سریلانکا – انگلیس: آزمون دوم ، روز دوم – زنده! | ورزش ها





03:35

مقدمه

چقدر آن را می خواهید؟ صبح حدوداً سه و نیم صبح در انگلیس در مقدمه کافی است؟ آیا دانستن اینکه جیمی اندرسون در مقابل آنجلا ماتیوز ، اگر بازی از سر گرفته شود ، به دو تایتان کشورهای کریکت مربوطه تبدیل می شود ، آیا کافی بود که هشدار زودهنگام را تنظیم کنید. امیدوارم.

امروز صبح بخیر به تک تک افراد قابل اعتماد با من. جایی که اکنون پس از پایان حماسه استرالیا / هند در آن هستم ، حدود 10000 مایل ، یک بعدازظهر شنبه آفتابی است. اما من پس از یک نبرد محافظه کارانه پس از پیروزی در یک پرتاب مهم در هاله ، نمی توانم خوشحال باشم که با سری لانکا چهار نفره به ابزارهای OBO برگردم. آنها در چنین شرایطی کار درست را انجام دادند و فیلم هایی را در پایین دیگ بازدید کننده قرار دادند ، برخلاف برنامه هفته گذشته.

آنها از انگلیس برمی گردند و می دانند که به دلیل سرعت کم امتیازات ، فقط چند ویکت دارند تا آزمون را به نفع خود باز کنند. به جیمی فکر کنید – از 19-10-24-3؛ مجموعه ای مضحک از اعداد – که هنوز هم می توان در 38 سالگی چنین نمایش هایی را ارائه داد – یک بار دیگر اثبات احمقانه است که باور کنیم او به زودی آن را تحویل می دهد. برای روت کمی نگران کننده است که هر دو چرخاننده انگشت او مورد توجه قرار نگیرند ، اما آنها توانستند در عرض یک هفته بهبود یابند.

در همین حال متیوز یک پسر است. چه مدت است که این تیم را روی شانه های پهن خود می پوشید؟ احتمالاً خیلی طولانی است. او دوباره با 107 به نام خود با 228 زایمان شروع خواهد کرد ، نیروشان دیکولا با 19 کاراکتر.

مثل همیشه ، صبح منتظر شرکت شما هستم. از تخت بیرون پریدی و کتری را روشن کردی؟ خبرم کن.