طبق گزارشی در انگلیس ، کلیشه های جنسیتی به سلامت روان جوانان آسیب می رساند

[ad_1]

کلیشه های “مضر” جنسیتی به برانگیختن یک بحران بهداشت روان در انگلیس که نسل جوان را تحت تأثیر قرار داده است ، کمک می کند ، گزارش تأثیرگذار را هشدار می دهد ، و اضافه می کند که این امر زمینه ساز مشکلات تصویر بدن و اختلالات خوردن ، ضبط آمار خودکشی در مردان و خشونت علیه زنان و دختران است.

طبق یک کمیسیون تأثیرگذار که توسط یک موسسه خیریه برجسته برای مبارزه برای نقش جنسیتی توسط انجمن فاوست ایجاد شده ، فرضیات کلیشه ای همچنین “به طور قابل توجهی” گزینه های شغلی جوانان را “محدود می کند” ، و به نوبه خود به شکاف حقوق و دستمزد بین مردان و مردان کمک می کند.

هشدار اینکه کلیشه ها در بخشهای والدین ، ​​آموزش و تجارت – به ویژه اسباب بازی ، کتاب و مد وجود دارد – کمیسیون از دولت می خواهد “برای حمایت بهتر از معلمان و والدین و به چالش کشیدن برچسب گذاری ساده” صورتی و آبی “در شرکت” اقدامات قابل توجهی “انجام دهد بخش

کمیسیون از وزارت آموزش و پرورش می خواهد که کلیشه های پیچیده جنسیتی را در کل آموزش و پرورش و مراقبت از کودکان ، از آموزش اولیه تا برنامه درسی و چارچوب کنترل ، در اولویت قرار دهد. وی همچنین از شرکت های تولید اسباب بازی می خواهد که دسته های خاصی را در تبلیغات و طراحی محصولات کنار بگذارند ، طراحان جلوی تصاویر و شعارهای کلیشه ای روی لباس را بگیرند و نمایش شخصیت های زن را در کتاب ها ، تلویزیون و اینترنت بهبود دهند.

سام سمیترز ، مدیر اجرایی جامعه فاوست ، گفت: “کلیشه های جنسیتی در همه جا وجود دارد و باعث آسیب جدی و طولانی مدت می شود – این پیام روشنی برای این کمیسیون است. این نگرش ها از والدین به کودکان در مهد کودک ها و مدارس برای دختران ، این کلیشه ها کاملاً ریشه دوانده و یک عمر باقی مانده اند و ما باید به “شاهزاده خانم شدن” دختران و مالیات دهی پسران پایان دهیم.

این گزارش اوج یک فرایند 18 ماهه تحقیق و حقیقت یابی است که به ریاست پروفسور بکی فرانسیس – اکنون مدیر اجرایی بنیاد آموزش و پرورش و دیوید لامی نماینده مجلس – رئیس سابق گروه پدران پارلمانی بین حزبی برگزار می شود.

این تمرین گروه گسترده ای از ذینفعان – از گروه مراقبت از کودکان آنلاین Mamsnet و National Trust for Birth of Children ، اتحادیه آموزش ملی ، گروه تبلیغاتی Let the Toys Be Toys Be، Usborn Books و انتشارات پیرسون را گرد هم آورد.

بیشتر والدین در خانه اذعان می کنند که این مشکل وجود دارد: سه چهارم می گویند که افراد از سنین پایین رفتار متفاوتی با دختران و پسران دارند. آنها همچنین هفت برابر بیشتر شاهد دیدن پسرانشان در ساخت و ساز و تقریبا سه برابر بیشتر دخترانشان در مشاغل پرستاری هستند.

وقتی از گروه های بازی و مهد کودک ها و معلمان مدارس ابتدایی س askedال شد که آیا آنها کلیشه های جنسیتی را دیده یا شنیده اند ، بیش از نیمی از آنها گفتند “آنها” اغلب “یا” گاهی اوقات “شاهد این هستند که” پسران پسران خواهند بود “در هنگام رفتار نادرست. .

کوین کورتنی ، دبیر کل اتحادیه ملی آموزش و پرورش گفت: “ما به عنوان یک کشور ، در تساوی بین زن و مرد به سرعت کافی پیشرفت نمی کنیم. مسائلی مانند انتخاب رشته در آموزش و پرورش و حقوق نابرابر از کلیشه های جنسیتی ناشی می شود. NEU استقبال می کند. درباره شیوه های درسی صحبت کنید که می تواند به معلمان کمک کند تا کلیشه های جنسیتی را به چالش بکشند. “

در بخش خرده فروشی ، طی یک حسابرسی از 141 فروشگاه و 44 فروشگاه آنلاین ، مشخص شد که لباس کودکان ، کارت پستال ها و لوازم التحریر اغلب با تفکیک آشکار به فروش می رسد و اسباب بازی ها با استفاده از رنگ های صورتی و آبی به نمایش در می آیند. با این حال ، دو سوم والدین گفتند که آنها می خواهند ببینند كه شركتها به طور مساوی برای پسران و دختران تبلیغ می كنند.

در آستانه اوج کریسمس – و یک فصل بسیار سودآور – خرید اسباب بازی ، این گزارش یک نمونه قبلی را در فرانسه برجسته می کند. سال گذشته ، دولت فرانسه برای مقابله با پیامهای موذیانه دختران را از موضوعاتی مانند مهندسی مکانیک و کدگذاری رایانه منشورهایی را با تولیدکنندگان اسباب بازی و خرده فروشان تهیه کرد.

[ad_2]