لوسی برنز: “همیشه قسمت کوچکی از من وجود دارد که باید خودش را ثابت کند.” فوتبال

[ad_1]

لوسی برنز می گوید: “هدف من هرگز بدست آوردن بهترین جوایز نیست ، اما بدیهی است که می خواهم بهترین باشم.” “من مهم نیستم که به عنوان بهترین شناخته شوم ، به عنوان علاقه ای ندارم ، اما می خواهم در کاری که انجام می دهم بهترین باشم.”

مدافع راست انگلیس که روز پنجشنبه به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب شد ، دارنده جایزه استاندارد شما نیست. این بازیکن 29 ساله پس از فابیو کاناوارو تنها دومین مدافع شد.

او مارتا ، مگان راپینو و میا هام نیست – بازیکنانی که برای سرگرمی و همچنین مهارت ها و توانایی های فنی امتیاز کسب می کنند. برنز از نظر فنی باهوش است ، اما به خصوص او تلاش می کند. سخت به نام (نام پدر و نام خانوادگی مادر) و ذاتاً سخت.

اگر شما به او می گفتید که بهترین بازیکن جهان است ، برنز جوان “می خندید” اما او همچنین می گفت: “من می دانم که خوب خواهم شد” ، با اطمینان و ایمان این یکی از قدرتمندترین ویژگی ها است.

“من همیشه راه خود را باز می کردم ، این فقط درون من بود ، با خواهر و برادرهایم رقابت می کردم ، همیشه سعی می کردم از آنها بهتر باشم ، همیشه سعی می کنم اعتماد به نفس داشته باشم. من می دانم که چه تفاوتی وجود دارد. ”

“ممکن است گاهی اوقات آرزو داشته باشم که عمیقاً فکر کنم” غیرممکن “است ، اما به دنبال آن خواهم رفت ، خودم را باور می کنم و سعی می کنم از بالا به آنها برسم.”

همین انگیزه همراه با جسمانیت و لطافت بود که باعث شد او به همراه بازیکنانی که هنگام بزرگ شدن تحسینشان می کرد به نخبگان برگردد. “کنار مارتا؟ این دیوانه است ، “او با خنده می گوید.

این رانندگی برای بیرون بردن او از منطقه راحتی ، انتقال او از Berwick-on-Tweed به آکادمی و تیم اول ساندرلند ، دانشگاه کارولینای شمالی (که برنده جام جهانی را به عنوان یک خط تولید کارخانه برنده می شود) ، اورتون ، بسیار مهم بود. عنوان های قهرمانی در لیگ با لیورپول ، جام های داخلی در منچسترسیتی و سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان با لیون. حالا او نه برای راحتی ، بلکه برای تجارت ناتمام ، تمایل به بردن جایزه اصلی اروپا با طرف انگلیسی و موفقیت در انگلستان به شهر بازگشته است.

لوسی برنز جایزه خود را از آن خود کرد



لوسی برنز توسط Fatma Samurai به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته شده است. برنز می گوید: “من به افرادی که نماینده آنها هستم بیشتر افتخار می کنم ،” عکس: والرین دی دومنیکو / AP

برنز می گوید: “من همیشه نوعی از کسی بوده ام که می خواسته است به چالش کشیده شود ، می خواهد فشار بیاورد ، همیشه موارد زیر را در نظر می گیرد ، می خواهد کاری متفاوت انجام دهد یا خودم را نشان دهد.” “همیشه قسمت کوچکی از من وجود دارد که باید خودش را نشان دهد. من حتی نمی دانم با چه کسی این کار را انجام می دهم ، اما در هر بازی کاری دارم که او را شوکه نگه دارم ، و کار دیگری انجام دهم تا خودم را روی پاهایم نگه دارم. “

امسال برای همه سخت بوده است. ابتدا برنز گفت که مصدومیت فرم او را مختل کرده است: “من مصدومیتی داشتم که وقتی به خانه می آمدم با آن دست و پنجه نرم می کردم ، اما اکنون به نوعی دارم پاهایم را خوب می کنم.

“من هنوز احساس وضعیت بهتری ندارم. من بهترین بازی را با پیراهن شهر نداشته ام ، این را مطمئناً می دانم. من فقط هیجان زده ام که بعد از کریسمس آنها برای من خواهند آمد. “

در یک سال عدم اطمینان برای همه بازیکنان ، این جایزه به عنوان پاداش بیش از فرم در یک بازه زمانی مشخص احساس می شود. “برای من [it] این بیشتر انباشت موفقیت است که طی دو ، سه ، چهار سال داشته ام. “

در کنار اعتماد به نفس و خوشحالی در زمین ، یک شخص بی ادعا و گریزپا تر وجود دارد. همانطور که ستاره برنز درخشش بیشتری پیدا کرد ، او مجبور شد خود را به عنوان یک الگوی در نظر بگیرد ، اما “بیشتر از کسانی که من نماینده آنها هستم وقتی این جوایز را می گیرم و وقتی نامزد می شوم افتخار می کنم” تا خود جوایز.

او دوباره خندید و گفت: “این واقعا بد است ، اما همه غنائم من هنوز در جعبه ها هستند.” “من نمی خواهم کسی باشم که خودنمایی کند – این سبک من نیست. من دوست دارم آنها را برنده شوم ، اما بعد آنها به کمد می روند و تمام. “

آیا بهترین بازیکن جهان غرق شده است؟ او می گوید: “من هنوز جام را در دست ندارم.” “بنابراین تا زمانی که من این را درک نکنم و ببینم چگونه نام من بر روی آن حک شده است ، احتمالاً باور نخواهم کرد.”

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

وقتی او دستش را گرفت ، شخص دیگری ادعا می کند ، برادرش خورخه ، که روز تولد او در روز اعلام بود.

“او بلافاصله پس از آن برای من پیغامی فرستاد و گفت:” یک هدیه تولد درخشان. شما مجبورید اکنون این جام را تحویل دهید و من می توانم آن را بر روی گوشته خانه جدید خود قرار دهم. به نظر می رسیدم ، “شما می توانید آن را بدست آورید زیرا من همیشه آنها را در کمد قرار دهید ، بنابراین اگر می خواهید آن را روی خود بچرخانید ، می توانید کارهای بیشتری از آنچه می توانید انجام دهید. “

[ad_2]