قوانین جدید انگلیسی Covid: چه چیزی در سطح 1 ، 2 و 3 مجاز است؟ | اخبار جهان

[ad_1]

از روز چهارشنبه ، 2 دسامبر ، پس از پایان محاصره ، میلیون ها نفر با محدودیت های شدیدتر Covid روبرو خواهند شد. بنابراین آنها چگونه کار خواهند کرد؟

وارد می شوم ردیف 1: یعنی چه و چه کاری می توانم انجام دهم؟

شما یکی از خوش شانس ترین ها هستید. تنها مکانهایی که در این سطح کمترین محدودیت قرار می گیرند ، و تحت شرایط دولت به عنوان “آمادگی متوسط” زندگی می کنند ، جزایر وایت ، کورنوال و جزایر اسلیلی هستند.

یا به عبارتی 1.27٪ از جمعیت انگلیس.

مردم می توانند از نظر اجتماعی خانوارها را در داخل خانه مخلوط کنند ، اما باید “قانون شش” را دنبال کنند. مراکز هتل مانند میخانه ها ، رستوران ها و بارها علاوه بر قوانین قبلی ، فقط با کمک سرویس میز می توانند تا ساعت 23:00 کار کنند ، اما آخرین سفارشات باید قبل از ساعت 22:00 باشد. مردم تشویق می شوند تا در صورت امکان سفر و کار در خانه را به حداقل برسانند.

ورزش تماشاگران باید بهبود یابد ، البته با محدودیت در تعداد و حفظ فاصله اجتماعی. در سطح 1 ، حداکثر ظرفیت جمعیت در خیابان 50٪ از بار ورزشگاه عادی یا 4000 نفر خواهد بود که هر کدام کمتر باشد. حداکثر ظرفیت داخل سالن 1000 است.

و چه در مورد سطح 2: آیا میخانه ها کار خواهند کرد؟

بیش از 32 میلیون نفر در انگلیس – یا 57.25٪ از جمعیت – از جمله کسانی که در 32 منطقه لندن زندگی می کنند ، در حالت آماده باش قرار دارند. لیورپول ، یورک ، یورکشایر شمالی ، کمبریج شایر ، نورفولک ، اسکس ، ساسکس شرقی ، ساری ، آکسفوردشایر ، دورست و دوون از دیگر مکان های سطح 2 هستند. لیست کامل مکان ها را می توانید در اینجا پیدا کنید.

مانند گذشته ، اتاق نباید اجازه اختلاط اجتماعی در خارج از خانه یا حباب را بدهد. قانون شش در فضای باز ، از جمله در باغ ها و مکان های عمومی ، عمل خواهد کرد. اگرچه موسسات مهمان نوازی مجاز به کار هستند تا ساعت 23:00 – با آخرین سفارشات در ساعت 22:00 – فقط کسانی که غذا سرو می کنند می توانند کار کنند و الکل فقط با غذای غنی قابل ارائه است.

این بدان معناست که میخانه ها و بارهایی که غذا سرو نمی کنند ، باید تعطیل شوند.

تماشاگران مجاز به تماشای این ورزش هستند ، اما با حداکثر جمعیت در فضای باز 50٪ از ظرفیت ورزشگاه یا 2000 نفر ، هر کدام که کمتر باشد. حداکثر ظرفیت داخل سالن 1000 است.

لیستی از مناطق هر سطح

و سطح 3؟

این سخت ترین سطح است. از هر پنج نفر دو نفر در انگلیس ، بیش از 23 میلیون نفر را تشکیل می دهند ، باید در محدودترین سطح در این کشور زندگی کنند. مانند سطح 2 ، افراد اجتماعاً در خانه با خانواده های دیگر درگیر نمی شوند مگر اینکه حباب حمایت آنها باشد. حداکثر شش نفر می توانند در برخی از مکانهای عمومی مانند پارک در فضای باز ملاقات کنند ، اما در باغهای خصوصی اینگونه نیست.

به جز خدمات زایمان و برداشتن ، بیمارستان ها باید تعطیل شوند. هتل ها و سایر ارائه دهندگان سطح 3 نیز باید تعطیل شوند ، مگر در مواردی که افراد قادر به بازگشت به خانه خود نباشند. مکان های سرگرمی داخل منزل ، مانند سینما ، کازینوها و سالن های بولینگ نیز باید بسته باشند. برخلاف دو سطح اول ، تماشاگران نمی توانند در سطح 3 این ورزش را تماشا کنند.

در همه سطوح یکسان است؟

مدارس ، دانشگاه ها ، کالج ها و مهد کودک ها باز هستند. دولت می گوید هرکسی که می تواند از خانه کار کند باید این کار را انجام دهد ، اما در جایی که مردم نمی توانند ، باید بیشتر پیش بروند.

مجاز است تجارت خرده فروشی ضروری و ناچیز ، از جمله بازارهای سرپوشیده و باز و همچنین فروش حامل های چمدان ، انجام شود.

ورزشهای سازمان یافته در فضای باز ، تربیت بدنی و ورزش را می توان در تمام سطوح برگزار کرد. با این حال ، دولت رزرو سطح 3 را اضافه کرد و بیان داشت: “فعالیت های تماس با خطر بالاتر نباید انجام شود”. همچنین ممکن است سالن های ورزشی ، دادگاه ها و مراکز ورزشی ، مراکز تفریحی ، استودیوهای تناسب اندام و رقص ، استخرهای شنا ، مراکز اسب سواری و فضاهای خارجی وجود داشته باشد. کلاسهای گروهی در داخل در سطح سوم ممنوع است. دولت یادداشت می کند ، استثناهایی برای ورزش معلول ، ورزش برای اهداف آموزشی ، ورزش تحت نظارت و فعالیت بدنی زیر 18 سال وجود دارد.

مراقبت شخصی و خدمات تماس نزدیک – مانند آرایشگاه ها ، سالن های زیبایی ، سالن های خال کوبی ، سالن های ناخن ، آبگرم و سالن های زیبایی ، سالن های ماساژ و اتاق های افتابی – نیز مجاز هستند. عبادت و عروسی جمعی – حداکثر 15 مراسم وجود دارد – ممکن است از سر گرفته شود ، اگرچه پذیرش عروسی و بیداری مهمان نوازی در سطح 3 ممنوع است.


آیا می توانم بین سطوح سفر کنم؟

اگر شما در سطح 1 زندگی می کنید و به یک سطح بالاتر می روید ، دولت اعلام می کند ، “شما باید در آنجا باشید که قوانین این منطقه را دنبال کنید.”

اما در عوض شما به مناطقی که ویروس بیشتری دارند نروید.

“از سفر به سطح 3 یا محل اقامت شبانه خودداری کنید ، مگر در موارد ضروری ، مانند کار ، تحصیل ، خدمات جوانان ، مراقبت های پزشکی یا مسئولیت های مراقبت. شما می توانید از طریق منطقه سطح 3 به عنوان بخشی از یک سفر طولانی تر سفر کنید. “

اگر دولت در منطقه ای از سطح 2 زندگی می کنید ، دولت می گوید: “هنگام رانندگی در منطقه سطح 1 ، باید به قوانین سطح 2 ادامه دهید.” در این مقاله آمده است که افراد در سطح 2 نیز باید از مسافرت و شب گذرانی در مناطق سطح 3 به جز در موارد ضروری خودداری کنند.

برای کسانی که در سطح 3 زندگی می کنند ، دولت استدلال می کند که مردم باید “از سفر به سایر مناطق انگلستان ، از جمله برای اقامت شبانه ، به جز در موارد ضروری ، اجتناب کنند.”

وقتی من در یک زندگی می کنم منطقه سطح 3 ، آیا می توانم به تعطیلات بروم ردیف 1؟

وزارت بهداشت و رفاه در پاسخ به این س whetherال که آیا کسی که در سطح 3 زندگی می کند می تواند در سطح پایین تری استراحت کند ، به گاردین گفت: “در سطح 3 ، دولت اکیداً توصیه می کند سفر و اقامت در / خارج از منطقه را ممنوع کند ، به غیر از این موارد. به عنوان کار یا تحصیل. این بدان معنی است که تعطیلات – از جمله در سطح بین المللی – توصیه نمی شود اما ممنوع نیست. “

قوانین جدید چگونه اجرا می شود؟

تحت فشار گاردین ، ​​DHSC متذکر شد که پلیس و مقامات محلی در ماه اکتبر 60 میلیون پوند بودجه اضافی برای “تقویت اجرای قانون” دریافت کردند و گفتند که این به پلیس کمک می کند تا گشت ها را افزایش دهد. قوانین و “قرار دادن در مناطق پر خطر برای اجرای قانون هدفمند در جایی که نگرانی فزاینده ای وجود دارد”.

سخنگو اضافه کرد: “و دقیقاً همانطور که ما از پلیس حمایت می کنیم ، می خواهیم تیم های اجرای محلی از تمام قوانین و مقررات جدید استفاده کنند – و افسران استانداردهای زیست محیطی و تجاری باید از اختیارات خود برای ارائه مشاغل نقض کننده استفاده کنند قوانین ، تمام قدرت قانون را احساس می کنند و در صورت لزوم با پلیس کار می کنند. “

این قوانین بر انگلیس تأثیر می گذارد: آیا قوانین مختلفی وجود دارد برای بقیه انگلستان؟

آره. اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی ، که اختیارات خود را در اعمال محدودیت های Covid-19 دارند ، قوانین خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، اسکاتلند دارای یک سیستم محدود پنج لایه است. در اوایل این ماه ، بیش از 2 میلیون نفر در 11 منطقه از غرب و مرکز اسکاتلند ، از جمله گلاسگو ، به سطح 4 ، سخت ترین طبقه ای که مغازه های غیر مسکونی ، مهمان نوازی و سالن های ورزشی مجبور به تعطیلی هستند ، نقل مکان کردند. محدودیت های سطح 4 در 11 دسامبر برداشته می شود. در ولز ، جایی که محدودیت ها در 9 نوامبر پس از جلوگیری از آتش سوزی کاهش یافت ، دو خانوار قادر به ایجاد حباب بودند و میخانه ها ، بارها ، رستوران ها و سالن های بدن سازی می توانستند در میان مشاغل فعالیت کنند. ایرلند شمالی از 27 نوامبر – تعویض دو هفته ای – شامل تعطیلی فروشگاه های غیر ضروری و همچنین ممنوعیت اختلاط اجتماعی صاحبان خانه در خانه در صورت عدم استثنا – را ارائه می دهد.

آیا در کریسمس از محدودیت ها کاسته نمی شود؟

بله ، محدودیت های زمانی در سراسر انگلستان به افراد در طول کریسمس اجازه می دهد از سه خانوار حباب تشکیل دهند تا بتوانند با هم فصل تعطیلات را جشن بگیرند. محدودیت ها از 23 تا 27 دسامبر به مدت پنج روز برداشته می شود تا افراد بتوانند در خانه ها مخلوط شوند و شب را بمانند. حداکثر هشت نفر در اسکاتلند مجاز هستند ، اما این کودکان زیر 12 سال را شامل نمی شود. در ایرلند شمالی پنجره به 22 تا 28 دسامبر بزرگتر شد تا زمان سفر اضافی بین کشورها فراهم شود.

[ad_2]