فینال جام حذفی بانوان: اورتون – منچستر سیتی – پخش مستقیم! | فوتبال

[ad_1]

یک دهه از آخرین قهرمانی اورتون در یک جام مهم می گذرد ، اما در هفته های ابتدایی این فصل تیم ویلی کرک به لطف عملکرد عالی و نتایج در لیگ در نخبگان بازیابی کردند و پیروزی امروز شیرین ترین مهر آن است. . منچستر سیتی قهرمان حاکم است و در سه سال گذشته دو بار قهرمان جام حذفی شده است ، و علی رغم برخی فرم های پیچیده لیگ – آنها در این فصل سه امتیاز افت کرده اند ، از جمله در دو بازی گذشته – مورد علاقه های سخت هستند. این بازی. کرک در زمان ساخت گفت: “من فکر می کنم 10 سال برای باشگاهی به این بزرگی خیلی زیاد است و ما مصمم هستیم که به زمانی بازگردیم که اورتون برای کسب جایزه رقابت می کرد.” حتی اگر امکان سرنگونی یکی از تیم های صاحب جام های سریال وجود داشته باشد “Esme Morgan برای” City “شروع می کند و Chloe Kelly روی نیمکت ممکن است حتی بیشتر باشد – هر دو فصل 2019-20 (که فینال جام است انگلیس 20-20) در اورتون و در آن رقابت ها برای تیمی که امروز بعد از ظهر با آنها روبرو هستند بازی کرد که بسیار ناجور است. به هر حال و از همه مهمتر سلام!

تیم ها

تیم ها قبلاً اعلام شده اند و در اینجا آمده اند:

اورتون: MacIver ؛ Wold ، Finigan ، Seveke ، Turner ؛ کریستینسن ، اگرولا ، گراهام ؛ سورنسن ، گوئن ، راسو. اشتراک ها: Carpel ، Boya-Chlorka ، Tomb ، Stringer ، Pike ، Clemaron ، Clinton ، Pattinson.
شهر منچستر: گوزن کوچک؛ برنز ، هوتون ، گرین وود ، استوکس ؛ والش ، مویس ، لاول ؛ کلی ، وایت ، ویر. اشتراک ها: بردسلی ، تایب ، بونر ، كومبس ، اسكات ، استنوی ، بكی ، مورگان ، پارك.
قاضی: ربکا ولش
دستیار داوران: سیان مسی-الیس و ناتالی آسپینال.
مقام چهارم: ابی بیرن
دستیار داور ذخیره: امیلی کارنی

زنان اورتون
(EvertonWomen)

???? ???? ⚠️

مال شما #EFC از XI تا به امروز # فینال زنان FACup#UTTpic.twitter.com/TlC4t1Pu1b


1 نوامبر 2020

مرد شهر زن است
(ManCityWomen)

در اینجا ترکیب نهایی جام ما است! ??

XI | روب ، استوکس ، هوتون (C) ، کلی ، وایت ، ویر ، برنز ، لاول ، مویس ، والش ، گرین وود

SUBS | بردسلی ، تایب ، بونر ، كومبس ، اسكات ، استنوی ، بكی ، مورگان ، پارك

⚽️ HaysWorldwide
? # ManCity | https://t.co/HkTzfLv0HJ pic.twitter.com/sYv0cDBsXi


1 نوامبر 2020



[ad_2]