فلوریدا برای کریسمس غیر معمول سرد – و افتادن ایگوانا آماده می شود اخبار ایالات متحده

[ad_1]

با پیش بینی غیرمنتظره هوای سرد و مکان های ممنوعیت رفت و آمد در ارتباط با بیماری همه گیر ، فلوریدا فلوریدا کریسمس را برخلاف دیگران – و این می تواند شامل سقوط ایگوانا باشد.

سرویس ملی هواشناسی هشدار داده است که فلوریدا جنوبی می تواند در سردترین کریسمس 21 سال گذشته زنده بماند ، با کمترین دمای صبح در کمترین دما 30 و 40 درجه (زیر OC).

“Brrr! پیش بینی می شود که در کریسمس دما بسیار سردتر باشد “، NWS در میامی می نویسد.

ایگواناهایی که در درختان جنوبی فلوریدا زندگی می کنند ، خون سرد هستند و اغلب در هوای سرد بی حرکت می شوند و باعث می شوند حتی اگر زنده هستند نیز روی زمین بیفتند.

پیش بینی می شود دمای هوا در جکسونویل از 26.6 درجه سانتیگراد در روز پنجشنبه به حدود 30 درجه سانتیگراد در روز جمعه کاهش یابد و طبق NWS در جکسونویل یکی از پنج روز سرد کریسمس خواهد بود.

در آستانه کریسمس ، طوفانی با طوفان های شدید و وزش باد شدید به سمت شمال فلوریدا حرکت کرد. پناهگاه هایی در اطراف ایالت برای افرادی که در غیر این صورت در معرض سرما قرار می گیرند ، از جمله چندین کلیسا که قصد داشتند مراسم کریسمس را برگزار کنند ، در آنها گشوده شد.

بسیاری از پناهگاه ها وعده داده اند که از تجهیزات از راه دور و محافظ اجتماعی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می کنند.

این بیماری همه گیر بر سنت ساحل فضایی نیز تأثیر گذاشته است: روز سانتا گشت و گذار. معمولاً صدها موج سوار را با لباس های سانتا کلاوس به ساحل کاکائو و هزاران نفر از تشویق کنندگان جذب می کرد ، رویداد روز پنجشنبه به صورت آنلاین پخش شد. از شرکت کنندگان برای گشت و گذار یا پارو زدن و ارسال عکس یا فیلم دعوت شد.


“بابا نوئل رفتن خوب است”: دکتر فاوشی می گوید بابا نوئل را واکسینه کرده است – ویدئو

سانتا از یک مقام دولتی کمک گرفت. کمیسار کشاورزی نیکی فرید این هفته “گواهی حرکت حیوانات” را صادر کرد که به بابا نوئل و همسرش و همچنین گوزن های شمالی آنها اجازه می دهد بین ساعت ها به همه خانه ها ، خانه ها ، خانه ها و اماکن فلوریدا وارد و خارج شوند. از ساعت 20:00 در 24 دسامبر و از 7:00 در 25 دسامبر از طریق هر بندر مرزی ایالات متحده “.

فرید گفت: “با توجه به چالش های امسال ، ما می خواهیم از سفر ایمن سانتا در اطراف ایالت و گسترش شادی کریسمس در میان تمام کودکان فلوریدا اطمینان حاصل کنیم.”

[ad_2]