لری کینگ ، برنامه گفتگوی تیتانیوم که دنیای سیاست و تجارت نمایش را تحت پوشش قرار داد | لری کینگ

آ معیار تأثیر لری کینگ در روزنامه نگاری تلویزیونی آمریکا این بود که به مدت سه دهه ساده ترین راه اعتبار دادن به فیلمسازان خیالی صحنه ای بود که آنها در نمایش CNN’s King’s حضور داشتند.

اوج آن 1998 بود ، که در آن کینگ ، که در سن 87 سالگی درگذشت ، در صفحه نمایش بزرگ با جان تراولتا به عنوان بیل کلینتون با حداقل تغییر چهره در “رنگ های اولیه” ، وارن بیتی به عنوان یک سناتور دموکرات از Bulworth و ویل اسمیت برای تماشای توطئه مهیج دشمن دولت.

این استنوگرافیست بصری به این درک در آمریکا بستگی داشت – و به لطف توزیع جهانی CNN – که یک سیاستمدار یا تاریخ سیاسی هنگام حضور در یک نمایش کینگ واقعاً مهم است. در سال 2010 ، این دیدگاه نشان داد که آخرین رئیس جمهور فعلی ایالات متحده (باراک اوباما) و یک سلف اخیر دو دوره (کلینتون) در آخرین نمایش CNN King ظاهر شدند ، آخرین سخنرانی در مجموعه سخنرانی های وی با وی در راه رسیدن به نامزد به فرمانده – اصلی.

قلب این برند طی 25 سال 7،445 نسخه Live Larry King Live در CNN بوده است که در یک مکالمه که با سوالات بینندگان قطع شده است ، مهمانان را شامل می شود – یا اگر رئیس جمهور ، ستاره فیلم یا نویسنده پرفروش بود.

در اصل ، این یک نسخه تلویزیونی از تلفن بی سیم بود که از شکاف بی سیم سه ساعته “نمایش لری کینگ” ساخته شد که از سال 1978 در سیستم پخش متقابل فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال 1994 همراه با امتیازات عالی خود ادامه داشت.

چنین قالبی با هم تداخل داشت که کینگ کنار یک میز تلویزیون می نشست (مجریان تلویزیون معمولاً در جلو صحبت می کردند) و فضای مکالمه توسط یک میکروفون رادیویی به سبک قدیمی شبیه یک زبان بزرگ فلزی نقره ای تقسیم می شد. این پایه صوتی بصورت بصری مخالف بود ، مانند دیگر امضاهای روی صفحه روی کینگ: بریسهای سبک وال استریت (در پرانتزهای آمریکایی) معمولاً روی پیراهن رنگی پوشیده می شدند.

چهار ساعت رادیو و تلویزیون در بیشتر روزها بار سنگینی بود که با سیاست اعلام شده کینگ برای هرگز مطالعه نکردن کتاب کاهش یافت ، بیشتر مهمانان آنجا بودند. مجری برنامه با توجیه چنین رویکرد نادرستی گفت که او از همان موقعیت مخاطب شروع می کند ، باز و مایل به اقناع است.

س Quesالاتی می توانند به گستردگی “چرا این را نوشتی؟” یا “داستان مورد علاقه شما در کتاب چیست؟” می توانست بوی بیشتری از جستجوگرهای پزشکی قانونی را بدبو کند ، اما کینگ فردی باهوش و آگاه بود و معنی آن مربوط به “چرا این کار را کردی؟” ، “آیا فکر نمی کنی؟” بود. مشاهدات زیر برخلاف برخی از مصاحبه کنندگان ، او به جواب ها گوش می داد. تاکتیک مورد علاقه هنگامی که لیست نامهای بزرگ وی متراکم می شد ، نقل قولهای چیزی بود که سلبریتی A به او گفت ، و تعجب اینکه آیا سلبریتی B موافق است؟ این تنها با تلاش زیاد برنامه وی امکان پذیر شد.

لری کینگ به همراه جورج دبلیو بوش ، فرماندار وقت تگزاس ، در سال 1999.
لری کینگ به همراه جورج دبلیو بوش ، فرماندار وقت تگزاس ، در سال 1999. عکاسی: جان راسل / AP

در قوس حرفه ای در مقایسه با چند مهمان معروف او – غیر از دونالد ترامپ و جو بایدن – دستاوردهای مهم کینگ در قسمت بعدی زندگی او رخ داد. او در سال 1933 متولد شد و در پایان میانسالی وی یک پخش کننده جزئی منطقه در فلوریدا بود. لارنس زيگلر در بروكلين متولد شد و به عنوان گوينده جوان راديو در ميامي ، متقاعد شد كه نامي را تغيير دهد كه در آن زمان از نظر رسانه ها نژادپرستانه بود و براي گوش مشترك نيز يهودي بود. صدا و سیما ادعا کرد که هویت جدید خود را از روی میامی هرالد که در استودیو افتتاح شده تا تبلیغات فروشگاه King’s Liquor Store انتخاب کرده است ، اگرچه به عنوان یک شخص با عزت نفس بالا ، از انگشتر سلطنتی نامزد خود لذت برده است – میکروفون

نام جدید او واقعاً تا زمانی که 52 ساله بود ، Larry King Live را راه اندازی کرد. اولین مهمان وی ماریو کوئوما ، فرماندار نیویورک و کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری دائمی بود که زمینه را برای یک برنامه گفتگوی سیاسی جدی فراهم کرد.

در حالی که تلویزیون کابلی به عنوان هجوم رسانه های مهم تلقی می شد ، CNN در ابتدا به عنوان “اخبار رشته مرغ” مورد تمسخر قرار گرفت. اما قابل مشاهده بودن این شبکه از طریق جنگ خلیج فارس 1990 ، اولین درگیری که به طور زنده در تلویزیون رخ داد ، توجه و مخاطب پادشاه را به خود جلب کرد ، که CNN International به عنوان قابلیت تلویزیونی انگلیسی زبان در بیشتر هتل های جهان حداکثر آن را به دست آورد.

نزدیکترین معادل King در تاریخ پخش سر دیوید موروز (2013-1939) است. فراست و کینگ اگرچه در اصل انگلیسی و آمریکایی هستند ، به یک هویت تلویزیونی بین المللی غیرمعمول دست یافته اند. از یک نظر دیگر ، استودیو “نشستن” با هر یک از مردان تبدیل به یک رسم برای هر سیاستمداری که قصد دارد رئیس جمهور ایالات متحده شود.

کینگ مانند فراستی که تا حدودی به او شباهت داشت ، شیفته شهرت بود و با مصاحبه با ستارگان سیاسی و بازرگانی نمایشی خود را چنان مشهور کرد که استودیوی وی محل سکونت افراد مشهور جوان شد. هر دو از این واقعیت بهره مند می شوند که احتمالاً گفتگو از استقبال محترمانه ای که در اولین حضور از آنها می شود بسیار راضی بوده است به گونه ای که آنها با کمال میل و غالباً آن را تکرار می کنند.

ارزیابی وضعیت لری کینگ لایو در میان نخبگان آمریکایی در سال 2004 انجام شد ، زمانی که رئیس جمهور پیشین کلینتون کمی از قبل از جراحی بای پس عروق کرونر شاه کینگ را از تخت بیمارستان شماره گیری کرد. در یک اجرای مشترک بعدی ، هنگامی که کینگ او را به عنوان “عضوی از زیپ کلوپ” معرفی کرد ، مدت کوتاهی وحشت کرد ، ظاهرا از ارجاع جنسی به شلوارهای اغلب باز به جای تصاویر یک زخم مشخص مانند زیپ در طی اقدامات قلبی تهاجمی ، ترسید.

اگر این یک باشگاه صاعقه دیگر بود ، کینگ می توانست آن را درست کند. در ازدواج ، صدا و سیما با به دست آوردن هشت عروسی ، كه به طلاق انجامید ، از پادشاه دیگر ، هنری هشتم ، پیشی گرفت ، هرچند كه فقط هفت زن در آن شركت كردند ، زیرا یكی دو بار در هر دو مراسم حاضر شد. همسران کینگ لری نیز نسبت به کسانی که با هنری تودور ازدواج کردند قدم های بهتری برداشتند و شهرک های مختلف او را ترغیب به ادامه کار تلویزیونی تا زمان مرگ کرد. از سال 2012 ، او به عنوان “سیاستگذاری” با لری کینگ ، یک برنامه گفتگوی هفتگی در هولا ، اورا و RT آمریکا بازی کرد.

این حریم خصوصی پر سر و صدا به این معنی بود که مجری برنامه فقط به صورت دوره ای راضی بود ، و همچنین وقتی دو نفر از پنج فرزندش قبلاً فوت کرده بودند ، تجربه والدین خارق العاده ای را تجربه کرد.

بسیاری از اپیزودهای تخیلی که این سه نفر در سال 1998 به دین منصرف شدند ، با انتشار “CNN” در سال 1984 آغاز شد و سپس نشان مشهور اواخر قرن 20 ، که صدای آواتار کارتون را در “سیمپسونها” صداگذاری کرد ، در قسمت هایی در سال 1991 و 1994 پخش شد. .

خنده دارترین حضور او در هالیوود در “دیو” (1994) بود ، یک کمدی تلخ با بازی کوین کلاین به عنوان رئیس جمهور ، زمانی که فعلی فعلی ناتوان است. الیور استون ، که شهرت خود را به عنوان یک تئوریسین توطئه تأیید می کند ، در بخش جعلی “لری کینگ زنده” صحبت می کند ، و فیلم هایی از رئیس جمهور را که اخیراً به عنوان جعلی انتخاب شده ارائه می دهد. کینگ به او می گوید که این بار او واقعاً از حد فراتر رفته است.

کینگ اظهار داشت ، صرف نظر از این ، این پیام کمی دو طرفه بود ، زیرا نشان داد که وی در حال تبلیغ یک پیام دوستانه واشنگتن است که فاقد تاریخ واقعی است و این بیشتر ادعای مخالفان وی بود. این واقعیت که اوباما و کلینتون پیشگام آزادی کینگ در CNN بودند نیز از نظر سیاسی این امر را نشان می داد و گرچه بوش و (در طول تلویزیون واقع گرایانه و املاک و مستغلات خود) ترامپ میهمانان مایل شاه بودند ، اما دیدن لری کینگ زنده و CNN به عنوان بخشی از پخش منطقی است. ، که قصد صحبت با فاکس نیوز روپرت مرداک را داشت.

با این وجود از کینگ بعنوان اولین پخش کننده آمریکایی فراتر از شبکه های سنتی یاد می شود که دسترسی وی به ستاره های سیاست واشنگتن و تجارت نمایشی هالیوود به روشنایی این جهان کمک بسیاری کرده است.

وی همچنین تأثیر عجیب و اتفاقی در پخش بریتانیا داشت. جایگزین وی در CNN پیرس مورگان بود که با انصراف وی او را به انگلیس بازگرداند ، جایی که مصاحبه های وی در ITV صبح بخیر در انگلیس با وزیرانی که با بحران کوید برخورد می کردند ، سخت ترین مخالفت با دولت بوریس جانسون بود.