طرز پخت پای ماهی – دستور العمل | غذا

آپای افتخاری ، با وجود کاستی های آشکار در بخش شیرینی سازی ، پای ماهی – معادل آشپزی دمپایی دنج است. می تواند به همان راحتی که می خواهید ساده یا فانتزی باشد ، اما هرگز نباید غیر از آشپزخانه منزل باشد. آماده سازی آسان ، با لذت راه اندازی بسته به آنچه که دارید ، و عالی با نخود فرنگی منجمد ، اکنون فقط همان چیزی است که اکنون به آن نیاز دارید.

آماده سازی 55 دقیقه
پختن 45 دقیقه
خدمت کرده 4

1 کیلوگرم سیب زمینی آرد (مرحله 2 را ببینید)
100 گرم کره
1 چلپ چلوپ شیر
500 میلی لیتر آبگوشت ماهی
100 میلی لیتر شراب سفید
1 بسته کوچک جعفری یا ترخون
350 گرم ماهی سفید یا روغنی
(پولاک ، قزل آلا و غیره)
350 گرم ماهی دودی (گوساله ، ماهی ، و غیره)
200 گرم میگوی پوست کنده
، در صورت لزوم ذوب شود
50 گرم آرد ذرت یا ساده
2 حلقوی، ریز خرد شده (اختیاری)
کرم دوتایی 200 میلی لیتری
2 تخم مرغ آب پز
(8 دقیقه پخته شده) ، پوست کنده (اختیاری)
1 مشت سوخاری سفید (اختیاری)

1 ماهی را انتخاب کنید

پای ماهی فیلیسیتی کلوک 1

یک کلمه در مورد ماهی. پیگیری آنچه پایدار است ، به ویژه در سطح بین المللی دشوار است (اگر مطمئن نیستید ، “راهنمای ماهی خوب” انجمن دریایی را بررسی کنید) ، بنابراین اعداد ذکر شده در بالا را به عنوان راهنما در نظر بگیرید.

من ترکیب ماهی سفید و دودی را با میگوی کمی شیرین دوست دارم ، اما ممکن است ترجیح دهید یکی از آنها را با ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا ، قزل آلا یا ماهی خال مخالی یا سایر غذاهای دریایی مانند صدف ، خرچنگ یا ماهی مرکب جایگزین کنید.

2 سیب زمینی را انتخاب کنید

پای ماهی فیلیسیتی کلوک 2

سیب زمینی ها را پوست بگیرید – این بهترین نوع آرد است ، زیرا می خواهید با اشباع کنتراست کرکی داشته باشد.

یک معجزه طلایی یا صورتی یک گزینه عالی است ، اما اگر آنها را پیدا نکنید ، بهترین گاو چرمی خروس و ماریس است و به همین ترتیب ، دزیره و کینگ ادواردز. به قطعات بزرگ برش دهید اما به اندازه مساوی.

3 تورتیلا را آماده کنید

پای ماهی فیلیسیتی کلوک 5

سیب زمینی ها را در یک ظرف مناسب بریزید ، با آب سرد پر کنید ، کمی نمک به آن اضافه کنید و بجوشانید. خاموش کنید تا تمام شود چقدر طول خواهد کشید به بزرگ بودن قطعات سیب زمینی شما بستگی دارد.

آب را خوب آبکش کرده و سپس دوباره آن را در قابلمه داغ قرار دهید تا کاملا خشک شود. نیمی از کره و تمام شیر را اضافه کنید ، ورز دهید تا یکدست شود ، سپس مزه دار کنید.

4 لیکور شکار شده را تهیه کنید

پای ماهی فیلیسیتی کلوک 4

در حالی که سیب زمینی ها در حال پخت هستند ، آب ماهی و شراب را روی ماهی تابه ای که حاوی همه ماهی ها است در یک لایه قرار داده و جوش دهید. ساقه ها را از گیاهان جدا کرده و به ظرف نیز اضافه کنید. نیم پز کنید ، سپس ماهی را اضافه کنید ، اگر هنوز چسبیده است ، پوست را بپوشانید. در حالی که میگوها را کنار می گذارید.

5 شکار غیرقانونی ماهی

حرارت را به سمت راست بچرخانید و ظرف را بگذارید تا حدود 5 دقیقه خیلی آرام بپزد تا ماهی مات شود اما پخته شود. از نظر خود در اینجا استفاده کنید ، زیرا زمان لازم به اندازه و ضخامت فیله بستگی دارد. با این حال ، با احتیاط اشتباه کنید: ماهی بیشتر در اجاق گاز پخته می شود.

6 با سس شروع کنید

پای ماهی Felicity Kluk 8

ماهی را با کفگیر برداشته و کنار بگذارید تا خنک شود. ساقه های چمن را از عرقیات شکار غیرقانونی دور بریزید. 50 گرم کره باقیمانده را در قابلمه متوسط ​​با حرارت متوسط ​​و کم آب کنید ، سپس آرد را هم بزنید (از آرد ذرت استفاده کنید اگر می خواهید مواد را بدون گلوتن نگه دارید) و آنرا یک دقیقه یا همینطور تفت دهید تا بوی خوبی بگیرد. کمی برشته شده به تدریج لیکور شکار شده را هم بزنید.

7 سس را تمام کنید

پای ماهی فیلیسیتی کلوک 11

سس را بجوشانید ، سپس حرارت را کم کنید و حدود 20 دقیقه حباب ها را بگذارید تا غلیظ شود. در همین حال ، در صورت لزوم ، پوست ماهی را برداشته و دور بریزید و گوشت آن را به اندازه لقمه به قطعات بزرگ بریزید (باز هم به خاطر داشته باشید كه هرچه اندازه آنها كوچكتر باشد ، خطر پخت بیش از حد آنها بیشتر می شود). فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد (فن 180 درجه سانتیگراد) / 390F / گاز گرم کنید 6.

8 ماهی و طعم دهنده ها را اضافه کنید

پای ماهی فیلیسیتی کلوک 10

سس را از روی حرارت برداشته ، برگهای علف را به صورت درشت خرد کرده و آنچوها را ریز خرد کنید (در صورت تمایل می توانید از خمیر آنچو استفاده کنید ؛ به مزه اضافه کنید).

پس از اینکه جوش سس متوقف شد ، خامه مضاعف را مخلوط کرده و مزه دار کنید. ماهی و میگو (و در صورت تمایل تخم مرغ های آب پز شده) را بهم بزنید.

پای ماهی فیلیسیتی کلوک 12

9 روی آن را با سیب زمینی له شده بپزید و آن را بپزید

پای ماهی Felicity Kluk 13

داخل ظرف پخت روی سیب زمینی له شده را قاشق بریزید. قسمت بالا را با چنگال بگیرید ، اگر می خواهید خیلی ترد شود ، 20 دقیقه آن را بپزید. در صورت استفاده ، آرد سوخاری را با آن بپاشید (گزینه دیگر – پنیر رنده شده) ، و برای 15 دقیقه دیگر آن را بپزید تا قهوه ای طلایی شود. با نخود فرنگی یا سبزیجات پژمرده سرو کنید.

  • گاردین متعهد به انتشار دستور العمل های ماهی پایدار است. برای رتبه بندی در منطقه خود ، بررسی کنید: UK؛ استرالیا؛ ایالات متحده آمریکا.