سهام انگلیس به دلیل انتظارات نشانه های بازسازی مرز با فرانسه – تجارت زنده | کسب و کار

[ad_1]





09:20

در حالی که سرمایه گذاران امیدوارند که مرز کوید منفجر شود ، برخی از شرکت ها تمایلی به ریسک پذیری ندارند.

به دلیل بسته شدن مرز Covid ، تویوتا زودتر از موعد تولید خود را در کارخانه های انگلیس و فرانسه متوقف خواهد کرد.

به دلیل بسته شدن مرز Covid ، تویوتا زودتر از موعد تولید خود را در کارخانه های انگلیس و فرانسه متوقف خواهد کرد. عکس: یوجین هوشیکا / AP

به دلیل هرج و مرج ناشی از بسته شدن مرز Covid-19 ، تویوتا زودتر از زمان برنامه ریزی شده تولید خود را در کارخانه های انگلیس و فرانسه متوقف خواهد کرد. جوانا کبک می نویسد.

این خودروساز ژاپنی اعلام کرد که به دلیل تأخیر حمل و نقل ، انتظار کمبود قطعات را دارد ، پس از تحریم 48 ساعته فرانسه برای عبور بار یا بار از انگلیس به صف کامیون هایی که مدت طولانی در نزدیکی دوور گیر کرده بودند منجر شد.

تویوتا گفت که در مورد “توقف فصلی برنامه ریزی شده” در کارخانه تولید موتور در دیساید ، شمال ولز و کارخانه در برناستون ، دربی شایر ، محل تولید کرولا تصمیم گرفته است. در این دو نیروگاه حدود 3000 نفر مشغول به کار هستند.

وب سایت Deeside سه شنبه کریسمس و کارخانه Burnaston چهارشنبه تعطیل خواهد شد. سایت فرانسوی آن نیز تولید دو روز زودتر از زمان برنامه ریزی شده متوقف خواهد شد.

به طور معمول کارخانه های اروپا برای تعطیلی سالانه در شب کریسمس تعطیل می شوند و تا 4 ژانویه فعالیت نمی کنند.

این خودروساز گفت که “با توجه به ممنوعیت ترافیکی که تعداد بیشتری از کشورها برای سفر از انگلیس صادر کرده اند و به دلیل نامشخص بودن بسته شدن مرزها برای فعالیت های لجستیکی ، این تصمیم را اتخاذ کرده است.





09:16





09:05





08:41

FTSE 100 مثبت به نظر می رسد





08:27





08:18

وام های دولت انگلستان به بالاترین حد 50 ساله رسید

تلاش های دولت انگلیس برای به حرکت درآوردن اقتصاد در ماه های تابستان ، از جمله غذا برای کمک به یارانه ها در رستوران ها و کافه ها ، تأثیرات بیشتری از آنچه تصور می شد ، داشته است.

با این حال ، به نظر می رسد که با گرفتن وام های دولت به بالاترین میزان 50 ساله ، بودجه عمومی بیشتر آسیب دیده است.

آخرین ارقام مالی عمومی در ماه نوامبر نشان داد که بدهی خالص بخش دولتی به 31.6 میلیارد پوند رسیده است که 26 میلیارد پوند بیشتر از نوامبر 2019 است. در سال 1993 آغاز شد.

اقداماتی که دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده برای بنگاه های هتلداری و بخشش پرداخت ها با نرخ تجارت انجام داده است ، نقش مهمی در کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان 3.8 میلیارد پوند داشته است.

سطح وام در سال مالی جاری به 241 میلیارد پوند افزایش یافت که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 188.6 میلیارد پوند افزایش یافته و کسری سالانه را به 11.2 درصد از تولید ناخالص داخلی و بدهی ناخالص بخش دولت عمومی را تا پایان افزایش داده است. 102.8٪ از تولید ناخالص داخلی. نوامبر

ریشی سوناک ، رئیس امور مالی گفت:


ما به عنوان بخشی از برنامه محل کار خود ، 280 میلیارد پوند برای حفاظت از میلیون ها شغل و مشاغل در سراسر انگلیس سرمایه گذاری کرده ایم.

این درست است که برای محافظت از زندگی و معیشت در این مرحله حاد بحران انجام شود. اگر اقتصاد ما بهبود یابد ، درست است که گام های لازم برای قرار دادن اقتصاد عمومی در پایداری بیشتری برداشته شود تا بتوانیم مانند سال جاری به بحران های آینده پاسخ دهیم.





08:11

برای سه ماهه سوم تولید ناخالص داخلی انگلستان به 16٪ اصلاح شده

در سه ماهه سوم سال ، اقتصاد انگلیس سریعتر از آنچه انتظار می رفت پس از بازگشت سریع به کار پس از محاصره اول ، فیلیپ اینمن می نویسد.

اداره آمار ملی گفته است که طبق اولین برآورد ، سه ماه قبل از پایان ماه سپتامبر ، درآمد ملی یا تولید ناخالص داخلی رکورد 16 درصد به جای 15.5 درصد افزایش یافته است. این باعث می شود اقتصاد 8.6٪ کوچکتر از یک سال قبل از 9.7٪ در ابتدا تصور شود.

افزایش قویتر در هزینه های دولت ، افزایش تقاضا برای کالاها و خدمات در نتیجه افزایش کارمندان در بازگشت به کار ، و افزایش اندک سرمایه گذاری در تجارت به بهبود تصویر اقتصاد کمک کرده است.

در اقدامی که نشان داد وحشت خانوارها پس از بلوک اول در سه ماهه سوم همچنان رو به کاهش است ، ONS گفت که نرخ پس انداز – که نشان می دهد چه تعداد از افراد به عنوان بخشی از درآمد خود پس انداز می کنند – پس از رسیدن به بالاترین رکورد به 16.9٪ کاهش یافت. 27.4٪ در سه ماهه دوم.

روت گرگوری ، اقتصاددان بریتانیایی با شرکت مشاور سرمایه اقتصادی ، گفت که هنوز سطح بالای پس انداز به این معنی است که خانوارها می توانند در ماه های آینده هزینه های خود را افزایش دهند.


حداقل ، سقوط در سطح پس انداز به طور قابل توجهی بیش از متوسط ​​بلند مدت آن است – 8.0. این بدان معناست که پس از رفع محدودیت ها ، فرصتهای زیادی برای جهش خانوار و تولید ناخالص داخلی وجود دارد.





08:07





08:03

FTSE 100 در فضای باز بلغزد





07:58

مقدمه: انگلستان در حال مبارزه برای بازگرداندن مرزها با جلوگیری از یک سویه جدید Covid است



[ad_2]