سولسکر می گوید بازیکنان پس از ارسال کاوانی در اینستاگرام | نیاز به آموزش بیشتری دارند منچستر یونایتد

[ad_1]

پس از نوشتن ادینسون کاوانی ، مهاجم منچستریونایتد ، پس از پیروزی روز یکشنبه در ساوتهمپتون ، ادینسون کاوانی ، مهاجم منچستر یونایتد ، بازیکنان “از فرهنگ های مختلف” باید در مورد مسائل نژادی آموزش ببینند.

این مدیر تایید کرد که اتحادیه فوتبال برای مشاهده مشاهدات مربوط به این حادثه از اروگوئه نامه نگاری کرده است که کاوانی روز دوشنبه عذرخواهی کرد. روز قبل ، او در پاسخ به تبریک پیروانی که دو بار در پیروزی 3-2 گلزنی کرد ، پست را حذف کرد.

سولسکر در صورت نیاز به آموزش فوتبال پرسید و به گری نویل ، متخصص اسکای اسپورت ، که روز دوشنبه نظر خود را ابراز کرد ، مراجعه کرد.

سولسکر گفت: “من چنین فکر می کنم.” “من دیدم گری چیزی می گوید [that] شاید همه بازیکنانی که از فرهنگ های مختلف آمده اند باید آموزش ببینند و من مطمئن هستم که ادینسون راه سخت را آموخته است. ما با ادینسون کنار آمدیم و او واقعاً عمیقا از اشتباه خود پشیمان است. به هیچ وجه قصد سوicious وجود نداشت – این فقط یک سلام خوب به دوستش بود – اما ما برای او توضیح دادیم [the situation].

“اتحادیه فوتبال انگلیس از او خواسته است توضیح دهد تا بتواند با آنها کار کند و ما از او حمایت خواهیم کرد. این یکی از آن شرایط ناخوشایند است که در آن او تازه وارد کشور شده و در اروگوئه از دیگری استفاده می کند [meaning/context] به آنچه داریم [for the word] بنابراین ما از آن پشتیبانی خواهیم کرد و از FA پشتیبانی خواهیم کرد.

“مهم است كه اتحادیه فوتبال انگلیس از او توضیح خواست و این برای همه است زیرا ما می خواهیم در مبارزه با تبعیض با همه نقش داشته باشیم.”

یونایتد چهارشنبه شب میزبان پاری سن ژرمن برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به یک امتیاز از بازی پیش از مرحله گروه H احتیاج داشت. سولسکر پیشنهاد می کند درگیری با PSG باعث تقویت کاوانی خواهد شد که گلزن رکوردشکنی در باشگاه فرانسوی است اما ممکن است روی اتفاقات فوتبالیست در روز یکشنبه تأثیر بگذارد.

وی گفت: “ادینسون آماده بازی است.” وی گفت: “به خصوص او برای بازی در برابر PSG ، باشگاه قدیمی اش كه بهترین گلزن است ، بنابراین از نظر روحی روی او تأثیر می گذارد ، اما از آنجا كه او را می شناسد ، به او انرژی می بخشد. او امروز روی فکر خود کار خواهد کرد [Tuesday] و فردا برای بازی آماده باشید.

“همان چیز [regarding] FA [case]. او درسی آموخته است و ممکن است این مسئله روی او تأثیر بگذارد ، اما فقط باید هنگام شروع بازی آن را کنار بگذارد. بهترین بازیکنان می توانند مشکلات یا افکار را برای مدتی کنار بگذارند و در صورت لزوم رفتار کنند. “

سولسکر اخلاق کار کاوانی را ستود. “او یک فرد کاملاً حرفه ای است ، [though] حاکم گفت: “من نتوانستم او را خیلی نزدیک از نزدیک بشناسم ، به دلیل مانع زبان – ما باید از طریق شخص دیگری صحبت کنیم.

بعد از اینکه کاوانی روز یکشنبه در چنین موقعیتی چشمگیر عمل کرد ، سولسکر گفت که در انتخاب آنتونی مارسیال در موقعیتی غیر از امتیاز 9 پوندی او شک نخواهد کرد. مرد فرانسوی قبلاً تحت تأثیر ژوزه مورینیو ، پیشین سولشکر قرار نگرفته بود و او را وادار به بازی گسترده کرد تا زلاتان ابراهیموویچ را به عنوان مهاجم میانی انتخاب کند.

“در اینجا فقط یک موقعیت وجود دارد ، که می توان گفت فقط بین ما است [two]: دین هندرسون و دیوید دی خیا [for goalkeeper]”او گفت:” بقیه می توانند در موقعیت های مختلف مانند دونی ون دی بیک بازی کنند. “

ممکن است مارسیال و دخیا پس از یک بیماری مانع از بازی اولی در ساوتهمپتون و مصدومیت دومی در جریان مسابقه با PSG شوند.

[ad_2]