سلت توسط پراگ اسپارتا تحقیر شد زیرا هت تریک جولیس آنها را به زمین می اندازد | لیگ اروپا

[ad_1]

لوکاس جولیس وقتی اسپارتا پراگ با پیروزی خیره کننده 4-1 خارج از خانه موفق به هت تریک شد ، سلتیک را در قعر گروه لیگ اروپا قرار داد.

تیم ملی چک بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت و مشکلات Covid-19 غایب داشت ، از جمله دروازه بان شماره یک میلان هک و آدام چلوزک ستاره نوجوان ، اما آنها در دقیقه 26 از طریق مهاجم هولیس و او پیش افتادند یک ثانیه قبل از این فاصله به ثمر رسید.

در دقیقه 64 و اندکی پس از ترک نیمکت ، لی لی گریفیتس بازیکن تعویضی سلتیک گلزنی کرد و قهرمان اسکاتلند که در دو بازی نخست خود در گروه H به میلان باخت و مقابل لیل مساوی کرد ، تحت فشار قرار گرفت. . با این حال ، هنگامی که جولیس بر روی دروازه پاره شده فشار آورد قبل از تعویض لادیسلاو کرجچی در دقیقه چهارم در آخرین لحظه ، آنها سر خود را برای تکمیل شب مجازات تیم نیل لنون لغو کردند.

لنون گفت: “ما به طور معمول شروع کردیم ، اما پس از آن ما واقعاً با توپ شکستیم ، ما دوباره جای خود را دادیم.” “ما خیلی کسل بودیم ، من نمی دانم این نمایش از کجا شکل گرفت. من فقط می توانم از هواداران عذرخواهی کنم. ما با نتیجه 2 بر 1 به بازی برمی گردیم اما یک گل بسیار بد را از دست دادیم.

“تیم گرسنه امشب برنده شد و این به بازیکنان بستگی دارد. هم تیم و هم نفرات خیلی بد بودند. قطعاً گرسنگی وجود ندارد. این غیر قابل قبول است ، به اندازه کافی خوب نیست. من نمی توانم از آن محافظت کنم باید نگرش ها را در رختکن تغییر دهیم. “

لنون در پاسخ به این پیام که محمد الونوسی او را در حال تماشای تلفن خود در جایگاه پس از خاموش شدن دید ، پاسخ داد: “نبودن او بهتر است.”

سلتیک پس از پیروزی چشمگیر نیمه نهایی خود مقابل آبردین در همپدن در ویلیام هیل با نتیجه 2-0 در روز یکشنبه در یک سری نادر بدون پیروزی از چهار بازی به بالاترین سطح وارد بازی شد. لنون همین سمت را حفظ کرد ، جای تعجب نیست ، اما این یک شب وحشتناک برای قهرمانان اسکاتلند بود که در اواسط نیمه اول طلسم طوفانی به راه انداختند.

دیوید موبرگ کارلسون ، که طلسم کوتاهی در کیلمارناک داشت ، قبل از شکستن قسمت بالای دروازه ، اسکات بانه را به عقب راند. بانه به دلیل تیر افقی ژولیوس در کرنر شوت خوبی را به بیرون زد ، اما بعد از پاس پاس موبرگ کارلسون ، داوید هانکو توپ را با ضربه سر به تیر دروازه فرستاد و از روی ضربه برگشتی جولیوس که دوباره علامت نداشت ، توپ را به بالای دروازه زد.

این گل تیم میزبان را لرزاند اما آنها در دقیقه 38 نزدیک بودند كه گل تساوی را به ثمر برسانند كه محمد الونوسی در محوطه جریمه گلزنی كرد تا به انتهای سایبان خیره كننده رایان كریستی برسد اما والی نرم او از بالای دروازه سوراخ كرد و از گارد ضربتی عبور كرد. فلورین نیتا.

گل دوم اسپارتا که ثانیه ها قبل از وقفه به ثمر رسید ، زمانی اتفاق افتاد که آدام کارابک هولیس را در محوطه جریمه قرار داد و او قبل از اینکه توپ را از کنار بانه به گوشه دروازه بچرخاند ، به آرامی کلموم مک گرگور ، هافبک هافبک را دور زد.

این وقفه به لنون فرصتی داد تا این مسئله را رقم بزند ، اما هالیس خیلی زود در هت تریک خود فرصتی پیدا کرد. پاس ضعیف بین توسط کارابتس مهار شد و او به سرعت آن را به سمت مهاجم چک پرتاب کرد ، اما او توپ را بالاتر برد.

اندکی پس از عبور جریمی فریمپونگ از پست دور ، لنون گریفیتس و حاتم الهام را پشت سر الونوس و اسکات براون کاپیتان کشید. در دقیقه 63 ، میکال ساچک ، هافبک اسپارتا با رانندگی به محوطه سلتیک برخورد کرد و با ضربه زمین زده شدن بانه ، میله را شکست و چند ثانیه بعد سلتیک اختلاف را کاهش داد. گریفیتس توپ را به تام روگیچ داد و وقتی شوت او از داخل منطقه توسط نیتا دفع شد ، تعویض هوپس با عجله توپ را به تیر دروازه زد.

اما میهمانان در ضد حمله یک گل کلاسیک به ثمر رساندند که موبرگ کارلسون به راحتی شین دافی را از دست داد تا هالیس را به راحتی برای چند حیاط در معرض دید قرار دهد ، و در پایان وقتی که بورک داکال سرویس را برای گفتگوی کریتز به ثمر رساند ، ناخن آخر به ثمر رسید. شبکه.

[ad_2]