لوئیس همیلتون برنده جایزه بهترین شخصیت ورزشی سال BBC | ورزشکار سال BBC

[ad_1]

لوئیس همیلتون به عنوان بهترین ورزشکار سال BBC انتخاب شد و مهر سالی استثنایی در فعالیت های حرفه ای و فعالیت های سیاسی را به وجود آورد که می خواست شکل ورزشی را که برای یک دهه در آن سلطه داشت تغییر دهد.

همیلتون پیش از نامزدها استوارت برود ، هالی دویل ، تایسون فیوری ، جوردن هندرسون و رونی اوسالیوان رای عمومی را بدست آورد. در ماه نوامبر ، وی هفتمین عنوان جهانی خود را به دست آورد که یک رکورد مشترک با مایکل شوماخر است. او همچنین از حمایت خود از جنبش زندگی سیاه اطمینان داشت و کمیسیون همیلتون را برای ایجاد “تغییرات واقعی ، ملموس و قابل اندازه گیری” در تنوع اتومبیلرانی راه اندازی کرد.

مارکوس راشفورد برای جایزه بزرگ مسابقه نداد ، اما نماد طبیعت بی نظیر مراسم امسال بود ، زمانی که در طی این همه گیری یک جایزه ویژه را برای کارهای خیرخواهانه خود جمع کرد.

عزم راشفورد برای “پایان دادن به فقر غذایی کودکان” باعث طغیان حمایت عمومی و بیش از یک واکنش دولت شد. عزم این 23 ساله برای حمایت از شرایط بی ثبات فعلی که از کودکی تجربه کرده است ، نه تنها تأثیر ستارگان ورزش بلکه روحیه انسان را در یک مکان نادر از نور در یک سال غم انگیز نشان می دهد.

راشفورد در یک صحنه از راه دور اجتماعی در Salford’s MediaCity به مجری گری لینهکر و گابی لوگان گفت: “برای من ، همه چیز از کودکی رشد کرد.” “من معتقدم که من شروع کردم به دویدن 100 متر 50 متری پشت همه. انجام اصول کار برای من دشوارتر بود. این یک کابوس بود ، اما سرانجام به جایی که می خواستم رسیدم و از آن به بعد آن را می خورم تا تمام تلاشم را برای محافظت از نسل بعدی داشته باشم. “

به دلیل اغتشاشات ناشی از Covid ، تعدادی تغییر در مقادیر تولید درخشان معمول Spoty’s رخ داده است. در حالی که برخی از شش نامزد جایزه بزرگ حضور داشتند ، هیچ مخاطبی برای این استودیو وجود نداشت. در عوض ، برندگان سابق ، اعضای جامعه و کارکنان NHS در یک دیوار ویدئویی 1000 صفحه ای اسیر شدند.

از پیامدهای دیگر همه گیری بیشتر استقبال شد ، زیرا این نمایش تأکید بیشتری بر سهم جامعه و مردم داشت. به نوبه خود ، لحظات احساسی اسپاتی حتی بیش از حد معمول تحت تأثیر قرار گرفت. نمونه آن جایزه “کاپیتان تام” برای یک قهرمان جوان بود. جایزه جدید به نام کاپیتان یک ساله تام مور نامگذاری شد ، که 38.9 میلیون پوند برای موسسات خیریه NHS در طول موج اول Covid جمع کرد و خودش به دلیل “الهام قبل از سختی ها” برنده جایزه هلن رولاسون امسال شد.

توبیاس ولر نه ساله را یک قهرمان خردسال جوان می نامیدند. ولر ، که از فلج مغزی و اوتیسم رنج می برد ، با الهام از کاپیتان تام ، امسال دو واکسن ماراتن را روی واکر خود دوید و تاکنون بیش از 150،000 پوند برای بیمارستان کودکان شفیلد و مدرسه پیس جمع کرده است.

دریافت جایزه از کاپیتان تام در یک جلسه از پیش ضبط شده ، شناخت متقابل و گرمی بین این دو قطعاً چشمگیر بود. ولر در حالی كه 5 متری كاپیتان تام با مادرش در زیر آلاچیق ایستاده بود ، گفت: “او در ماراتن ها برای من بسیار الهام بخش بود و حالا من او را ملاقات كرده ام.” “من فقط احساس فوق العاده ای می کنم.”

جایزه قهرمان بزرگ غیرقابل درک ، اغلب مرکز احساسی نمایش ، پس از مرگ به ماتیاس راتانا اهدا می شود. مادر وی معروف به مت در ماه سپتامبر هنگامی که هنگام کار در ایستگاه پلیس کرویدون توسط مظنونی مورد اصابت گلوله قرار گرفت ، درگذشت. این افسر متولد نیوزلند ، که 30 سال در پلیس کلانشهر خدمت می کرد ، همچنین یک سرمربی داوطلب در راگبی باشگاه گرینستد ایست بود. وی مورد تشویق افتخارات ویدیویی خانواده و همکاران سابق خود قرار گرفت که از ایجاد بنیاد راگبی “Matiu Ratana” خبر دادند.

لیورپول جایزه تیم سال را از آن خود کرد و یورگن کلوپ مربی مربی سال پس از یک دوره سلطنت در لیگ برتر منجر به اولین عنوان قهرمانی خود در 30 سال گذشته شد. در این راه ، علی رغم وقفه چهار ماهه به دلیل همه گیری ، لیورپول رکورددار بیشترین برد خانگی (18 برد) ، بیشترین برد متوالی (18 برد) و بزرگترین پیشرو در بالای جدول بود. اگرچه در پایان فصل به 18 رسیده بود).

کاپیتان سرخ ها جوردن هندرسون یکی از نامزدهای این جایزه بزرگ بود و از کلوپ تشکر کرد ، او نامه ای را برای این بازیکن 30 ساله نوشت و خواند و توانایی وی را برای غلبه بر انتقادات در طول دوران حرفه ای خود و اتحاد تیم تأیید کرد. با یک سوپراستار ، اما شما یک سوپراستار هستید تا تیم را به کار بیندازید. “

در جوایز باقی مانده اهدا شده در شب ، آندره اسپندالینی-سوریه پس از رقابت برای اولین مدال طلای بین المللی انفرادی خود در مسابقات جایزه بزرگ غواصی FINA ، به عنوان ورزشکار جوان سال انتخاب شد. عموم مردم حبیب نورماگامدوف را ستاره جهانی سال ورزش اعلام کردند. اسطوره UFC تابستان امسال پس از رکورد حرفه ای 29 برد و بدون باخت ، بازنشسته شد.

[ad_2]