“طبخ ، پخت ، پازل”: نکاتی برای خوانندگان برای مبارزه با کریسمس بلوز کوید | ویروس کرونا

[ad_1]

شهنگامی که میلیون ها نفر در آخرین لحظه با لغو برنامه های کریسمس روبرو می شوند و انگلیس هنوز موج دوم ویروس کرونا را تجربه می کند ، تجربه تعطیلات روزهای سختی را پشت سر می گذارد. ما از خوانندگان خود پرسیدیم که چگونه آنها در مواقع سخت با قدرت باقی می مانند.

“به خیابانها بروید – با وجود ما ، دنیای طبیعی همچنان به حرکت خود ادامه می دهد”

دیزی ادواردز 50 ساله ، معلم حمایت از پشتیبانی در کالج کلاس ششم در همپشایر ، گفت: “به خیابان بروید.” “شنیدن پرندگان مهم است. اگر مواردی را ببینید که تحت تأثیر ویروس کرونا قرار نگرفته اند ، این احساس به شما دست می دهد که روزی ما در وسط همه اینها قرار نخواهیم گرفت. “

دیزی ادواردز راه می رود
دیزی ادواردز راه می رود عکس: دیزی ادواردز

ادواردز هر روز برای پیاده روی سگها به بیرون می رود و اغلب به دنبال آهسته دویدن نیز می رود. هوای تازه و ورزش باعث حواس پرتی وی از اخبار می شود. وی گفت: “صبح که بلند می شوید ، در یا پنجره را باز کنید و یک دقیقه گوش دهید.” “جهان طبیعی علی رغم ما هنوز در حال حرکت است.”

“طبخ ، پخت ، پازل”

هلن * ، یک مدیر پروژه 41 ساله در اسکس ، گفت که ساختار روز و بهره وری به او کمک کرد تا در هنگام شیوع همه گیر مقابله کند. “روز خود را برنامه ریزی کنید. برای پر کردن برنامه ها فعالیت هایی را برنامه ریزی کنید و احساس کنید که برنامه ای دارید ، “او گفت. “این ممکن است مورد توجه همه قرار نگیرد ، اما به شما هدف می دهد. تماس با دوستان را برنامه ریزی کنید ، چیزی بپزید یا پخته ، زمان بخوانید یا حتی یک معما بسازید “.

“یادگیری نواختن ساز – این کار را فقط برای شما انجام دهید”

Imagen Kilner 22 ساله از Axminster در Devon پیشنهاد یادگیری نواختن ساز را کرد ، همانطور که در بلوک اوایل بهار این کار را کرد. این نویسنده گفت: “من همیشه می خواستم به خودم یاد بدهم ، اما پول لازم برای گذراندن درس در مدرسه را نداشتم ، بنابراین یک وکول منفعل خریداری کردم.”

اوکولله ایموژن
اوکولله ایموژن.

“من هماهنگی چشم و دست ندارم ، اما در نهایت آن را برداشتم. به نظر می رسد که بسیاری از آموزشهای جالب و ساده در YouTube وجود دارد. توصیه من این است که وحشت نکنید و سخت خود را تحریک نکنید. در ابتدا ممکن است دشوار باشد ، اما شما به طور طبیعی درک خواهید کرد. فقط این کار را برای خودتان انجام دهید – این مربوط به سفر است ، نه فقط مقصد. “

“برخی از کارهای هنری عمومی را بردارید – هرگز وقت نخواهد بود”

مارک برایانت ، یک اسقف بازنشسته 71 ساله از خلیج ویتلی ، به گاردین گفت که بازدید از “فرشته شمال” همیشه روحیه خوبی را ایجاد می کند.

فرشته شمال.
فرشته شمال. عکس: مارک برایانت

برایانت گفت: “به نظر من همیشه این است که به سراسر شمال شرقی نگاه می کند.” “اینجا مکان خوبی برای ساکن بودن ، مراقبه و دعا است. هیچ وقت وقت نیست که نروید. چیزی در آن وجود دارد که واقعاً به من کمک می کند تا درباره آنچه واقعاً مهم است ، به ویژه امسال فکر کنم. “

“ارسال متن یا کارت پستال – موارد مهم”

تصویر کیت گرین روی درخت کریسمس.
تصویر کیت گرین روی درخت کریسمس. عکس: کیت گرین

کیت گرین ، یک کارمند 37 ساله برای دانشجویان ناشنوا در لندن ، وقت گذاشت تا حرکات متفکرانه ای را برای دوستان و خانواده در طول محاصره و دوره کریسمس ارسال کند. وی گفت: “فقط چیزهای کوچک مانند پیام متنی یا کارت پستال کمی در یک پیام به شما اطلاع می دهد که تنها نیستید و مردم به شما فکر می کنند.” گرین نه تنها حرکات متفکرانه ای را برای عزیزانش ارسال می کند ، بلکه شوهرش شروع به پختن شیرینی زنجبیلی برای همسایگان کرده است.

“خوب است که چیزی داشته باشی که مرا از صفحه دور کند”

امی مورس
امی مورس عکس: امی مورس / جامعه معتمدان

امی مورس ، یک مشاور بازرگانی 43 ساله و مستقل از بریستول ، در حین محاصره به دو سرگرمی خلاقانه مشغول بود ، که در تعطیلات کریسمس نیز ادامه می دهد: ساخت صابون و ماکرامه – هنر گره زدن برای ساختن چیزهای مشابه. به عنوان آویز گیاهان و پرده ها.

صابون ساخته شده توسط امی مورس
صابون دست ساز مورس. عکس: امی مورس / جامعه معتمدان

وی گفت: “من خوش شانس بوده ام که در تمام شیوع بیماری به صورت آنلاین کار می کردم ، اما این بدان معنی است که شما تمام وقت در خانه هستید و نمی توانید بیرون بروید.” “خوب است که چیزی داشته باشی که با پیمایش در شبکه های اجتماعی من را از صفحه دور کند و به دردسر بیاندازد.

“اکنون من یک مجموعه عظیم از آویزهای قابلمه ماکرامه در خانه دارم و اکثر اعضای خانواده آنها را برای کریسمس یا صابون تهیه می کنند.”

“رنگ – واقعاً آرامش بخش است”

برین هاورث ، نویسنده ای که در مورد تصویری که او و همسرش ، ابیر میشاس ، در طول بیماری همه گیر ساخته اند ، گفت: “این یک جنبه مراقبه ای دارد.” “ما در واقع کمی دیوانه هستیم و تصمیم گرفتیم که اتاق استراحت خود را Chez Matisse بنامیم زیرا این اتاق پر از نقاشی های ساخته شده توسط هنری ماتیس است.”

دوک و دوشس اوربینو فدریکو دا مونتفلترو و باتیستا اسفورزا پیر دلا فرانچسکو ، که با پیچ و تاب توسط برین هوارت به تصویر کشیده شده است.
دوک و دوشس اوربینو فدریکو دا مونتفلترو و باتیستا اسفورزا پیر دلا فرانچسکو ، که با پیچ و تاب توسط برین هوارت به تصویر کشیده شده است. عکس: براین هاوارت

براین و همسرش تصاویر را “می شکنند” و می گویند: “این فقط ذهن ما را نگه داشت.”

این دختر 62 ساله در Sevenux ، کنت گفت: “توصیه من به هر کسی که می خواهد این کار را امتحان کند ، یک الزام است.” “تا زمانی که شما مواد اولیه را داشته باشید ، من واقعاً مردم را تشویق می کنم که آن را امتحان کنند. این واقعاً آرامش بخش است و خواهید دید که خود را در آن گم می کنید. مثل این است که تقریباً به حالت خلسه بریزید ، مثل یک خلسه.

[ad_2]