سواحل شمالی سیدنی در کوید به 28 مورد افزایش می یابد که نخست وزیر نخست وزیر را با نقاب توهین می کند | اخبار استرالیا

[ad_1]

روز جمعه در سواحل شمالی سیدنی ، شیوع ویروس کرونا به 28 نفر افزایش یافت ، از جمله یک نفر که قبل از آزمایش مثبت به کوئینزلند سفر کرده بود.

نخست وزیر نیو ساوت ولز ، گلادیس برجیکلیان ، از تمام سیدنی خواست “در حالت آماده باش” باشند و گفت که گرفتن وسیله حمل و نقل عمومی ، رفتن به خرید یا بازدید از یک مکان افتخاری بدون ماسک “دیوانه” است.

توالی ژنوم نشان داد که شیوع یک نوع نژاد آمریکایی تبار است که می تواند مربوط به زنی باشد که در تاریخ 1 دسامبر به استرالیا بازگشت و هنوز در هتل قرنطینه شده است.

صبح جمعه ، برجیکلیان گفت که 10 نفر دیگر از ساعت 8 عصر روز پنجشنبه در سواحل شمال آزمایش مثبت کردند و یک نفر در کوئینزلند که با این خوشه مرتبط بود.

نخست وزیر گفت که “چند نفر” از سایر مناطق سیدنی از دو ساحل سواحل شمالی بازدید کرده اند که به شیوع اصلی شیوع تبدیل شده است ، به این معنی که می تواند در سطح شهر گسترش یابد.

وی گفت: “آنها به خانه خود در حومه دیگر بازگشته اند.” “در خارج از آوالون و سواحل شمالی محصولات وجود دارد.”

بعدا جمعه ، مقامات اعلام کردند که 21 ساحل در شمال شهر بسته خواهد شد.

دکتر کری شانت ، رئیس ارشد بهداشت ایالت ، گفت: شیوع سواحل شمالی یک سویه بین المللی از نژاد آمریکایی است.

به گفته وی ، نتایج اولیه نشان داد که “مشابه” همان چیزی است که در مسافر پیدا شده در اول دسامبر به قرنطینه هتل بازگشت و هنوز تحت درمان است.

شانت گفت این زن “هنگام حضور در هواپیما واضحاً مسری بود”.

وزیر بهداشت برد هازارد گفت این زن در هتل قرنطینه شد و به یک هتل بهداشتی منتقل شد و در آنجا اقامت داشت. به گفته وی ، مشخص نیست که وی منبع اصلی عفونت چه بوده است.

وی گفت: “کار برای برقراری ارتباط با این مرد ادامه دارد.” “ممکن است واسطه هایی وجود داشته باشد.”

شانت گفت عدم اطمینان در منبع خوشه جای نگرانی دارد.

وی گفت: “من نگران هستم كه ما مسیر انتقال مستقیمی پیدا نكرده ایم و نمی توانیم از مسدود بودن خط برق اطمینان حاصل كنیم.”

Hazzard و Berajiklyan ، حاکی از این است که سیدنیزایدر هفته ها اجازه محافظت داده بود بدون اینکه گزارش کند که هیچ یک از کسانی که با اپیدمی تماس گرفته اند هرگونه توصیه را نقض کرده اند.

هازارد گفت که او در بین ساکنان سیدنی “خودآگاهی خزنده” و خود به خودی “بهمن” دیده است.

Beredzhiklyan به خبرنگاران گفت: “همه در سیدنی باید در حالت آماده باش باشند … هیچ کس نباید سوار وسایل نقلیه عمومی بدون ماسک شود ، هیچ کس نباید به یک فروشگاه مواد غذایی و یا یک مکان افتخاری بدون ماسک برود. این خیلی دیوانه است اگر افرادی که بدون نقاب به این فعالیت مشغول بودند. “

نه برجیكلیان ، نه هازارد و نه شان در كنفرانس مطبوعاتی نقاب نكشیدند ، اگرچه مشاوران آنها این كار را كردند.

هازارد ، که در سواحل شمالی زندگی می کند ، گفت که او روز پنجشنبه آزمون کوید را پشت سر گذاشت و در انتظار نتیجه منفی خود را منزوی کرد. وی از درخواست ساکنان برای ماندن در خانه به عنوان “کارگر اصلی” معاف است.

آناستازیا پالاشچوک ، نخست وزیر کوئینزلند گفت: این زن که در کوئینزلند آزمایش مثبتی را پشت سر گذاشت ، به نیو ساوت ولز بازگشت.

جانت یانگ ، رئیس ارشد پزشکی ایالت ، گفت یک زن 50 ساله با پرواز ویرجین وارد فرودگاه بریزبن شد و در تاریخ 16 دسامبر ماسک پوشید. او گفت که “بیشترین هیجان را از ناهاری که این زن در هتل گلن در هشت مایل دشت گذرانده است” دارد.

او همچنین به ساحل سانی سفر کرد ، اما یانگ گفت که غیر از مدیر هتل ، “در غیر این صورت تماس گسترده ای نداشته است”.

وی گفت: “ما اطمینان داریم که همه کسانی را که با این فرد در ارتباط بوده اند پیدا خواهیم کرد.”

کوئینزلند اعلام کرده است هرکسی که از روز شنبه پس از اقامت در دولت محلی در سواحل شمالی از 11 دسامبر به این ایالت رسیده است ، باید به مدت 14 روز در قرنطینه هتل وارد شود. افرادی که هم اکنون در کوئینزلند هستند و از 11 دسامبر در سواحل شمالی بوده اند ، باید خود را در خانه یا خانه های خود منزوی کنند.

پلیس گفت که توقف تصادفی اتومبیل ها را شروع می کند و تمام پروازهای ورودی به کوئینزلند را انجام می دهد تا بررسی کند که آیا مردم از سواحل شمالی رسیده اند یا خیر.

پلیس گفت ، یک هواپیما که روز جمعه وارد شمال کوئینزلند شد ، 12 نفر داشت که در سواحل شمالی بودند.

ویکتوریا و استرالیای غربی همچنین گفتند که کسانی که از سواحل شمالی می رسند باید در هتل قرنطینه کنند و به همه ساکنان توصیه کردند از سفر به هر نقطه از نیو ساوت ولز خودداری کنند


“به سیدنی نرو”: ویکتوریا پس از شیوع کوید هشدار داد – ویدئو

در ایالت نیو ساوت ولز ، برجیکلیان همچنین اعلام کرد که این ایالت توصیه های خود را در مورد قرنطینه بین المللی نیروی هوایی سیدنی تغییر می دهد. ویکتوریا به سرعت دنبال کرد.

برادجیکلان گفت از روز سه شنبه ، کل خدمه فقط در دو هتل تعیین شده قرنطینه می شوند ، “در مقابل 25 یا 26”.

وی گفت خدمه هواپیمایی قبلاً قوانین را زیر پا گذاشته بودند.

وی گفت: “چند هفته پیش یک خدمه هواپیمایی وجود داشت که انزوا را شکست و به محل برگزاری رفت.”

“این مربوط به اصولی نیست که ما در اختیار داریم ، متأسفانه مواردی است که افراد توصیه ها را نقض کرده اند یا در حقیقت تصمیم گرفته اند که خود را منزوی نکنند.

“از روز سه شنبه هیچ فرصتی برای نافرمانی وجود نخواهد داشت.”

بعداً پلیس نیو ساوت ولز گزارش داد که 13 خدمه پس از ورود به پرواز از آمریکای جنوبی در 5 دسامبر به دلیل نقض الزامات قرنطینه جریمه شدند.

شانت تصریح کرد که دیگر مورد راننده ون که در فرودگاه سیدنی کار می کند و خدمه را به قرنطینه هتل می برد و از آنجا منتقل می کند ، وجود ندارد.

روز چهارشنبه ، مردی از جنوب غربی سیدنی یک آزمایش مثبت را پشت سر گذاشت و این اولین مورد از 3 دسامبر در این ایالت بود.

شانت گفت که تماس های نزدیک مرد نتایج منفی به همراه داشته و همچنان در انزوا از خود است. وی گفت كه توالی ژنومی نشان می دهد كه سویه وی نیز “به احتمال زیاد آمریكایی” است ، كه “همزمان با این فرضیه است كه وی ویروس را با یك خدمه پرواز بین المللی آلوده كرده است.

[ad_2]