عمو به جرم قتل نوجوان لوئیز اسمیت زندانی شد جرم

[ad_1]

یک جوان 30 ساله که نوجوان آسیب پذیر را به جنگل کشانده ، جایی که او را کشت و بدن او را هتک حرمت کرد ، حداقل 25 سال در زندان بوده است.

شین میس با لوئیز اسمیت ، 16 ساله ، به یک نقطه خلوت در همپشایر رفت و قبل از اینکه مکرراً به صورت او مشت بزند ، باعث جراحات مرگبار شد.

قبل از سوزاندن جنازه ، بدن او تحت آنچه دادستان “خشونت و تخلف شدید” نامید ، قرار گرفت. بقایای بدن لوئیز 13 روز پس از جستجوی پلیس پیدا شد.

پس از مشاجره دختر با مادرش ، اندکی قبل از حمله ، لوئیز با میس و همسرش Chazlin Jane Mace ، عمه لوئیز ، زندگی کرد.

اما مشاجره ای بین این سه نفر درگرفت و لوئیز که خود را برای دامپزشکی آماده می کرد ، شکایت کرد که میس با او “معاشقه” می کند و او را سنجاق می کند و به دادگاه یک فیلم اسنپ چت نشان داده شد که در آن او پاهایش را قلقلک می دهد.

با محکومیت ماس ​​از هاوانت ، همپشایر ، به حبس ابد ، خانم عدالت می گفت که نمی تواند اطمینان داشته باشد که این قتل “جنسی یا سادیستی است” ، اما آن را “گروتسک” توصیف کرد.

لوئیز اسمیت
لوئیز اسمیت عکس: PA

قاضی گفت: لوئیز از اضطراب و افسردگی رنج می برد و یک مددکار اجتماعی دارد.

وی به دادگاه وینچستر گفت كه وی را به این دلیل محكوم می كند كه وی با لوئیز رابطه “پدر و دختری” داشته است. وی گفت: “او بیشترین سو gr استفاده را از اعتماد انجام داد.”

شورای شهرستان همپشایر از بررسی پرونده خبر داده است. سخنگوی گفت: “تمام مدارك شنیده شده در دادگاه به همراه سایر اطلاعات مربوطه از هیئت همپشایر و سایر آژانسها كه از مشاركت كودكان در طی مراحل بررسی محافظت می كنند ، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.”

مادر لوئیز ، ربکا کوپر ، در بیانیه ای در مورد قربانی خطاب به میس گفت: “شما بخشی از قلب من را برداشته اید که هرگز جایگزین آن نخواهید شد. شما دخترم لوئیز را به این شکل آسیب زا کشتید ، اما پس از آن ، کاری را انجام دادید که فراتر از قدرت کلمات بود.

“شما یک هیولا هستید. چه چیزی به شما حق انجام چنین کاری را داد؟ آنقدر او را آزار دادید که فرصتی برای خداحافظی ، دست گرفتن یا حتی بوسیدنش پیدا نکردم. من هرگز شما را به خاطر آن نمی بخشم. “

پدر لوئیز ، بردلی اسمیت ، گفت که او “توسط کابوس ها شکنجه شده است” ، و افزود ، “لوئیز دختر فوق العاده ای بود ، و آنچه را که قرار بود با او باشم از من دزدیدند.”

میس به دادگاه گفت که “بارها” به صورت لوئیز برخورد کرده و پس از از دست دادن اعصاب ، استخوان های او ترک خورده است. وی گفت: “من فقط ادامه می دادم ، کنترل خودم را از دست دادم. او ناله کرد و سپس من متوقف شدم. “

Andrew Langdon QC ، نماینده میس ، گفت که متهم به عنوان مشکل یادگیری و اختلال شخصیت ارزیابی شد.

[ad_2]