فرهنگ 2020: نگاهی به بهترین تلویزیون ، موسیقی و کتاب – پادکست اخبار

[ad_1]

معاون ویراستار موسیقی گاردین ، لورا اسنپس، دستیار ویرایشگر تلویزیون ، عمر کالیا ، و ویرایشگر سایت کتاب ، شیانگ قابیل ، به من بگو راشل همفری در مورد موسیقی ، تلویزیون و کتاب های مورد علاقه آنها در شش ماه گذشته

لورا بحث می کند که چرا سال خوبی برای این دیسکو بود ، و دعا لیپا ، کایلی و سوفی آلیس-بکستور آلبوم هایی را منتشر می کنند. او همچنین در مورد ستاره هایی صحبت می کند که در خانه موسیقی ساخته اند ، از جمله تیلور سوئیفت ، که در تابستان امسال نه یک بلکه دو آلبوم منتشر کرد. عمر گفت گریه شیت او را در دلگیرترین روزهای محاصره سپری کرد. “این فقط یک نمایش دلچسب باورنکردنی است. تماشای چیزی که از وحشت واقعیت جدا شده بود بسیار خوب بود.” عمر همچنین درمورد اینکه چرا “من می توانم تو را نابود کنم” مایکل کوئل و “تبر کوچک” استیو مک کوئین چنین کارهای شگفت انگیزی هستند.

ژیان رمان داگلاس استوارت ، برنده جایزه بوکر ، شوگی بان را مورد بررسی قرار می دهد ، که دومین کتاب اسکاتلندی است که پس از 50 سال این جایزه را دریافت کرده است. او همچنین “سرزمین موعود” اوباما را مشاهده می کند ، که به اعتقاد او درک او از حضور در کاخ سفید و عدم تمایل به مشاهده شکست های او را محدود می کند. او پیشنهاد می کند هر کسی که آن را بخواند ابتدا به بررسی گاری جونگ گاردین نگاه کند – “همچنین با احترام رفتار می شود. [Obama] این داستان یک قدیس شکسته را به یک سیاستمدار ناقص ، البته کاریزماتیک ، ترجیح می دهد.

صحنه از


عکس: ناتالی سیری / بی بی سی / هنرمندان مختلف با مسئولیت محدود و FALKNA

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین هزینه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]