قاضی فرانسوی حکم داد که قورباغه های “پر سر و صدا” گرینلز باید بروند | اخبار جهان

[ad_1]

دادگاه های فرانسه آخرین کلمه خود را گفتند: گرنول (قورباغه ها) باید بروند.

قورباغه های روستای Dordogne پس از اینکه قاضی حکم داد که در فصل جفت گیری آنها آنقدر سر و صدا می کنند که برای همسایگان دردسر ایجاد می کنند این پیام را دریافت کردند.

پس از 9 سال درگیری قانونی ، میشل و آنی پكوراس گفتند كه آنها 90 روز فرصت دارند تا یك استخر 300 متر مربعی را در خانه خود در روستای Grignoles (587 نفر) تخلیه و از شر دوزیستان خلاص شوند.

شرکت های محیط زیست ادعا می کنند که برخی از قورباغه ها گونه های حفاظت شده هستند

میشل پكوراس می گوید كه او حوضچه ای تاریخی را كه 12 سال پیش دوباره پر شده بود حفر و از اموال همسایگان دور كرد.

وی به خبرنگاران گفت كه همسایه او ژان لوئیس مالفیون در آن زمان شكایت نكرد و حتی از وی پرسید كه چه كسی این كار را انجام داده تا بتواند در املاك خود حوضچه ای ایجاد كند.

با این حال ، در سال 2012 ، Malfiona دادخواست را با حمایت یک دادسرا آغاز کرد که گفت سر و صدا ایجاد شده توسط قورباغه ها در زمان خاصی از سال به 63 دسی بل رسید که از پنجره اتاق خواب همسایه باز ضبط شد.

در سال 2014 ، پرونده ابتدا توسط دادگاه محلی منتفی شد اما بعداً توسط قاضی بوردو تأیید شد. از آن زمان بین حوزه های قضایی قانونی به عقب و جلو رفته است. فراخوان فعالان محیط زیست برای جابجایی قورباغه ها برای از بین بردن حوضچه نیز ناکام ماند.

با تهدید به جریمه های سنگین و زندان پس از صدور حکم در این ماه ، غارها شروع به تخریب برکه ای کردند که ماهی و اردک نیز در آن زندگی می کنند و همچنین واحه ای برای حیات وحش از جمله حواصیل ، گوزن و گراز وحشی.

در همین حال ، گروه زیست محیطی Société pour l’Étude et l’Aménagement de la nature dans le Sud-Ouest به دادگاه صلاحیت ، بالاترین دادگاه فرانسه متوسل می شود. انجمن طبیعت سیستود ادعا می کند که شش گونه قورباغه محافظت شده در برکه وجود دارد.

دادخواست نجات گرینوئل دو گریگنول در عرض دو روز به بیش از 91000 امضا رسید.

این آخرین مورد شکایت در مورد سر و صدا در حومه شهر است که در فرانسه تبدیل به یکی از عناوین اصلی شده است. پیش از این ، پرونده هایی علیه خروس آواز ، گاو ، زنگ و بلدرچین متعفن تشکیل شده بود. همچنین شکایت هایی از cacophony cicadas در Provence و آتش زنگ های کلیسا وجود داشت.

[ad_2]