فاوسی پیشنهاد مشاور ارشد پزشک دولت بایدن را می پذیرد اخبار ایالات متحده

[ad_1]

در خبرنامه “اولین چیز” گاردین مشترک شوید

آنتونی فاوسی ، کارشناس ارشد بیماری های عفونی ایالات متحده در مورد واکنش این کشور به ویروس کرونا ، روز جمعه به NBC News گفت که او پیشنهاد جو بایدن را برای پیوستن به دولت او “کاملا” قبول می کند و به عنوان مشاور ارشد پزشکی فعالیت می کند.

فوسی گفت: “من در همان لحظه گفتم” بله ” ساوانا گاتری به نمایش امروز گفت.

روز پنجشنبه ، رئیس جمهور منتخب در مصاحبه ای با جیک توپر از CNN تأیید کرد که وی از Foci خواسته است تا هنگام شروع به کار در 20 ژانویه به نقش خود در گروه کاری دونالد ترامپ درباره ویروس کرونا ادامه دهد.

بایدن گفت: “من از او خواستم در همان نقش روسای جمهور گذشته بماند و از او خواستم كه مشاور ارشد پزشکی برای من نیز باشد و به عضویت تیم Covid-19 درآید.”

فوچی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، رابطه سختی با رئیس جمهور ترامپ داشت که وی تهدید به اخراج وی پس از انتخابات نوامبر کرد.

پس از اظهارات علنی که با رئیس جمهور مخالف بود و در نقاب ها ، فاصله های اجتماعی و اجتماعات عمومی با او تناقض نداشت ، او هدف حملات ترامپ قرار گرفت.

در طول مبارزات انتخاباتی خود ، بایدن از Foci حمایت می كرد و از آمریكایی ها می خواست كه از دستورات یك متخصص معتبر در مورد نظریه های توطئه كه معمولاً توسط رئیس جمهور ابطال می شود ، پیروی كنند.

بایدن گفت که او با Foci در مورد ماندن در جای خود صحبت کرد و بر لزوم تقویت اعتماد و اطمینان آمریکا به هر نوع واکسن ویروس کرونا تأکید کرد. وی همچنین استدلال کرد که کشور نباید “اقتصاد را تعطیل کند” تا جلوی گسترش را بگیرد.

این خبر هنگامی منتشر می شود که ویروس کرونا در سراسر کشور در فصل تعطیلات سر و صدا می کند. Foci و سایر متخصصان بهداشت عمومی به آمریکایی ها هشدار می دهند که از مسافرت و اجتماعات بزرگ خودداری کنند.

ران کلاین ، رئیس ستاد کاخ سفید در حساب توئیتر خود ، Foci را به خاطر تمام زندگی و کارش در هنگام شیوع بیماری ستایش کرد.

رونالد کلاین
(RonaldKlain)

در تاریخ ما تعداد کمی از کارمندان دولت هستند که با همین احترام به دکتر تونی فیشی ، اینقدر خدمت کرده باشند. با افتخار بزرگ دوباره با او کار خواهد کرد. https://t.co/JghEPQtTlF


4 دسامبر 2020

“در تاریخ ما ، تعداد کمی از کارمندان دولت هستند که بتوانند مدت زمان طولانی خدمت کنند ، به همان خوبی و با همان افتخارات [as] دکتر تونی فاوسی ، “نوشت ، با اشاره به اینکه” همکاری با او افتخار بزرگی خواهد بود “.

فاوسی به CBS News تأیید کرد که دیدار او روز پنجشنبه با تیم انتقال بایدن “اولین روزی است که بحث های مهم در مورد انتقال انجام می شود.”

Foci هشدار داد که ایالات متحده ممکن است ژانویه “وحشتناکی” متحمل شود ، زیرا روز پنجشنبه این کشور سه رکورد شدید برای ویروس کرونا ثبت کرد ، بالاترین تعداد روزانه مرگ ناشی از ویروس کرونا ، بیشترین تعداد موارد جدید و تعداد افرادی که برای دومین روز متوالی با Covis در بیمارستان بستری شدند 100000



[ad_2]