با ریختن باد سوزان باران ، دیوانگی تمام شد. لینستر آنقدر هوشیار بود که در کوارتر آخر وقتی به او پیشنهاد پنالتی شد دو بار گلزنی کرد. آنها آنچه راگبی فرض می کند ، حداکثر امتیازات را می گیرند ، البته بدون رونق معمول. اولین مکان در استخر A پشت آنها است.

[ad_2]