سه شنبه توجیهی: هانکوک از تست های Covid “خرید انگلیس” شکایت می کند | اخبار جهان

[ad_1]

داستان اصلی: کارشناسان خواستار قفل کامل انگلیسی هستند

سلام ، وارن موری آخرین جلسه توجیهی ما در سال 2020 را به شما ارائه می دهد. ما امیدواریم که شما را به روزی آگاه و خوب رسانده باشیم ، به خصوص در مواقعی از این دست ، کمی روشن تر از آنچه می توانید احساس کنید. به نمایندگی از خود و جلسات توجیهی ، ما نه تنها از شما خواننده ، بلکه از همکاران دور و دور گاردین ، ​​که کارهای آنها در اینجا ارائه می شود – با ذکر ویژه سلین بیجولد ، ویراستار تولید شبکه خروجی ما ، که کارهای زیادی در پشت صحنه انجام داده است ، تشکر می کنیم. اوایل دی ماه می بینیم

وکلائی که شکایت خود را علیه وزیر بهداشت مت هانکوک تنظیم کرده اند ، دولت وقتی یک قرارداد سودآور با یک شرکت انگلیسی به ارزش 80 میلیون پوند برای تهیه آزمایش آنتی بادی های Covid امضا کرد ، یک سیاست غیرقانونی “خرید انگلیس” را دنبال کرد. دولت مصمم است که پس از برجام ، آزمون انگلیس را پشت سر بگذارد: 3.5 میلیون آزمایش برای آنتی بادی های چینی بخرید و 17.5 میلیون آزمایش دیگر سفارش دهید ، که هیچکدام به اندازه کافی خوب نبودند. Abingdon Health ادعا کرد که آزمایش آنتی بادی برای تزریق 99٪ دقیق است. اما با بررسی همتا از Public Health England (PHE) مشخص شد که دقت واقعی کمتر از 85٪ است. پروژه Good Law ادعا می کند که این معامله تحت تأثیر ناسیونالیسم به طور غیرقانونی قرار گرفته است. برای نظرات ، با Abingdon Health و بخش بهداشت تماس بگیرید.

بوریس جانسون تحت فشار شدید است که ظرف چند روز قلعه ملی دیگری را معرفی کند ، زیرا بیش از 40 کشور ورود به انگلیس را ممنوع کرده اند تا از نسخه جدید ویروس کرونا جلوگیری کنند. وزرا از مردم خواسته اند از خرید وحشت در مصرف مواد غذایی پرهیز کنند و سوپرمارکت ها نسبت به کمبود محصولات هشدار می دهند زیرا فرانسه علی رغم درخواست شخصی نخست وزیر از رئیس جمهور امانوئل ماکرون از لغو ممنوعیت حمل کالا و مسافر خودداری کرده است. گزارش ها صبح امروز حاکی از آن است که دولت فرانسه امروز شرایط را برای از سرگیری حرکت در کانال مانش تعیین خواهد کرد. در کابین کامیون هایی که از دوور در بزرگراه حرکت می کنند ، رانندگان تعجب می کنند که کجا می خواهند کریسمس را بگذرانند. اخبار مربوط به ویروس کرونا را در وبلاگ زنده جهانی ما دنبال کنید.


جسی کمپسون در معرض دید قرار گرفت – سرانجام می توان قاتل را گریس میلان نامید. جسی کمپسون قبلاً هنگامی که میلان را در دسامبر 2018 میلادی در اوکلند ، نیوزیلند کشت ، یک جهانگرد انگلیسی دیگر را مورد تجاوز قرار داده بود. کمپسون ، که اکنون 28 ساله است ، همچنین به هشت اتهام خشونت جنسی و سایر اعمال علیه یک دوست دختر محکوم شده است.

مراقبت از کوله پشتی مقتول انگلیسی گریس میلان در سال 2018.



مراقبت از کوله پشتی مقتول انگلیسی گریس میلان در سال 2018 عکس: مارک بیکر / AP

کمپسون قرار است دو مجازات اخیر – 11 سال – همزمان با حداقل مجازات 17 سال برای قتل میلان را تحمل کند. میلان پس از قرار ملاقات Tinder در آپارتمان استودیوی کمپسون در اوکلند کشته شد. کمپسون جسد خود را در یک چمدان پر کرد و آن را در یک قبر کم عمق در بوته ای در غرب اوکلند ، بزرگترین شهر نیوزیلند دفن کرد.


“پاریس کلیدی است” در یک معامله ماهیگیری – از آنجا که محاصره Covid توسط انگلیس فرصتی را برای امتحان کردن شرایط آشفته Brexit ایجاد می کند ، که هیچ معامله ای را منعقد نمی کند ، داونینگ استریت یک پیشنهاد متقابل مهم برای دسترسی ناوگان ماهیگیری اتحادیه اروپا به آبهای انگلیس ارائه داده است. به گفته منابع در اتحادیه اروپا ، تقاضای انگلیس برای کاهش 60 درصدی صید در اتحادیه اروپا با قیمت کاهش یافته به 35 درصد. میشل بارنیه 25٪ درخواست کرد. بوریس جانسون همچنین یک دوره پنج ساله را برای معرفی توافق نامه های جدید و روند داوری در مورد تعرفه ها و اختلافات در مورد دسترسی پذیرفت. دیپلمات های قدرت های عمده ماهیگیری اتحادیه اروپا نسبت به اینکه این پیشنهاد کاملاً قابل قبول باشد تردید دارند. یک دیپلمات ارشد گفت: “مهمترین چیز پاریس است.” “این کافی نیست – اما ممکن است برای باز کردن قفل چیزها کافی باشد.”


در ارتباط باشید – هاگمن – جشن سالانه سال نو در ادینبورگ برای اولین بار با یک برنامه مجازی با یکی از بزرگترین نمایش های هواپیماهای بدون سرنشین در تاریخ انگلستان آنلاین می شود. سه فیلم کوتاه وجود خواهد داشت که در ساعت 19:00 روزهای 29 ، 30 و 31 دسامبر به صورت رایگان پخش می شود. در این فیلم ها تعداد 150 هواپیمای بدون سرنشین LED درخشان بر روی Highlands می رقصند و بعداً از پل های فورت و ادینبورگ فیلم می گیرند. چراغ های رقص آمیز کلمات و نمادهایی از پرندگان ، حیوانات و موجودات افسانه ای را به وجود می آورند که شعر جدیدی از اسکاتلندی ماکار – برنده شاعر اسکاتلندی جکی کی “Fare Well” را به تصویر می کشد. از جمله راویان می توان به دیوید تنانت و میرن نه ساله از گلاسگو اشاره کرد.

سلام به آسمان برای ادینبورگ هاگمن مجازی



سلام به آسمان برای ادینبورگ هاگمن مجازی. عکس: جان بیک

امسال ، گزینه های زیادی برای شب سال نو وجود دارد. کلوپ شبانه منچستر Haçienda در حال برنامه ریزی یک مهمانی خانگی 24 ساعته است ، در حالی که آتش بازی بر روی بندر سیدنی هنوز ادامه دارد و یک توپ در حال سقوط در میدان تایمز نیویورک در سراسر جهان پخش خواهد شد. مجازی Jean-Michel Jarre کنسرت مجازی در Notre Dame برگزار می کند و YouTube یک ترکیب بین المللی دارد. فیبی تاپلین شما را با این رویدادها و سایر رویدادها آشنا می کند.


کلاه خود را بالا بیاورید تا کمک کنید – شرکت ها می گویند که در حدود 150،000 کودک در انگلیس می توانند به سرعت از فقر جدی نجات پیدا کنند ، کمتر از ارزش “خوردن برای کمک”. گروه كاهش فقر كودكان (CPAG) می گوید 35000 خانوار بیكار در این ماه و به دنبال آن 41000 خانوار دیگر بین ژانویه و مارس سال آینده محدود می شوند و همچنین 170،000 خانوار در حال حاضر محدود شده اند. آنها با از دست دادن متوسط ​​درآمد 62 پوند در هفته و برای برخی – تا 200 پوند در هفته مواجه خواهند شد. براساس بنیاد جوزف رونتری ، با بدتر شدن رکود اقتصادی ، دو میلیون خانواده از جمله یک میلیون کودک با فقر روبرو هستند. براساس انجمن ملی موجر (NRLA) که خواستار اقدام دولت برای کمک به مستاجر در بازپرداخت بدهی های خود است ، ممکن است بیش از 800000 مستاجر خصوصی در انگلیس و ولز عقب مانده از اجاره عقب باشند.


این یک پرنده است ، آن یک سفینه فضایی است – آژانس فضایی اروپا (ESA) قراردادهایی را برای اولین سیستم حمل و نقل فضایی Space Rider قابل استفاده مجدد خود امضا کرده است ، یک آزمایشگاه رباتیک به اندازه دو مینی ون هشت نفره. اولین پرتاب آن در سال 2023 پیش بینی می شود.

Concept art Space Rider.



Concept art Space Rider. عکس: جکی هارت

Space Rider که برای پرتاب با موشک ESA Vega-C از گویان فرانسه طراحی شده است ، حدود دو ماه در مدار خواهد ماند. در محفظه بار 1200 لیتری خود ، حداکثر 800 کیلوگرم آزمایش و نمایش فناوری انجام می دهد. این زمین به زمین فرود می آید و در باند فرودگاه کورو یا سانتا ماریا در آزور فرود می آید. سپس آزمایشات تخلیه و تجزیه و تحلیل می شود و فضاپیما برای پرواز بعدی آماده می شود.

امروز در پادکست “تمرکز”: گزینه ای با کریسمس

سردبیر سلامت گاردین سارا بوزلی در حال بررسی گزینه Covid است که به سرعت در حال گسترش است و نخست وزیر را مجبور کرده است لندن ، جنوب شرق و شرق انگلیس را در سطح 4 و بیش از 40 کشور ورود به انگلیس را به دلیل نگرانی در مورد گسترش سلاح های هسته ای ممنوع کند.

امروز در کانون توجه است

سویه ای که کریسمس را دزدید

نهار خوانی: دولت تغییر شکل جهش یافته

گزینه جدید در جنوب شرقی انگلیس در حال رشد است و عواقب آن کاملاً مشخص است. آنتونی کاستلو ، استاد بهداشت جهانی در کالج دانشگاه لندن و WHO سابق ، می گوید ما به اینجا آمدیم زیرا دولت تصمیم گرفت سرعت ویروس را کاهش دهد نه اینکه ویروس را از بین ببرد: “وقتی ویروس اجازه می دهد با گذراندن زمان در میزبان های مختلف گسترش یابد ، تکامل یافته و جهش می یابد. .

یک افسر پلیس راهنمایی و رانندگی را به ورودی یک ترمینال بسته کشتی در دوور هدایت می کند.



یک افسر پلیس راهنمایی و رانندگی را به ورودی یک ترمینال بسته کشتی در دوور هدایت می کند. عکس: Kirsty Wiggsworth / AP

“در حال حاضر در انگلیس 2 میلیون نفر در حال حاضر به Covid آلوده شده اند و ویروس پتانسیل بیشتری برای جهش دارد. هیچ یک از اینها اجتناب ناپذیر نبود. شیوع اخیر را نمی توان تنها عامل ویروس جهش یافته دانست. در حقیقت ، سو mis مدیریت بیماری همه گیر توسط دولت به معنای آلوده شدن افراد بسیار بیشتر بود و شرایط را برای جهش ها ایجاد می کرد. “

ورزش ها

در انتظار ادامه زندگی چلسی که نیروی هجومی مهیج ادامه پیدا کند. اولین برد آنها در هفت تلاش مقابل همتایان خود در نیمه برتر این فصل بیشتر به دلیل شن و ماسه بود تا الهام ، اگرچه دو گل دیرهنگام تامی آبراهام ظاهر فریبنده ای به این بازی داد و این واقعیت را پوشاند که وستهام بازی را مجبور به بازی با شرایط مناسب برای مدت طولانی کرد. براساس جدیدترین اطلاعات مربوط به آسیب دیدگی راگبی ، بیش از یک پنجم بازیکنان نخبه اتحادیه راگبی در انگلیس حداقل یک ضربه مغزی در طول فصل 19-2018 دریافت کرده اند.

تاتنهام اعلام کرده است که الکس مورگان باشگاه را ترک خواهد کرد و در سال جدید به ایالات متحده برمی گردد. رنسانس برنلی با یک پیروزی راحت ادامه یافت تا روند شکست ناپذیری خود را به چهار بازی از زمان سفر به اتحاد برساند ، اما پس از شروع حمله گرگ ها به دهان داور لی میسون ، توجه نونو اسپیریتو سانتو جلب شد . ژروین پرایس در دور دوم مسابقات دارت قهرمانی جهان در PDC بر ترس غلبه کرد و در یک بازی سرگرم کننده پنج ست از کنار هموطن خود از ولز ، جیمی لوئیس ، مبارزه کرد.

کسب و کار

سهام آسیایی از نگرانی در مورد ویروس کرونا ویروس جدید و به نظر می رسد عفونی تر ، عقب نشینی کرده است. در معاملات اخیر ، Tokyo Nikkei 225 0.5٪ و Hang Seng 0.2٪ افت کردند. Kospi کره جنوبی 0.6٪ ، S&P / ASX 200 استرالیا 0.7٪ و Shanghai Composite 0.4٪ افت داشتند. انتظار می رود FTSE نیز با افت کمتری ، 0.5٪ از روند فعلی ، باز شود. ارزش پوند در زمان نوشتن این مقاله 1،339 دلار و 1095 یورو بود.

اوراق

مال ما نگهبان نسخه چاپی امروز به دانشمندان استناد می کند که بوریس جانسون را “تحمیل قلعه ملی یا خطر” فاجعه انسانی “ترغیب می کنند. نامه می گوید: “همه ما به سمت سطح 4 می رویم” و می گوید سر پاتریک والنس این موضوع را به انگلیس اطلاع داده است. در این بیانیه آمده است: “انگلیس به روی دنیا بسته است.” من..

صفحه اول گاردین ، ​​سه شنبه ، 22 دسامبر سال 2020



صفحه اول نگهبان ، سه شنبه ، 22 دسامبر ، 2020 عکس: نگهبان

عبارت “ویروس جهش یافته” بسیار مسری است. У آینه عنوان “موج” آن “در حال حاضر در سراسر انگلستان در حال گسترش است”. У تماشا کردن این “همه جا” است. У بیان این “به سرعت در حال افزایش است … اکنون سطح 4 در حال گسترش است.” مترو “جهنم جینگل” دارد.

تلگراف می گوید: “جانسون در حال برنامه ریزی آزمایش های گسترده ای از رانندگان کامیون است تا آنها را برای بازگشایی بندرها سوق دهد” ، که با توجه به رویکرد آزمایش که تاکنون دیده ایم ، شاید خیلی مطمئن نباشد. خورشید “فاقد جوانه و بوقلمون” هنگام ارسال به قفسه ها می گوید: “جوانه سفارش”. FT “با پیوستن هرچه بیشتر کشورها به ممنوعیت سفر انگلیس بر اساس گزینه Covid ، بازارها در حال سقوط هستند” – اطمینان از اینکه مقامات اتحادیه اروپا اجازه توزیع واکسن Pfizer را می دهند.

ثبت نام


جلسه توجیهی صبح گاردین هر روزه به هزاران صندوق پستی ارسال می شود. اگر هنوز آن را از طریق ایمیل دریافت نکرده اید ، می توانید در اینجا ثبت نام کنید.

اخبار بیشتر: www.theguardian.com

[ad_2]