سرکو پول را بازپرداخت کرده و به کارمندان 100 میلیون پوند می دهد کسب و کار

[ad_1]

شرکت برون سپاری “سرکا” اعلام کرده است که به طرح دولتی کمک خواهد کرد و 100 پوند برای کار در طول همه گیری همه کارکنان را ارائه می دهد.

سرکا بیشتر عملیات یافتن تماس دولت انگلستان را انجام داد. بازپرداخت طرح پرداخت حدود 3 میلیون پوند هزینه خواهد داشت ، در حالی كه حدود 50،000 كارمند خدمات خط مقدم پرداخت پاداش یكباره به ارزش 5 میلیون پوند دریافت می كنند.

این شرکت گفت ارزش کل معادل 5 درصد از درآمد تجارت سودآور 160 میلیون 160 میلیون پوندی است – 165 میلیون پوند. این گزارش می گوید که تأثیر کلی همه گیر قبل از پرداخت هزینه ها افزایش سود سالانه آن حدود 14 میلیون پوند است.

سود Serk با قراردادهای سودآور برای انجام یک روش خاص پیگیری قرارداد به عنوان بخشی از برنامه آزمایش و تأیید دولت انگلیس که مورد انتقاد شدید قرار گرفته است ، افزایش یافته است. این شرکت همچنین در حال عقد قرارداد با برخی مراکز آزمایش است. سرکا گفت که کار او در آزمایش ها و مسیرها هنوز در حال رشد است و او در 200 محل دفن زباله کار می کند ، این در حالی است که 125 مورد در ماه اکتبر بود.

این شرکت اعلام کرد که مجدداً تصمیم به پرداخت سود سهامداران یا پاداش به مدیران را موکول کرده است تا نتایج نهایی خود را برای سال 2020 اعلام کند ، که احتمالاً در اوایل سال 2021 اتفاق می افتد.

راشل ریوز ، وزیر کابینه سایه ، در ماه اکتبر ابراز نگرانی کرد و گفت که سرکا و رهبرانش می توانند از هزینه های دولت که بهتر به NHS هدایت می شود ، سود ببرند.

در ماه سپتامبر ، گروه مشاوره تحقیقات اضطراری دولت (Sage) گفت که برنامه آزمایش فقط “تأثیر محدود” در کاهش انتقال Covid-19 دارد. همچنین کار Serk به دلیل ردیابی افراد کمتر از بازرسان تماس با بخش دولتی مورد انتقاد قرار گرفته است.

مشترک پیام روزانه Business Today شوید یا در Guardian Business در Twitter با آدرس BusinessBesk @ مشترک شوید

مدیر عامل شرکت Serka ، Rupert Soames انتقاد از کار شرکت خود را رد کرد و گفت که این شرکت به تمام اهداف تعیین شده توسط دولت رسیده است. با این حال ، با توجه به شاخص های اصلی عملکرد ذکر شده در اسنادی که برای اولین بار به Private Eye گزارش شده است ، این اهداف شامل تعداد افرادی نیست که توسط بازرسان تماس با موفقیت به دست آمده اند.

Soames گفت كه كارمندان Serk “انعطاف پذیر ، انعطاف پذیر و متعهد به مسائل مربوط به خدمات عمومی” هستند. وی افزود كه در حالی كه سركو و سایر شركت ها هنوز با “سطح عدم اطمینان بی سابقه ای” روبرو هستند ، وی انتظار داشت كه در سال 2021 درآمد و سود مشابهی بدست آورد.

این شرکت اظهار داشت که انتظار دارد درآمد در سال 2020 با 19 درصد افزایش به 3.9 میلیارد پوند برسد.

[ad_2]