شما می توانید شام کریسمس را پس انداز کنید – لذت واقعی در باقی مانده بوکس باقی مانده است غذا و نوشیدنی های کریسمس

[ad_1]

بیایید این را بپذیریم: هیچ کس شام کریسمس را دوست ندارد.

اگر این جمله به طور غریزی اشتباه شما را سایید ، از شما می خواهم که فکر کنید شام کریسمس را دوست دارید. آیا این ظهور ناگهانی بوقلمون ، پرنده ای دست و پا چلفتی است که هیچ کس نمی داند چگونه آن را بپزد ، زیرا احتیاج دارد که به معنای واقعی کلمه از جانب پروردگار و ناجی ما متولد شود تا کسی حتی بخواهد این کار را انجام دهد؟

آیا شام کریسمس ممانعت از ایده انگلیسی است که بسیاری از کالاها و امید ارزان برای بهترین ها جایگزین هوشمندانه غذاهای واقعی است؟ اینها ایده های جایگزین سبزیجات است که توسط منتقد دستور العمل مورد علاقه شما که مشتاقانه پیدا کردن چیزی جدید برای انتشار در اوایل دسامبر است (جوانه بروکسل به سبک سیچوان ، “امسال سعی نمی کنید باغ وحش را روی کلم قرمز قرار دهید؟”) ، فقط برای درک که هیچ یک از آنها با یکدیگر یا غذای اصلی ترکیب نشده اند؟ آیا این سس قره قاط است ، چاشنی آنقدر ناپسند که پول کران بری بزرگ ما را به این فکر انداخت که مربا یک افزودنی قابل قبول برای یک شام سرخ شده است؟ اگر سیب زمینی سرخ شده و آب گوشت است ، پس چرا فقط سرخ شده ساده نیست؟ و اگر اینطور نیست و واقعاً به آن فکر می کنید ، آیا بهتر است چیز دیگری بخورید؟

هیچ کدام از این جدید است. AA Gill شام کریسمس را “نفرت انگیزترین غذایی که تاکنون اختراع شده است ، به استثنای شکرگذاری آمریکایی” خواند. اما من از نظر جیل تفاوت دارم که بد بودن خودم در شام کریسمس را خوب می دانم. 364 روز در سال می توانم اندازه های مناسب و شام های خوشمزه داشته باشم. در کریسمس ، می خواهم بدانم که کریسمس است ، و اگر این به معنای جنگیدن بر روی شکم خود ، اشتباه گرفتن آن با دو نوع گوشت ، 15 چاشنی جداگانه و پودینگ است ، که مناسب تر برای شلیک از کشتی دوران ناپلئونی است تا خورده شده ، بنابراین باشد . شام کریسمس یک آیین است و آیین ها – اعم از زهد نمادین Passover Seder یا انتشار افطاری از طریق غذا – نباید بر اساس خوشمزه بودن آنها تجزیه و تحلیل شود. آنها برای برقراری ارتباط با ما ، برای ایجاد زمینه ای ، احساس تجربه مشترک ، حتی اگر این تجربه مشترک در کاناپه محو شود ، فقط برای تمیز کردن خیابان های با کیفیت خوب (انگشت عنبیه چشم ، رژ لب صورتی) قبل از بقیه اعضای خانواده شما هستند. و به آنها برسید.

اما مهمترین وعده دیگری از وعده غذایی کریسمس وجود دارد: این غذا حاوی غلات برای تجزیه ساختارش است. ساختارشکنی نیاز به آگاهی از سنت دارد – کولترن قبل از اینکه بتواند معراج را بسازد ، مجبور بود مراحل عظیم را انجام دهد. بنابراین ، شام کریسمس باید قبل از مهمترین وعده غذایی در تقویم شرعی آشپزی خورده شود: یک میان وعده در روز بوکس.

میان وعده “Boxing Day” – یا بهتر بگوییم ، یک سری از میان وعده ها که در یک دوره زمانی مداوم برگزار می شوند (زیرا 25 ام به مفهوم کج زمان و کلمات مبتنی بر زمان مانند “ناهار” ، “چای” و “شام” می رود) تبدیل به مزخرف می شود) – در اینجا این سنت به هرج و مرج تبدیل می شود. این مهمترین شام کریسمس است. در حالی که شام ​​کریسمس را نمی توان تمرین کرد ، یک میان وعده بوکس روز چیزی بیش از یک ترفند نیست – بقایای یک شام بزرگ که یک پالت را فراهم می کند تا با آن کمترین خواسته های آشپزی را ترسیم کند. برای برخی ، این یک امر خانوادگی است: هر خانوار تغییرات منحصر به فرد خود در مورد کار با بوقلمون را دارد ، معمولاً (به دلایل نامعلوم) به رهبری پدر ، که آن را یک تماس سالانه برای پنهان کردن طعم بوقلمون در یک پای یا پوسته می داند.

اما امسال ، با اسپری شدن شام های ما ، من بیشتر به سلیقه های فردی خود علاقه مندم. Boxing Day زمانی است که تخیل و خلاقیت شما می تواند ناگهان دست به شورش بزند. بدیهی است که ساندویچ های سرد مزایای زیادی به همراه دارند – من معمولاً از دو نوع گوشت بهره مند می شوم ، زیرا مادرم دوست دارد برای کسانی که بوقلمون دوست ندارند هم بوقلمون و هم گوشت خوک بپزد (که هیچ کس دلش نمی خواهد به او بگوید ، همه چیز را دارد). گوشت بوقلمون تیره و قوی در این خلاقیت ها می درخشد ، جایی که سردی گوشت با بزرگترین دارایی آن – پوست داغ – جبران می شود ، که می توان آن را کباب کرد و با قیمه ، جوانه های خام تراشیده شده و سس مایونز غنی شده با سس گوشت باقیمانده ترکیب کرد. یا شیره را گرم کنید تا تنوعی از فرانسوی فرانسوی ایجاد شود. یا صبح را با شکار لاشه سپری کنید تا یک آبگوشت احیا کننده در کنار آن با برنج و رانهای خرد شده ، نوعی برنج از بوقلمون هایینین ایجاد کنید. یا با پردازش بوقلمون خرد شده به صورت خال ، چربی غاز خود را به صورت تورتیلا آرد درآورید. یا به نوعی “همه ریزه کاری ها” را در ظرف ماکارونی بگنجانید که مادربزرگ ایتالیایی را گریه کند.

اگر شام کریسمس مربوط به آن باشد که ما به عنوان یک ملت هستیم ، پس یک میان وعده در روز بوکس مربوط به آن است که ما به عنوان مردم هستیم. و همه گیر یا نه ، ما که هستیم ، سیب زمینی سرد را با یک برش قلع می خوریم و برای صبحانه در آب گوشت غوطه ور می شویم.

[ad_2]