عموی هندی Kamala Harris قصد دارد در میان جشن های جهانی برای معاون رئیس جمهور به ایالات متحده سفر کند | اخبار ایالات متحده

عموی هندی Kamala Harris قصد دارد به محض دریافت واکسن Covid-19 برای تبریک گفتن به وی به ایالات متحده سفر کند ، وی روز پنجشنبه گفت که خواهرزاده اش اولین زن ، اولین سیاه پوستان آمریکایی و اولین آمریکایی از آسیا شد که پس از سوگند پست ملی را دریافت کرد . به عنوان معاون رئیس جمهور

موفقیت سیاسی هریس ، دختر یک مادر هندی و پدر جامائیکا ، در هند و کارائیب جشن گرفته شد.

عموی مادری هریس ، گپالان بالاچندران ، اظهار داشت که وقتی هریس در سخنان خود از مادرش ، که یک محقق سرطان بود ، نام برد خوشحال است. وی یک محقق ارشد دفاع است که در دهلی زندگی می کند.

“او عملکرد خوبی دارد. او تعجب نکرد ، او آنچه را که اغلب انجام می دهد برای مادرش ذکر کرد. من از این بابت خوشحال شدم. ”بالاچندران گفت.

گپالان بالاچاندران در 12 آگوست 2020 با رسانه ها در نزدیکی خانه خود در دهلی نو ، هند صحبت می کند.



گپالان بالاچاندران در 12 آگوست 2020 با رسانه ها در خارج از خانه خود در دهلی نو ، هند صحبت می کند. عکس: عدنان عبیدی / رویترز

این پیرمرد 79 ساله که می خواست روز چهارشنبه در مراسم تحلیف زندانی در واشنگتن شرکت کند ، افزود که دوست دارد به محض ایمن بودن سفر شخصاً آن را جشن بگیرد.

والدین هریس در کالیفرنیا ، جایی که برای تحصیل در دهه 1960 رفتند ، ملاقات کردند.

رسانه های هندی به قدرت رسیدن وی به عنوان نشانه دیگری از موفقیت هندیان خارج از کشور اشاره کردند.

تیتر “Namaste Madame Vice President” در دکن هرالد عنوان شد.

روزنامه تایمز هند اعلام کرد که هریس با شکست دادن تبعیض نژادی و نژادپرستی به تاریخ پیوست.

ساکنان یک روستای کوچک در جنوب هند ترکیبی قدرتمند از تعطیلات را با دعاها و ترقه ها ارائه دادند.

پدربزرگ مادری هریس بیش از 100 سال پیش در روستای Tulasendrapuram در حدود 215 مایلی چنای در تامیل نادو در جنوب هند متولد شد.

در همین حال ، روزنامه گلینر در کینگستون گزارش داد ، در جامائیکا ، هنگام مشاهده افتتاحیه بزرگ دختر دختر سابق مدرسه اش ، اشک در صورت نورما والترز جاری شد.

این روزنامه نوشت: والترز ، كه دهه ها پیش با دونالد هریس ، معاون معاون رئیس جمهور به مدرسه رفت ، در شمال جامائیكا در شهر براون ، سنت آن ، احساساتی بود ، گرچه هرگز با معاون رئیس جمهور ملاقات نكرد.

او وقتی هریس و جو بایدن سه شنبه شب در اولین رویداد ملی برای بزرگداشت بیش از 400000 آمریکایی که در اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند ، گریه کردند.

صبح چهارشنبه در پایتخت ایالات متحده ، “وقتی آنها را دیدم [Biden and Harris] وقتی آمد ، همان اتفاق پر از احساسات افتاد ، “گفت معلم والترز.

هریس عمدتاً از پدرش دور است و ظاهراً در پیروزی خود در نوامبر گذشته از او نام نبرد ، اما والترز گفت سناتور سابق آمریكا “به ما تعلق دارد”.

والترز گفت: “نام هریس در اینجا یک نام بسیار محبوب است و من بسیار افتخار می کنم که کسی که ریشه جامائیکا داشت ، حتی اگر ناپایدار باشد ، دقیقاً به همان موقعیت رسیده است.”