قوانین جدید قرنطینه برای مسافران انگلیس پیش بینی می شود اخبار جهان

انتظار می رود بوریس جانسون قوانین جدید قرنطینه را برای مسافران در هتل های فرودگاه روز سه شنبه امضا کند ، زیرا وزرای کابینه فشار نمایندگان پارلمان توری را برای تعیین جدول زمانی برای کاهش محاصره تغییر دادند.

در آنچه داونینگ استریت گفت رویکرد محتاطانه تری پس از محاصره سوم انگلیس بود ، یک منبع 10 پوندی گفت: “اگر مجبور شویم دوباره جلوی چیزی را بگیریم ، هرگز نمی خواهیم قفل چیزی را باز کنیم.” این می تواند به معنای محدودیت های سفر از طریق ویروس کرونا و سایر محدودیت هایی باشد که ماه ها ادامه دارد.

این صنعت قرنطینه هتل ، که به گفته منابع دولتی ، “هفته ها و نه روزها” طول بکشد ، “بسته شدن موثر مرزهای ما” خواهد بود.

پیش بینی می شود هزینه اقامت ده روزه برای هر مسافر 1000 پوند باشد. برخی از کشورها که از مارس سال گذشته رژیم های مشابهی را وضع کرده اند ، هزینه های اقامت ، غذا و امنیت را از هزاران نفر دریافت می کنند و ساکنان آنها در اتاق ها هستند ، از جمله برای ورزش.

پیش از این ، وزرا در مورد محدود کردن قرنطینه هتل ها به کشورهای کانون گرم ، از جمله آفریقای جنوبی و مناطقی از آمریکای جنوبی بحث کرده بودند ، اما منابع وایت هال گفتند که اکنون ممکن است این سیاست به یک سیاست قرنطینه مشترک برای تازه واردان یا یک رویکرد هدفمندتر گسترش یابد. زمان می تواند کل قاره ها را پوشش دهد مانند آمریکای جنوبی.

تصمیم نهایی وزرای کابینه روز سه شنبه در نشست کوید-او گرفته خواهد شد ، گزینه های مختلفی به نخست وزیر پیشنهاد می شود. جزئیاتی که هنوز تأیید نشده اند شامل هزینه و اینکه آیا سیاست “آزمایش آزاد” اعمال می شود ، مانند تدابیری که در حال حاضر به مسافران اجازه می دهد در صورت منفی بودن آزمون بعد از پنج روز ، قرنطینه را ترک کنند.

سیاست لحاف ، که شامل همه مسافران است ، توسط وزیر کشور پریتا پاتل و وزیر بهداشت مت هانکوک و همچنین رئیس دانشگاه ریشی سوناک پشتیبانی می شود ، اگرچه وی گفته است که باید طرحی را برای چگونگی جلوگیری از این سیاست ببیند. گرانت شپس ، وزیر حمل و نقل ، که در مورد کارایی سیاست محتاط بود ، همچنین یک نقشه راه برای نرم کردن قوانین درخواست کرد.

روز دوشنبه ، هانکوک گفت ، “بسیار مهم است که ما در مرز مراقب باشیم … مهم است که در صورت جلوگیری از واکسن ، از گزینه های جدید محافظت کنیم. و عاقلانه است که در هنگام کار روی علم ، از اصول احتیاط برای محافظت از این کشور استفاده کنیم “و تجزیه و تحلیل گزینه های مختلفی که در سراسر جهان یافت می شود.”

جانسون همچنین اشاره کرد که او طرفدار محدودیت های کامل تری است ، و می گوید این سیاست باید “حداکثر حفاظت ممکن در برابر عفونت مجدد از خارج” را فراهم کند.

روز دوشنبه 22195 مورد جدید در انگلیس رخ داده است که کمترین میزان روزانه برای بیش از یک ماه است. تعداد آنها خیلی کم نبود ، زیرا در 14 دسامبر ، 20263 مورد جدید ثبت شد. هر هفته تعداد موارد جدید 25٪ کاهش می یابد. 592 مرگ ثبت شده است.


پیش بینی مقررات قرنطینه می تواند باعث ایجاد رجوع در انگلیس شود. صنعت هواپیمایی هشدار داده است که این سیاست برای این بخش “فاجعه بار” خواهد بود.

سخنگوی فرودگاه هیترو گفت: سوناک باید یک بسته جامع پشتیبانی مالی از هواپیمایی انگلستان شامل کاهش کامل نرخ ها و افزایش طول عمر تا زمانی که سیاست ادامه دارد ، ارائه دهد.

در بیانیه مشترک ، اتحادیه اپراتورهای فرودگاه و هواپیمایی بریتیش ایرلاین اعلام کردند که این حرکت بر روی حمل بار از جمله منابع PPE تأثیر می گذارد و گفت که هرگونه اقدام بعدی باید کوتاه مدت باشد.

به نظر می رسد هیترو روزانه حدود 6000 مسافر را می بیند ، در مقایسه با عمق محاصره در بهار سال 2020 که حدود 3٪ از 200،000 مسافر معمول در روز می گذشت. تخمین زده می شود که ظرفیت فعلی هتل در حوالی هیترو حدود 10 هزار اتاق باشد ، اگرچه برخی از هتل ها برای چند ماه تعطیل هستند.

سه فرودگاه بزرگ بعدی انگلیس در روز دوشنبه فقط چند پرواز ورودی – لندن-گاتویک ، استنستد و منچستر انجام داده اند – بر اساس برآوردهای غیررسمی ، فقط 1٪ از ترافیک مسافر معمول است که فقط چند صد نفر است.

روز دوشنبه ، هانکوک به شدت هشدار داد که هیچ کس در انگلیس نباید سفر کند ، مگر به دلایل بسیار محدود. وی گفت: “تحت این محاصره ، سفر به خارج از کشور ممنوع است مگر اینکه دلیل منطقی داشته باشید ، زیرا خروج از خانه غیرقانونی است مگر اینکه به یک دلیل بسیار کوچک باشد.”

این اقدام در حالی است که دولت تحت فشار فزاینده مشکوکات محافظه کار برای محاصره برای تهیه نقشه راه برای کاهش محدودیت ها قرار دارد. کمیسار کودکان در انگلیس آن لونگفیلد روز دوشنبه در نامه ای به جانسون خواستار یک برنامه برای مدارس شد.

یک منبع وایتهال گفت که پزشک ارشد انگلیس کریس ویتی و مشاور ارشد علمی پاتریک والانس توصیه کرده اند که انجام هرگونه تغییر در محاصره فعلی هنوز ایمن نیست.

جانسون از جمله وزرای کابینه بود که علناً با خواستار تعیین جدول زمانی برای کاهش محدودیت ها مخالفت کرده است ، اگرچه یک منبع 10 پوندی گفت این اتفاق در اسرع وقت خواهد افتاد.

نخست وزیر گفت که دولت “تا تاریخ بررسی 15 فوریه” پتانسیل تخفیف برخی اقدامات را در نظر خواهد گرفت ، و باعث ایجاد گمانه زنی های زیادی می شود.

منابع داونینگ استریت گفتند جانسون به این معنی است که دولت به دنبال شواهد است و هیچ محدودیتی تا 15 فوریه برداشته نخواهد شد. نخست وزیر همچنین تعهد نکرد که مدارس را قبل از عید پاک باز کند ، اما افزود که مردم “نباید تصور کنند” که قطعاً این کار را نمی کنند.

یک منبع به 10 پوند گفت: “هنگامی که ما محاصره را اعلام کردیم ، نخست وزیر روشن کرد که مدارس اولین چیزی است که می خواهیم قفل آن را باز کنیم.” اگر بخواهیم دوباره جلوی آن را بگیریم ، نمی خواهیم چیزی را باز کنیم. هرچه می گوییم روشن است. “