لری کینگ ، مصاحبه گر معروف اخبار کابل ، در سن 87 سالگی درگذشت | تلویزیون و رادیو

لری کینگ ، پخش کننده تلویزیونی و مصاحبه کننده تلویزیونی مشهور و شخصیت های آمریکایی در تلویزیون ، در سن 87 سالگی درگذشت. وی با علائم ویروس کرونا در مرکز پزشکی Cedars Sinai در لس آنجلس بستری شد.

آ بیانیه در رسانه های اجتماعی کینگ روز شنبه خبر را تأیید کرد.

در این گزارش آمده است: “63 سال ، و در سیستم عامل های مختلف رادیو ، تلویزیون و رسانه های دیجیتال ، هزاران مصاحبه ، جوایز و شناخت جهانی لاری گواه استعداد منحصر به فرد و ماندگار او به عنوان یک پخش کننده است.”

با مارک های تجاری ، لهجه تیزبین بروکلین ، و بازجویی های ناخوشایند – او اغلب می گفت که ترجیح می دهد با او مصاحبه کند ، زیرا بیش از مخاطبانش نمی داند ، بنابراین می تواند س questionsالاتی را که آنها می پرسند بپرسد – King on برای شش دهه به یکی از شناخته شده ترین چهره های آمریکا در رسانه ها تبدیل شد. در میان پرچمدار نمایش CNN “لری کینگ زنده” که مدت 25 سال میزبان او بود ، یک و نیم میلیون بیننده را به خود جذب کرد.

لاری در بیانیه ای درباره مرگ خود گفت: “اگرچه نام او در تیترهای برنامه ظاهر شد ،” لری همیشه به مصاحبه ها به عنوان ستاره های واقعی برنامه های خود نگاه می كرد و خودش را فقط یك كانال بی طرفانه بین مهمان و مخاطبان می دانست. لاری دوست داشت با رئیس جمهور ایالات متحده ، یک رهبر خارجی ، یک فرد مشهور ، وسواس در رسوائی ها یا یک فرد معمولی مصاحبه کند ، دوست داشت سوالات کوتاه و مستقیم بپرسد. “

صدا و سیما به خاطر سبک مصاحبه نرمش معروف است (“اگر مناسب باشید [an interview] به گزارش CNN ، بیش از 30،000 مصاحبه در حرفه خود انجام داده است ، از جمله ملاقات با شخصیت های عمومی مانند یاسر عرفات. نلسون ماندلا و ولادیمیر پوتین ، هر رئیس جمهور از ریچارد نیکسون گرفته تا دوستش دونالد ترامپ و افراد مشهور از فرانک سیناترا تا لیدی گاگا.

لارنس هاروی زایگر ، که در 19 نوامبر 1933 در بروکلین در خانواده ای از والدین مهاجر یهودی ارتدکس به دنیا آمد ، پدرش آرون ، صاحب رستوران ، از اتریش بود و مادرش ، جنی ، کارگر پوشاک که از لیتوانی آورده شده بود ، یک شرکت تلویزیونی بود. که در Peabody برنده شد ، آرزو داشت که در رادیو کار کند. او در سال 1957 به عنوان دی جی صبح در میامی بیچ ، فلوریدا قطع ارتباط کرد و در سال 1978 به پخش ملی ادامه داد و با مصاحبه های پرتحرک و انحرافات شخصی خود ، مخاطبان فداکاری را پرورش داد.

شبکه خبری کابلی نوپای CNN در سال 1985 یک برنامه برتر را به کینگ ارائه می داد که وی میزبان آن بود تا اینکه در سال 2010 شخصیت تلویزیونی انگلیس پیرس مورگان جایگزین وی شد.

کینگ در جریان نمایش 1994 خود با باب دول ، کاندیدای جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری مصاحبه کرد.



کینگ در جریان برنامه خود در سال 1994 با باب دول ، کاندیدای جمهوری خواهی در انتخابات ریاست جمهوری مصاحبه کرد. عکس: دانیتا دلیمانت / اعلمی

کینگ همچنان به کار شبکه های ویژه شبکه ادامه داد تا سال 2012 ، زمانی که CNN را ترک کرد تا کارخانه تولید تلویزیون Ora را به همراه کارلوس اسلیم ، میلیاردر مکزیکی راه اندازی کند. در سالهای اخیر ، کینگ از همکاری با RT (روسیه امروز سابق) ، یک صدا و سیمای دولتی روسیه که برنامه های سیاسی و مذاکره خود را در سال 2013 تصویب کرد ، انتقاد کرد.

کینگ که هفت بار با هفت زن ازدواج کرده است (آخرین ازدواج وی با شان ساوتویک در سال 2019 با طلاق به پایان رسید) در سال 1987 دچار حمله قلبی جدی ، سرطان ریه در سال 2017 ، آنژیوپلاستی و سکته در سال 2019 شد. و همچنین مرگ دو تا از پنج فرزندش – پسر اندی ، 65 ساله از سکته قلبی و دختر چای ، 51 ساله ، از سرطان ریه – در عرض پنج هفته در آگوست سال 2020.

برنده Peabody در سال 2015 به گاردین گفت که او بسیار افتخار می کند که پدر پنج فرزندش بوده و جوایز بی شماری از جمله موفقیت زندگی امی را در اختیار داشته است. وی گفت: “امیدوارم كه من به عنوان یك رهبر ، لذت و دانش را برای مردم به ارمغان آورده باشم.”

در بیانیه رسانه ای اورا در مورد مرگ وی اعلام شد که مصاحبه های کینگ “بخشی از سوابق تاریخی اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم باقی خواهد ماند”.

این بیانیه همچنین حاوی “تسلیت به فرزندان بازمانده او لری جونیور ، شانس ، کانون و کل خانواده کینگ” است و گزارش شده است که مراسم تشییع و خاکسپاری “بعداً با مشورت با خانواده پادشاهان ، که در حال حاضر خواستار حفظ حریم خصوصی آنها هستند ، اعلام خواهد شد.” “