سنت هلن اژدها کاتالان را تخریب می کند تا مسابقه گراند فینال با ویگان اسپورت را ترتیب دهد

[ad_1]

در دنیایی که درگیر عدم اطمینان است ، ممکن است همیشه مجبور باشیم روی یک سوپرلیگ حساب کنیم که به ما یادآوری کند زندگی قبل از Covid-19 چگونه است.

در سال 2020 ، دیگر هیچ برنده سوپرلیگ جدیدی وجود نخواهد داشت ، و دوباره دو طرف بیش از هر کس دیگری که برای کسب حق تاجگذاری قهرمان بجنگد ، در فینال گرند عملکرد بیشتری خواهند داشت.

ویگان و سنت هلن اغلب دوست ندارند مواردی را یادآوری کنند که دو شهر را در فاصله هشت مایلی جاده لنکاوی متحد می کند ، اما بندرت چنین حس شباهت نسبت به دو نیمه نهایی بیشتر بوده است که در نهایت جایگاه مناسب خود را در مرحله بعدی نهایی بدست آوردند جمعه در یک محیط غیرمعمول هال. روز پنجشنبه ، ویگان از نظر دفاعی بسیار درخشان و با اهانت بالینی بود ، هال را تمام شب نگه داشت بدون اینکه تلاش کند و در پاسخ به او چندین تلاش عالی انجام دهد.

در اینجا سنت هلن با کاتالان هایی که شایسته اعتبار برای اتمام فصل داخلی هستند – با این دهمین سفر به انگلیس در کمتر از چهار ماه – هم تراز بود ، اما امید به فینال اول در اینجا بسیار ناچیز است ، که بخشی از آن به دلیل بی انضباطی آنها است. مربی آنها استیو مک نامارا گفت: “این پایان ناامیدکننده پس از تلاش های کلان باشگاه در تمام فصل است – اما واضح است که این دو تیم برتر این رقابت ها هستند.”

پنالتی زودهنگام جیمز مالون ، که کاتالان ها را با نتیجه 2-0 پیش انداخت ، تنها چیزی بود که آنها می توانستند تمام شب را جمع کنند. قبل از وقفه ، آنها به لطف تلاش های لاچلان کوت و کوین نیکام ، پس از پنالتی های مکرر ، 14: 2 شکست خوردند که بارها و بارها “سنت هلن” را در موقعیت حمله قرار داد. یکی ، درگیری پرگل با ریگان گریس ، محکومیت Meloni را به 10 دقیقه دید و کوت اولین دقیقه مسابقه را دقایقی بعد به ثمر رساند.

وقتی نیکوما دو دقیقه بعد از وقفه به گل دوم خود رسید ، احساس کردید که حتی در آن زمان کاتالان ها پاسخی برای پرتاب سنت هلن ندارند. کریستین ولف مربی سنت هلن گفت: “آنها عالی بودند.” “ما از این هفته لذت خواهیم برد زیرا هفته خوبی برای حضور در فینال است.” احتمال تبدیل شدن به اولین تیمی که از سال 2012 لیدز از این عنوان دفاع می کند ، غیرقابل دستیابی است و به ندرت تردیدی وجود دارد که این رویا در اینجا پایان یابد.

کرنر دوم پس از پاس عالی Zeba Thai با تلاش جانی لوماکس و سپس بن گارسیا دنبال شد که دروازه ها را بیشتر باز کرد. در دو دریافت ، جیمز بنتلی از یک گام خوب فکر شده قبل از هت تریک نیکام حرکت کرد ، یک تلاش خیره کننده در طول زمین ، به گریس باخت ، زیرا کاتالان ها به سادگی نمی توانستند کاری کنند جز تماشای مسابقه بین المللی ولز و تأکید بر اختلاف طبقاتی طرفین .

این بدان معناست که ، مانند شان اوولین ، جیمز گراهام این فرصت را خواهد داشت که با یک عنوان سوپرلیگ دیگر کار خود را به پایان برساند: اگرچه او باید یک هفته پس از یک تست سر شکست خورده در نیمه اول ، یک پروتکل ضربه مغزی را تجربه کند.

در The Recap ، لیست انتخابات تحریریه هفتگی ما مشترک شوید.

تناسب اندام جذاب است و احتمالاً یکی از فینال های بزرگ پس از مشاهده کاملاً محتمل است ، همانطور که مک نامارا به درستی گفت ، دو تیم برتر این رقابت ها برای حضور در فینال رزرو کردند.

سه هفته پیش ، سنت هلن و ویگان یکی از بهترین بازی های سال های اخیر فصل را انجام دادند که در یک مرحله به نظر نمی رسید بازی کامل شده باشد. در آن شب ویگان برنده شد ، اما اگر بازی برگشت حتی نیمی از جمعه آینده کوچکتر باشد ، تا سال 2020 اوج جهنمی خواهیم داشت.

سنت هلن زاویه مکینسون ، نیکام ، ولزبی ، گریس ؛ Lomax ، Fages ؛ والمسلی ، رابی ، گراهام ، تایا ، بنتلی ، نولز تبادل پیرو ، ماکاری-اسکارسبروک ، لیس ، آمور تلاش کردن Corner 2، Nycam 3، Lomax، Bentley، Grace اهداف زاویه 8

کاتالان ها تامکینز مید ، لنگی ، فولو ، دیویس ؛ مالونی ، درینک واتر ؛ بوسکه ، کو کوستا ، موآ ، ویتلی ، گارسیا ، کاست تبادل سیمون ، سگور ، بایتی ، کاسیان اهداف مالونی داور ال مور

[ad_2]