قدرت انگلیس در حال ثمر دادن است ، اگرچه اندی بول تأکید می کند که حمله آنها باید شدت یابد | ورزش ها

[ad_1]

من هستماین یک روز عالی ، یک بازی باشکوه و یک موقعیت عالی بود. پس از سقوط طوفانی طولانی ، وقتی راگبی آزمایشی گاهی اوقات بسیار کسل کننده و بی خون به نظر می رسید ، بهترین بازی را می دید و نوید روزهای بهتر و درخشان تری را می داد.

تویکنهام فقط چند هزار طرفدار داشت ، همان تعداد که می توانید هر سال دیگر در اینجا برای یک توالت نیمه وقت در صف بمانند. اما کافی بود جو را بالا ببرید و مهمتر از همه ، یادآوری کنید که همه اینها چه فایده ای دارد. همانطور که ادی جونز بعدا گفت ، “همه آنها با لبخند بر لب به خانه رفتند.” بعد از یک سال مثل این ، این یک موفقیت است.

زمانی که اوون فارل پنالتی را زد که در نهایت بازی را برد ، در دقیقه 15 وقت اضافی نتیجه مهمتر شد. شما دیدید که این مهم در جشن گرفتن انگلیس هنگامی که توپ بین میله ها پرواز می کرد مهم بود. گویی که آنها چیز بسیار مهم تری را به دست آورده اند. آنها تا آن زمان فقط برای جام ملت های پاییز و نه حتی برای افتخار بلکه برای فرصتی برای اثبات مقاومت و استقامت خود بازی نمی کردند تا نشان دهند که در شرایطی که یک مسابقه مقابل آنها است قادر به سازگاری و غلبه بر آنها هستند. سرانجام آنها این کار را کردند ، اما تقریباً نزدیک بود ، بسیار نزدیکتر از چیزی که تقریباً همه تصور می کردند.

تقریبا هرکسی زیرا احتمالاً فابین گالتیه و دیگر مربیان فرانسوی وی معتقد بودند که می توانند این کار را انجام دهند. در دو هفته گذشته آنها معجزه کرده اند. شرایط فرانسه را مجبور کرد یک تیم کاملاً خام را انتخاب کند که در آن یک کلاه برهنه بین المللی وجود داشته باشد. در بازی XV ابتدایی در مجموع 68 بازی وجود داشت و تقریبا نیمی از آنها متعلق به مدافع Bryce Doolin بود که یکی از دو بازیکن تیم بود که بیش از هشت آزمایش انجام داد. (وینی آنتونیو ، بازیکن دیگر ، نیمکت نشین بود.) تیم اصلی انگلیس چهار بازیکن داشت که حداقل 68 گل داشتند. در کل تیم 10 برابر بیشتر بود.

البته ، فرانسه امسال انگلیس را یک بار ، 24-17 در فوریه در پاریس شکست داده است. و آنها مجبور بودند این کار را دو برابر انجام دهند. آنها به اندازه کافی کافی نداشتند ، اما حتی مشخص است که آنها در اروپا یک تیم خواهند بود و رقابت بین دو طرف نه تنها “شش ملت” در سال آینده ، بلکه چند سال آینده راگبی اروپا را نیز تشکیل خواهد داد. اگر انگلیس بهترین ها را داشته باشد ، باید پیشرفت کند. جونز هم این را می داند. او و دیگر مربیانش کار درخشان انجام داده اند ، اصول اولیه تیم خود را توسعه داده اند ، جذب نیرو و دفاع را توسعه داده اند. اما در اینکه آنها باید حمله را بیشتر کنند شکی نیست.

جونز ثروتمندترین تیم با استعداد انگلیس را که تاکنون جمع کرده است ، سرشار از مهارت در خط میانی ، سرعت زیاد و قدرت پیش رو جمع کرده و تقریباً همه از داشتن توپ در دست راحت هستند. اما همه این کارهای اساسی آنها را به یک قسمت بسیار گنگ و خشن تبدیل کرده است. این مانند تماشای مردی است که از چاقوی ارتش جدید سوئیس خود به عنوان چکش استفاده می کند. بدترین حالت قبل از تعطیلات بود که اشکال فرانسوی به انگلیس یک ترکیب حمله می داد و آنها در یک سری “پازل” که فضای زیادی جریب داشت ، این فرصت را هدر دادند. سبک اینجا حتی به دلیل تضاد با فرانسوی ها و به ویژه به این دلیل که ماتیو جالیبر با یک گام شکسته در یک قدم با شکوه به فاصله نیمه فارل و جیمی جورج تلاشی را ایجاد کرد ، حتی واضح تر بود.

شکست: مشترک شدن و دریافت نامه الکترونیکی هفتگی اتحادیه راگبی ما.

بعداً ، جونز کاملا خاردار و دفاعی بود ، و استدلال کرد که پیروزی در آن است و مهم نیست که شما چطور این کار را انجام دهید. قابل درک است که اکنون تیم وی هشت پیروزی پیاپی کسب کرده است. و او درست است که این رویکرد جواب داد. وقتی فشار شدید تشدید شد و انگلیس باید در آخرین لحظه تلاش کند تا بازی را به وقت اضافی تبدیل کند ، تقریباً همه افراد موجود را به درون قاطر انداخته و توپ را از روی خط به هم بست.

اما انگلیس به زودی به موارد بیشتری نیاز خواهد داشت ، زیرا چالش های سخت تری در پیش رو دارد. خوشحال از اینکه هواداران مجبور به بازگشت شدند ، هنوز قابل توجه بود که انفجار Swing Low آنها خیلی سریع جای خود را به چند فریاد بلند “بیا انگلیس” بده ، نیمه فریاد ، نیمی از اقناع ، همه ناامید کننده است. چند ماه از شنیدن آنها می گذرد ، اما آنها به زودی برمی گردند و بلندتر می شوند.

[ad_2]