سیگنال خیرات: عبارتی در مورد جنگ فرهنگی اکنون در توصیه های بی بی سی وجود دارد بی بی سی

[ad_1]

تاو ، نویسنده محافظه کار جیمز بارتولومیو ، در سال 2015 بر روی پله برقی در Whole Foods در کنزینگتون ایستاد ، و سعی کرد عبارتی را برای افرادی که فکر می کرد ارزش های آنها را به صورت عمومی پیش بینی می کنند و نه اینکه آنها را در سکوت عملی نشان دهد ، ارائه دهد. این زمانی بود که عبارت “زنگ خطر” در سر او ظاهر شد.

وی با تأمل در مورد این عبارت گفت: “من احساس کردم افرادی هستند که به خود بسیار افتخار می کنند ، اما کاری نکردند جز اینکه” نژادپرستی وحشتناک است “یا به حزب کارگر رأی دادند و آنها را فضیلت دانستند.” وی گفت كه احساس می كرد فضیلت واقعی توسط یك دوست دختر كه پنج سال با كوشش از شوهر بیمار خود مراقبت می كرد ، نمایندگی می كرد نه افرادی كه درباره سیاستهای او به صورت آنلاین می نوشتند: “این بیهودگی و لاف زدن خاصی را نشان می داد.”

بارتولومئو مقاله کوتاهی درباره این اصطلاح برای مجله “Right Viewer” نوشت و سپس شاهد افزایش محبوبیت آن بود. خوانندگان در سراسر جهان آن را تکرار می کردند تا اینکه بخشی از گفتمان سیاسی شد. و جان خود را گرفت ، که معمولاً فعالان حقوق بشر بصورت انتقادی از آن استفاده می کردند تا چپ را در مورد جنگ فرهنگی مورد تمسخر قرار دهند.

این هفته این اصطلاح در انگلیس واقعاً رایج شده است. اول ، مارکوس راشفورد ، فوتبالیست ، که هفته ها دولت را به دلیل عدم تأمین وعده های غذایی رایگان به کودکان در طول تعطیلات خجالت می کشید ، از 7 میلیون دنبال کننده توییتر خود در مورد سوuses استفاده هایی که در نتیجه مبارزات انتخاباتی خود دریافت کرد ، پرسید: “توجه داشته باشید ، با این حال ، سیگنال خیریه چیست؟”

سپس روز پنجشنبه ، بی بی سی توصیه های جدیدی در مورد بی طرفی برای خبرنگاران خود ، که صریحاً کارمندان اخبار را از “هشدارهای مجازی” در حساب های رسانه های اجتماعی خود منع کرد ، صادر کرد. این در حالی است که تمایل مدیر جدید تیم دیوی برای اصلاح عقیده در دولت و رسانه های راست گرا مبنی بر اینکه بی بی سی دارای گرایش چپ است.

بسیاری از کارمندان از این جمله که اغلب توسط منتقدین شرکت در شبکه های اجتماعی استفاده می شود ، در توصیه های رسمی تعجب کردند. نیل هندرسون ، سردبیر سرویس خبری BBC ، محبوب در توییتر ، گفت: «زنگ خطر واقعی. خوب ، من افتخار می کنم که به دلیل مخالفتی که ممکن است نسبت به نژادپرستی و نفرت داشته باشم ، اخراج شدم. “

لین مورفی ، استاد زبانشناسی دانشگاه ساسکس ، گفت که استفاده از این عبارت در قوانین رسمی غیرمنتظره است زیرا این عبارت عبارتی پر بار است که معمولاً برای انتقاد از چپ گرایان به کار می رود. “آنچه شما معمولاً از بی بی سی یا یک سازمان رسانه ای دیگر انتظار دارید” حفظ عینیت “است. در عوض ، آنها تصمیم گرفتند از این نوع زبان استفاده کنند ، که کمی شوم به نظر می رسد ، “.

وی افزود که چندین عبارت خود بازتاب دهنده از این عبارت وجود دارد ، اما او پاسخی به اصطلاحات قبلی این حمله داشت: “این من را به” صحت سیاسی “یادآوری می کند. وقتی در دهه 1980 در دولت دانشجویی بودم ، می خواستیم از نظر سیاسی درست باشیم ، آنگاه تحقیر شد.”

بارتولومیو ، نماینده سابق Brexit ، اظهار داشت که او تعجب نکرد که این جمله (که قبلاً در برخی از مجلات مبهم قبل از مقاله خود استفاده می شد) باعث خشم کارکنان BBC شد: “آنها این کار را دوست ندارند!”

“من احساس می کنم که چپ به پیروزی در جنگ برای زبان عادت کرده است ، آنها عادت دارند که عبارات آنها بسیار موفق باشند و یک ارز مشترک بدست آورند ، مانند عبارت” عدالت اجتماعی “… ما ، راست ، به توهین عادت کرده ایم. اگر مجریان ثروتمند ، معتبر و محتاط بی بی سی از آنچه اتفاق می افتد نفهمند ، خطر به لرزه درآوردن جنبش “رد بی بی سی” را دارند.

[ad_2]