سیاستمداران محلی در مورد تغییر نام پل Severn بحث می کنند سیاست

[ad_1]

در عنوان چیست؟ کسانی که بر سر افتخار Aneurin Bevan یا ملکه بر سر نام Seversky Bridge ، که انگلیس و ولز را به هم متصل می کند ، بحث می کنند ، می توانند بحث کنند – بسیاری.

تعدادی از ساکنان ولزی و سیاستمداران و مشاوران در South Gloucestershire پس از رأی دادن دومی به تغییر نام پل فولادی مایل در Severn به مناسبت سالگرد پلاتین ملکه در سال 2022 ، پس از اینکه پل در سال 1966 افتتاح کرد ، شروع به کار کردند.

مشاور محافظه کار North Vail ، متیو ریدل ، گفت این مسئله “برای انگلیس کاملاً خالص است” زیرا پل ارتباطی انگلیس و ولز از طریق M48 در دو طرف خور در انگلیس فرود آمد.

با این حال ، آنهایی که در آن طرف مرز ولز هستند اختلاف نظر دارند و می گویند در صورت تغییر ، پل باید به نام Aneurin Bevan ، که NHS را هدایت می کرد ، یا سر گرت ادواردز قهرمان راگبی نامگذاری شود. یکی از مشاوران ولزی گفت که “عدم ظلم” بزرگی است که با ساکنان ولز در مورد تغییر نام آن مشورت نکنید.

ریدل این دادخواست را ارائه داد و شورایاران رأی دادند كه به گرانت شپس ، وزیر حمل و نقل نامه بنویسند. در حالی که جنبش ریدل نام خاصی برای این پل نداشت ، اما مزیت آن ملکه الیزابت سورن بود. او به رادیو بی بی سی بریستول گفت: “من معتقدم که او وظایف خود را مثال زدنی انجام داده است. [The bridge] در ابتدای سلطنت او طراحی و ساخته شد. “

وی با اشاره به اینکه این پل قبل از عبور از رود Wye به ولز در انگلیس در دو طرف خور شمالی فرود می آید ، افزود: من معتقدم كه نام پل شمالی فقط مربوط به انگلیس است و نه مجمع ولز. هر شورای ولزی. این واقعیت که پل Seversky فقط انگلیس و انگلیس را به هم متصل می کند. “

این گذرگاه از اجزای مختلفی از جمله پل وای تشکیل شده است اما گذرگاه به طور کلی مدیریت و نگهداری می شود و بزرگراه های انگلیس آن را پل سورن می نامند.

آرماند واتس ، مشاور کارگری در مانموتشایر ، نماینده شعبه Chepstau در ضلع غربی پل شمالی ، گفت که مشورت با ولزها در مورد تغییر نام آن “بی عدالتی بزرگی” است.

وی گفت که اگر نام آن تغییر نام یابد ، باید پس از بنیانگذار NHS Aneurin Bevan انجام شود.

واتس گفت: “مشخص نیست که آیا شورای South Gloucestershire درک می کند که در حال حاضر پلی به نام ملکه الیزابت دوم در دارتفورد وجود دارد.” “واضح است که شورای جنوبی گلاسترشر یک تجزیه و تحلیل هزینه و سود انجام نداده است. پول عمومی زیادی برای تغییر نام گذرگاه دوم سورن هزینه شده است و مردم هنوز هم آن را گذرگاه دوم سورن می نامند. “

اندی تروتر ، رئیس Oxleas NHS Trust و رئیس سابق پلیس حمل و نقل انگلیس ، به احترام سر گرت ادواردز بازیکن راگبی ، پیشنهاد تغییر نام پل را داده است. فوتبالیست اتحادیه راگبی ولز هدایت تیم ملی ولز را بر عهده داشت که از اواسط دهه 1960 تا 1970 بر بازیهای اروپا مسلط بود.

ریدل گفت که امیدوار است بزرگراه های انگلیسی با در نظر گرفتن هزینه پروژه شروع به کار کنند.

[ad_2]