شکارچی گنج پنج سال زندان را به دلیل امتناع از دست دادن طلا جشن می گیرد اخبار ایالات متحده

[ad_1]

این شکارچی گنج در اعماق دریا قرار است پنجمین سال زندان خود را به دلیل امتناع از اعلام محل نگهداری 500 سکه طلای گمشده که در یک غرق کشتی تاریخی کشف شده است ، جشن بگیرد.

تامی تامپسون ، یک محقق ، به دلیل قانون شکنی در زندان نیست. در عوض ، وی با تحقیر دادگاه برای مدت طولانی و به طور غیرمعمول در بازداشت است – بسیار بیشتر از حد معمول 18 ماه مرخصی برای شاهدانی که از همکاری امتناع می ورزند.

اما هیچ چیز غیر عادی در پرونده تامپسون ، که به کشف او در آمریکای مرکزی SS ، معروف به “کشتی طلا” در سال 1988 برمی گردد ، وجود دارد. یک کشتی دوران طلا در یک طوفان در نزدیکی کارولینای جنوبی در سال 1857 با هزاران پوند طلا غرق شد ، وحشت.

با وجود شکایت سرمایه گذاران و حکم دادگاه فدرال ، با توجه به پرونده های دادگاه ، دادستانی فدرال و قاضی که تامپسون را تحقیرآمیز دانست ، تامپسون هنوز با مقامات تلاش برای یافتن این سکه ها همکاری نخواهد کرد.

قاضی فدرال ، الگنون ماربلی در جلسه دادرسی سال 2017 گفت: “او در حال ایجاد حق ثبت اختراع برای یک زیردریایی است ، اما به یاد نمی آورد که این غنیمت را کجا قرار داده است.”

مشکلات حقوقی تامپسون مربوط به یک سرمایه گذار 161 است که 12.7 میلیون دلار برای یافتن کشتی به او پرداخت ، هرگز سود ندید و در نهایت شکایت کرد.

تامی تامپسون ، یک محقق ، به دلیل امتناع از گزارش محل نگهداری 500 سکه طلای گمشده ، 5 سال در زندان بود.
تامی تامپسون ، یک محقق ، به دلیل امتناع از گزارش محل نگهداری 500 سکه طلای گمشده ، 5 سال در زندان بود. عکس: AP

در سال 2012 ، قاضی دیگری از فدرال دستور داد تا تامپسون در دادگاه حاضر شود تا محل سکه ها را فاش کند. در عوض ، تامپسون به فلوریدا فرار کرد و در آنجا با همراه قدیمی خود در هتلی در نزدیکی بوکا راتون زندگی کرد. مارشال های آمریکایی او را ردیابی و در اوایل سال 2015 دستگیر کردند.

تامپسون به دلیل عدم تجدیدنظر در اعتراض به جرم خود اعتراف کرد و به دو سال زندان و 250 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد. محکومیت کیفری تامپسون به حل و فصل موضوع سکه های طلا موکول شد.

در آوریل 2015 ، توافق نامه تعهد خواستار تامپسون برای پاسخگویی به س questionsالات در جلسات غیراخلاقی درباره مکان سکه ها بود که به گفته دولت ، این هزینه بین 2 تا 4 میلیون دلار بود. مهم این است که باید سهامداران در یافتن سکه برای این معامله “کمک” کند.

تامپسون چندین بار امتناع کرد ، و در 15 دسامبر 2015 ، مرمر تامپسون را بی احترامی اعلام کرد و به او دستور داد در زندان بنشیند – و تا زمان پاسخ دادن وی روزانه 1000 دلار جریمه نقدی پرداخت کند.

در اواخر اکتبر امسال ، تامپسون برای آخرین جلسه دادرسی خود در ویدئو ظاهر شد.
مرمر گفت: “آقا. تامپسون ، آیا شما آماده هستید که در این مورد به سوال اصلی پاسخ دهید ، طلا کجاست؟”

تامپسون پاسخ داد: “افتخار شما ، من نمی دانم که ما قبلاً در این جاده سوار شده ایم یا نه ، اما نمی دانم طلا کجاست”. “احساس می کنم کلیدهای آزادی خود را ندارم.”

و با این اوصاف ، تامپسون به وضعیت فعلی خود بازگشت: او در یک زندان فدرال در میلان ، میشیگان بود ، جایی که بیش از 1700 روز را در زندان گذراند و تقریباً 1.8 میلیون دلار جریمه قرض کرد – و با شمارش. وکیل تامپسون از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

تامپسون ، 68 ساله ، گفت که او از یک نوع نادر سندرم خستگی مزمن رنج می برد که باعث ایجاد حافظه کوتاه مدت می شود. پیش از این ، وی بدون ارائه جزئیات گفت که سکه ها به یک اعتماد در بلیز تحویل داده شده است.

تامی تامپسون یک قطعه طلای 50 دلاری دارد که از لاشه کشتی طلای SS Central America استخراج شده است.
تامی تامپسون یک قطعه طلای 50 دلاری دارد که از لاشه کشتی طلای SS Central America استخراج شده است. عکس: Lon Gorwedel / AP

دولت ادعا می کند که تامپسون از همکاری امتناع می ورزد و هیچ ارتباطی بین بیماری وی و توانایی او در توضیح مکان سکه ها وجود ندارد.

قانون فدرال افرادی مانند تامپسون را که به عنوان “شاهدان نافرمانی” شناخته می شوند ، مورد تجدید نظر قرار می دهد. این قانون معتقد است که 18 ماه معمولاً یک مهلت قانونی برای تحقیر دادگاه است. اما سال گذشته ، دادگاه تجدیدنظر فدرال استدلال تامپسون مبنی بر اینکه قانون در مورد وی اعمال می شود را رد کرد.

تامپسون نه تنها از پاسخ دادن به س refusedالات خودداری کرد ، دادگاه حکم داد: وی همچنین با امتناع از صدور وکالت نامه محدود برای اجازه اعتماد به اعتماد بلیز ، مطابق با توافق نامه ادعای خود ، الزام “کمک” به طرفین را نقض کرد. .

اندرو گرانیوم ، استاد حقوق و تحلیلگر حقوقی ، مدیر کلینیک اصلاحیه اول در دانشگاه کیس وسترن گفت: “این دستور نه تنها برای جستجوی اطلاعات ، بلکه برای جستجوی این خاصیت منحصر به فرد طراحی شده است.”

در اوایل سال جاری ، ماربلی درخواست تامپسون برای آزادی را رد كرد ، زیرا ترس از اینكه خطر پشت سر گذاشتن ویروس كرونا باشد را رد كرد. مرمر گفت تامپسون شواهد مناسبی از میزان خطر ارائه نکرده و خاطرنشان کرد که هنوز هم خطر پرواز دارد.
سرمایه گذاران هنوز به دنبال پول خود هستند و می گویند جز این تامپسون مقصر نتیجه گیری در این مورد نیست.

وکیل استیون تیگس در یک شکایت در ماه مارس گفت: “اگر او به سادگی موافقت نامه اعتراض را رعایت می کرد و در صورت نیاز در جستجوی دارایی های گمشده همکاری می کرد ، او قبلاً از زندان آزاد می شد.”

[ad_2]