سریلانکا – انگلیس: آزمون دوم ، روز سوم – زنده! | ورزش ها





04:29





04:28





04:26





03:55





03:37

مقدمه

روز دو در هاله روزی بود که هر دو تیم باید چند بار برتری خانگی را بدست آورند و هر دو توانستند با پیوستن به درگیری از قلاب خارج شوند. در کل ، حتی در هنگام ورود به سومین صبح ، انگلیس 98-2 در پاسخ به 381 سریلانکا ، افتخارات را به جا می گذارد ، جو روت پس از همراهی با جانی بورستاو (67 ) اگر امتیاز 5-2 بود.

تاکنون در این مجموعه ، عنکبوتی که وارد شده است بیش از همه از تیغه عبور کرده و از پاهای خیره کننده خود برای مقابله با چرخان میزبان ، دفاع یا حمله استفاده کرده است. او آخرین مورد را قبل از بستن شب گذشته انجام داد ، در حالی که ده مرز را شکسته بود. دشوار است زمانی را به دست بیاورید که او به نظر می رسد مانند یک بتمن قابل کنترل است ، زیرا او باند را تقریباً چهار سال پیش گرفته است.

آماری شگفت انگیز آماری که در این تور کوتاه مطرح شده این است که Embuldeniya هر دو افتتاحیه انگلستان – House of Sibley و Zach Crowley – را در هر سه نوبت از نقاط بدون ابهام انتخاب کرده است. و البته ، این فقط تأیید می کند که روت چقدر چشمگیر بود ، همیشه قبل از اینکه فرصتی برای لذت بردن از جام بدست بیاید.

درست است ، اگر زود بیدار شدید (یا دیر نخوابید) ، چیزی را با یک نوشیدنی بخورید و غذا بخورید ، و وقتی آماده شدیم مستقر شوید. برای من یک رشته بگذارید صدای جیر جیر برای من هروقت.

امروز 15 ساله است:
هرچه مردم بگویند من هستم همان چیزی است که نیستم.