فرانک لمپارد معتقد است که در زمان رفتن لندن به رده سوم ، هنوز باید هواداران اجازه ورود داشته باشند چلسی

[ad_1]

پس از تأیید اینکه چهارشنبه لندن از رده دوم به رده سوم منتقل می شود ، اگر مناطق آنها تحت محدودیت های شدیدتر Covid-19 باشد ، باشگاه های لیگ برتری گفت که باشگاه های لیگ برتر نباید اجازه حضور در ورزشگاه ها را بدهند.

لندن و مناطقی از اسکس و هرتفوردشایر روز چهارشنبه ساعت 00.01 به رده سوم خواهند رسید ، بدین معنی که آرسنال ، فولام و وستهم دیگر نمی توانند میزبان هواداران برای دیدار با ساوتهمپتون ، برایتون و کریستال پالاس باشند.

در بیانیه آرسنال آمده است: “ما ناامید هستیم که تأیید می کنیم دیگر نمی توانیم از هواداران در ورزشگاه امارات برای بازی در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون در روز چهارشنبه ، 16 دسامبر استقبال کنیم.”

اگرچه چلسی مجاز به میزبانی 2000 هوادار در استمفوردبریج برای بازی با لیدز و کراسنودار در این ماه است ، اما آنها نیز پشت درهای بسته به بازی برمی گردند. این بدان معناست که اگر وستهم هفته آینده میزبان باشد ، چلسی در یک ورزشگاه خالی بازی خواهد کرد.

با این حال ، لمپارد که گفت بازگشت بازیکن به بازی بدون حضور در جمع دشوار است ، معتقد است که باشگاه ها نشان داده اند که می توانند یک فضای امن برای مردم ایجاد کنند. سرمربی چلسی از سیستم رده بندی ابراز ناامیدی کرد و ادعا کرد تیم های رده سوم در مقایسه با ردیف 2 در ضعف هستند.

لمپارد گفت: “من کمی ناامید شده ام.” “حتی اگر در سطح دوم بودیم و قبلاً چند بازی هوادار داشتیم ، من احساس کردم اگر بعضی از باشگاه ها بتوانند آنها را داشته باشند و بعضی دیگر نباید یک بازی برابر با هواداران باشد.

“ما قبلاً این مورد ، پشتیبانی آنها از شما و آنچه را كه برای بازی انجام می دهد دیده و احساس كرده ایم و به نظر من باید بسیار برابر باشد. من همچنین فکر می کنم ما می توانیم 2000 هواداری را که وقتی از سطح پایین تر می روند یا برای ادامه کار به ورزشگاه می آیند کنترل کنیم. بنابراین ، به عبارت ملایم ، متاسفم.

“بگذارید همه چیز را درک کنیم ، ما همه چیز را اختراع می کنیم ، زیرا قبلاً هرگز در این موقعیت نبوده ایم. و من فکر می کنم وقتی صحبت می کنید که آیا باشگاه ها می توانند شرایط را کنترل کنند ، فکر می کنم آنها نشان داده اند که می توانند. من می خواهم فکر کنم که می توان برای آزاد کردن آن جایی که می توانیم این عدد 2000 را بگیریم ، کاری انجام شود. اما این بالاتر از ایستگاه من است ، فقط می گویم فکر می کنم. “

چلسی سعی خواهد کرد شکست روز شنبه خود از اورتون را بدست آورد و روز سه شنبه به دیدار گرگ ها خواهد رفت. آنها ممکن است با بازگشت کریستین پولیشیچ که بعد از خلاص شدن از مشکل همسترینگ در ترکیب است ، تقویت شوند.

[ad_2]