سیروس استارمر از کارگر خواست تا در “ائتلاف گسترده” جو بایدن تحصیل کند | سیروس استارمر

[ad_1]

سیروس استارمر ، رهبر حزب کارگر ، از حزب خود خواسته است از “ائتلاف گسترده” جو بایدن که رای دهندگانی را که چهار سال پیش از دموکرات ها روی گرداندند ، کسب کند ، با اشاره به تاکید رئیس جمهور منتخب بر “خانواده ، جامعه و امنیت”.

استارمر ، یکی از هواداران مشتاق پیشنهاد بایدن ، که با کارمندان خود یک گروه WhatsApp به نام “بیا برو جو” ، گفت پیروزی معاون رئیس جمهور سابق و شریک زندگی خود کامالا هریس “خلا in موجود در رهبری جهان را پر خواهد کرد” و به “بهترین ، بیشتر” رای خواهد داد آینده ای خوش بینانه “.

استارمر در نامه ای به گاردین ، ​​پیشنهاد کرد که قصد دارد استراتژی دموکراتیک بازپس گیری ایالات “دیوار آبی” ایالات متحده مانند میشیگان و پنسیلوانیا را که در سال 2016 به دونالد ترامپ باخت ، درست همانطور که حزب کارگر “دیوار قرمز” شمال را از دست داد ، دوباره پخش کند. مکان در سال 2019 .

استارمر نوشت: “این انتخابات به ما درس های واضحی داده است كه می خواهیم ببینیم ارزش های مترقی بر نیروهای تفرقه و ناامیدی غلبه می كنند.” “مسیر دموکراسی برای پیروزی در این هفته توسط ائتلافی گسترده ، از جمله بسیاری از ایالت ها و جوامعی که چهار سال پیش از آنها دور شده اند ، هموار شده است.”

استارمر گفت که برای جلب مجدد اعتماد رای دهندگانی که احزاب سنتی خود را کنار گذاشته اند ، “زمان بر است” و اظهار داشت که این موضوع در مورد موضوعاتی است که توسط جرمی کوربین ، سلف خود مورد انتقاد قرار گرفته است ، مانند امنیت.

“ما به رهبران سیاسی نیاز داریم که گوش دهند ، یاد بگیرند و به روز کنند. رئیس جمهور بایدن با روح ملت صحبت کرد ، و تمرکز کرد که این افراد چه کسانی هستند و برای چه چیزی ارزش قائل هستند: خانواده ، جامعه و امنیت. “

“یک پیروزی در انتخابات به این معنی نیست که کار دموکرات ها اکنون تمام شده است. برای ما در حزب کارگر ، این تازه آغاز شده است. “

وی از حزب خود می خواهد كه خواستار دموكرات ها برای ایجاد پایگاه گسترده را دنبال كند ، زیرا رهبری وی با بزرگترین آزمایش وحدت حزب روبرو است و امتناع رهبر سابق كوربین از تعلیق پاسخ وی به گزارش ناظری درباره برابری با یهود ستیزی در حزب ، پاسخ عصبانیت چپ را برمی انگیزد.

استارمر گفت كه انتخابات بایدن زمان “بازنشانی مشاركت” با ایالات متحده است و از دولت خواست با استفاده از پیشنهاد انتقادی برای كنار گذاشتن بخشی از لایحه خروج از اتحادیه اروپا كه در مجلس اعیان مورد بحث قرار می گیرد ، از فرصت استفاده كند. هفته

استارمر نوشت: “ما به زودی رئیسی در دفتر بیضی خواهیم داشت كه مدافع سرسخت توافق جمعه خوب بود.”

“اگر نخست وزیر ما پیشنهاد کند این توافق را خدشه دار کند ، او مانند دولت های سراسر جهان کم نور به نظر می رسد. اگر دولت در تنظیم مجدد روابط با ایالات متحده جدی است ، پس باید اولین قدم را در مراحل اولیه بردارد و این پیشنهادات را کنار بگذارد. “

بوریس جانسون گفته است که اگر مجلس عوام لرد در مورد اقدامات روز دوشنبه رأی بدهد ، قصد دارد نکات بحث برانگیز قانون را ارتقا دهد.

پیش نویس قانون بازار داخلی به وزیران این حق را می دهد که عناصر توافق نامه خروج از اتحادیه اروپا را یکجانبه بازنویسی کنند.

استارمر گفت که رهبری جدید ایالات متحده همچنین می تواند به یک رویکرد واحد تر در تحقیقات جهانی واکسن ویروس کرونا منجر شود و همچنین به تهدیدهای امنیتی و بحران آب و هوا پاسخ دهد.

وی افزود: “به همین ترتیب ، اگر متحدان ما اشتباه می كنند ، انگلیس باید آماده صحبت و اظهار نظر باشد. ما در بهترین حالت وقتی هستیم که دنیا بداند که ما جرات اعتقاد به عقیده و هدف اخلاقی روشنی داریم. “

“آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم. برای ایالات متحده و انگلستان زمان آن فرا رسیده است که به صحنه جهانی بازگردیم. اکنون زمان حکومت است. “

استارمر شخصاً با بایدن ملاقات نکرد ، اما دیوید لامی ، وزیر دادگستری سایه گفت که حزب کارگر روابط خوبی با دموکرات های برجسته دارد.

“البته ، ما یادداشت ها را مقایسه می کنیم ، با یکدیگر صحبت می کنیم ، چگونه کسانی که چنین سنت پوپولیستی دارند را شکست دهیم ، چگونه در پس زمینه جنگ های فرهنگی پیش برویم؟” او به برنامه اندرو مارا در بی بی سی گفت.

“من فکر می کنم حزب کارگر در این کشور می خواهد یک حزب برای کل ملت باشد ، نه فقط برای یک قبیله. این همان چیزی است که ما در آمریکا با جو بایدن و کمالا هریس دیده ایم و البته سعی خواهیم کرد آن را تکرار کنیم. “

وی گفت حزب کارگر و دموکرات “از یک نظر احزاب خواهر” بودند ، و افزود: “من یک رابطه طولانی مدت با دموکراتها دارم … دوستی من با باراک اوباما رئیس جمهور سابق کاملاً مستند است.”

[ad_2]