سوپراستار کشور چارلی پراید در سن 86 سالگی درگذشت | کشور

[ad_1]

خواننده چارلی پراید ، اولین سوپراستار سیاه موسیقی کشور ، شنبه در سن 86 سالگی درگذشت.

روزنامه نگار وی تأیید کرد که پراید 12 دسامبر در دالاس ، تگزاس ، در اثر عوارض مربوط به ویروس کرونا درگذشت.

پراید در سال 1934 در سانگ می سی سی پی متولد شد ، جایی که پدر و مادرش در آنجا کار می کردند و به کار در مزارع پنبه ، بازی بیس بال حرفه ای و خدمت در ارتش ایالات متحده ادامه داد تا اینکه در سال 1963 به نشویل رفت تا یک حرفه موسیقی را دنبال کند. عصر.

تنها در طی چند سال ، او ستاره کشور این کشور شد ، و در طول زندگی طولانی خود موفق به کسب سه گرمی شد و در سال 2000 اولین عضو سیاه پوست تالار مشاهیر موسیقی کشور شد.

پراید یک ورزشکار با استعداد بود که سعی می کرد با بیس بال از فقر جلوگیری کند ، اما این صدای او بود که او را به شهرت رساند و در بالای جدول با بازدیدهایی از جمله “فرشته را ببوس ، صبح بخیر” ، “کسی به سان آنتون می رود” و ” کوهی از عشق “.

در سال 1971 از طرف انجمن موسیقی کشور “هنرمند سال” به وی اهدا شد ، در سالهای 1971 و 1972 – جایزه اصلی آوازخوان مرد و در سال 2020 جایزه دستاوردهای زندگی را به او اهدا کردند.

آخرین اجرا چند هفته قبل از مرگ وی هنگام خواندن “بوسه بخیر فرشته صبح” هنگام جوایز CMA در مرکز موسیقی شهر نشویل در 11 نوامبر بود. این یک دوئت بود با جیمی آلن ، یک ستاره موسیقی سیاه کشور در حال ظهور ، و توسط یک مخاطب میلیون نفر تماشا شد.

پراید 52 بازدید از 10 بازدید از کشور داشته است ، از جمله 29 عدد 1 و اولین مجری آفریقایی-آمریکایی است که از زمان معرفی Defor Bailey در دهه 1920 در صحنه Grand Ole Opry ظاهر شد. پراید در سال 1993 عضو Opry شد.

دالی پرتون یکی از اولین کسانی بود که به “پراید” در شبکه های اجتماعی ادای احترام کرد و نوشت: “من چنان تحت فشار قرار گرفتم که یکی از عزیزترین و قدیمی ترین دوستانم ، چارلی پراید ، درگذشت. بدتر اینکه بدانید او با کوید درگذشت “19. چه ویروسی وحشتناک و وحشتناک. چارلی ، ما همیشه شما را دوست خواهیم داشت. در آرامش باشید. عشق و افکار من به خانواده و همه طرفدارانش منتقل می شود.”



[ad_2]