سیاستمداران MP گفت ، انحصار انگلیس آمادگی برای یک بیماری همه گیر را تضعیف کرده است

[ad_1]

آمادگی ارشد پزشکی سابق انگلیس به نمایندگان مجلس گفت: آمادگی انگلیس برای بیماری همه گیر ویروس کرونا ویران شده است که معتقدند بعید است چنین بیماری به سواحل انگلیس برسد و به طور گسترده گسترش یابد.

پروفسور دام سالی دیویس ، که سال گذشته آن را به پروفسور کریس ویتی منتقل کرد ، گفت “تفکر گروهی” و “انحصار انگلیس” به مشاوران کمک می کند خطر گسترش عوامل بیماری زا از حیوانات به انسان را دست کم بگیرند و آنها را مجبور به تمرکز بر قمار کنند. پاندمی آنفولانزا.

در حالی که تمرینات برنامه ریزی اضطراری مانند بید زمستانی در سال 2007 و قو در سال 2016 زمینه های زیادی برای بهبود آمادگی همه گیری انگلیس را نشان داد ، هر دو سناریو فرض می کنند که جهان با ویروس خطرناک مبارزه می کند آنفولانزا

دیویس در جلسه کمیته گفت: “ما در حال تفکر گروهی بودیم.” “ما – متخصصان بیماری های عفونی خود – واقعاً اعتقاد نداشتیم که سار دیگری به ما دسترسی پیدا کند و من فکر می کنم این نوعی انحصار انگلیس باشد.”

ویروس سارس در سال 2003 پس از گسترش از چین به چهار کشور دیگر ، باعث شیوع یک اپیدمی شد و در هر ده مورد از بیش از 8000 نفر آلوده ، یک نفر کشته شد. مهار اپیدمی از Covid-19 آسان تر بود ، تا حدی به این دلیل که سارس بدون علامت شیوع پیدا نکرد.

دیویس گفت که نقاط ضعف برنامه ریزی ملی که توسط Winter Willow و Swan نشان داده شده بود برطرف شده و انگلیس از آمادگی خوبی برای بیماری همه گیر آنفولانزا برخوردار است. اما او گفت این متفاوت از یک بیماری همه گیر خوب است. “ما مجبور شدیم با مشکلات بیشتری روبرو شویم: آیا ما در حال بررسی انواع بیماری هایی هستیم که می توانند به آن مبتلا شوند؟” او گفت.

در حالی که برنامه ریزی منجر به استفاده از استراتژیهایی در این سال شده است ، مانند فراخواندن پزشکان بازنشسته در خط مقدم ، توجه به آنفولانزای همه گیر شکافهای مهمی در آمادگی انگلیس برجای گذاشته است. دیویس گفت: “اگر آنفولانزا می خواهید ، کلاسیک این است که شما نگران آزمایش نباشید ، بنابراین ما سیستم آزمایش و تأیید نداریم.”

در ماه سپتامبر ، دانشمندان کمیته دولت سیج ارزیابی محکومیتی از آزمایش NHS و سیستم تأیید Covid-19 دادند و گفتند که این تنها یک اثر “حاشیه ای” در شیوع دارد و با گذشت زمان و ادامه موارد جدید ، از ظرفیت کمتری برخوردار می شود.

دیویس گفت این مشکل به دلیل عدم پایداری در NHS تشدید می شود و انگلیس از نظر تعداد سرانه پزشکان ، تخت های بیمارستان و واحدهای مراقبت های ویژه ، ده کشور اروپایی را رتبه بندی می کند. وی گفت: “ما به وضوح سیستم کم ثبات تری داشتیم.” برای جلوگیری از جنگ NHS در ماه های زمستان ، وی خواستار “مأموریت مطلق” برای ماسک زدن شد.

سر مارک سدویل ، که تا ماه سپتامبر به عنوان دبیر کابینه و مشاور امنیت ملی دولت فعالیت می کرد ، در جلسه دادرسی گفت که انگلیس “از درس بیماری های آناتومیک اخیر” اشتباهاتی آموخته است – از حیوانات به انسان. هر دو سارس و مرس که با ویروس کرونا ارتباط دارند باعث نگرانی بین المللی شدند اما منجر به شیوع بیماری همه گیر نشدند.

سدویل گفت: “متخصصان تخمین می زنند كه میزان مرگ و میر احتمالی همان نظم سارس یا مرك را داشته باشد و در حدی نباشد كه اگر از بیماری همه گیر آنفولانزا رنج می برده ایم. “در اپیدمیولوژی ، درک کافی وجود نداشت که زوناتاز می تواند باعث قربانی شدن در سطح آنفلوانزا شود.”

دیویس گفت: “ما باید در مورد آنچه که برنامه ریزی می کنیم باز کنیم و چند چالش دیگر در ذهن خود داشته باشیم. ارزش دارد که افرادی از آسیا و آفریقا به فکر آن بپردازند تا تجربه و صدای ما را در گروه گسترش دهند.”

[ad_2]