شاهزاده هری اقدام به بدنام کردن علیه ناشر نامه Mail on Sunday | شاهزاده هری

[ad_1]

دوک ساسکس اقدام به بدنام کردن علیه روزنامه های آسوشیتد روزنامه ، ناشر نامه Mail on Sunday ، همان روزنامه ای که همسرش ، دوشس ساسکس ، علیه او در حال انجام پرونده های قضایی جداگانه است ، آغاز کرده است.

گروه حقوقی شیلینگز در تاریخ 27 نوامبر در دادگاه عالی شکایت کرد.

انتظار می رود جزئیات بیشتر طی هفته های آینده منتشر شود. به نقل از تلگراف ، گفته می شود که این ادعا مربوط به داستانی است که در ماه اکتبر در یک روزنامه یکشنبه منتشر شد و ادعا می کرد شاهزاده هری پس از استعفا رسمی از وظایف سلطنتی در ماه مارس ، قادر به برقراری ارتباط با تفنگداران رویایی نبود.

در ماه ژانویه برای زندگی جدیدی در ایالات متحده ، از نقش پادشاه ارشد سلطنتی کناره گیری کرد ، هری عناوین افتخاری خود را کنار گذاشت. نقش های تشریفاتی وی به عنوان کاپیتان کل نیروی دریایی سلطنتی ، فرمانده افتخاری پایگاه هوایی سلطنتی هونینگتون در سافولک و رئیس افتخاری کشتی های کوچک و غواصی فرماندهی نیروی دریایی سلطنتی به حالت تعلیق درآمد.

مگان روز یکشنبه به دلیل حمله به حریم خصوصی در یک پرونده قضایی علیه اداره پست درگیر شد زیرا روزنامه منتخب نامه ای را که وی به پدر بیگانه خود ، توماس مارکل فرستاده بود ، منتشر کرد. دوشس به دلیل سو alleged استفاده از اطلاعات خصوصی ، نقض حق چاپ و نقض محافظت از داده ها ، در حال جبران خسارت است.

جلسه دادگاه که برای ژانویه در دادگاه عالی لندن برگزار شده بود ، اکنون پس از درخواست مگان با موفقیت برای انتقال به دلایل محرمانه ای که علنی نشده اند ، در پاییز 2021 رسیدگی می شود.

هری همچنین به دلیل ادعای هک شدن تلفن ، از سان و دیلی میرور شکایت کرده و ادعا کرده است که پیام صوتی وی رهگیری شده است.

در ماه ژوئیه ، مشخص شد که این زوج پس از استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای عکسبرداری از پسرشان Archie در خانه خود در لس آنجلس ، از یک پاپاراتزی برای حفظ حریم خصوصی پرونده ای در کالیفرنیا شکایت کرده اند. مگان همچنین از آژانس عکس به دلیل عکسهای سگهای خود در حال راه رفتن با آرچی در جنگل در ونکوور در ژانویه شکایت کرده است.

دوک ده سال را در ارتش گذراند و دو تور خط مقدم را به افغانستان انجام داد. اوایل این ماه ، او علناً در مورد چگونگی “به دنیا آمدن در خدمت” صحبت کرد ، اما هنگام خدمت در ارتش ، “آرزوی خدمت” را داشت.

[ad_2]