سرجیو آگوئرو بازگشت تا به منچسترسیتی کمک کند تا امیدهای مارسی را متوقف کند فوتبال

[ad_1]

گل چهارم فران تورس در مرحله گروهی ، منچسترسیتی را برای دومین بار متوالی تضمین کرد و در مرحله بدون شکست 16 امتیاز کسب کرد – بالاترین بازده از بین تیم های انگلیسی در طول مسابقات.

پپ گواردیولا به همان اندازه از بازگشت سرخیو آگوئرو به میادین و این مهاجم فقط 10 دقیقه با تاخیر روی کاوو گل می زند ، از این نمایش سرد چشم خوشحال خواهد شد.

با توجه به اینکه منچستر یونایتد روز سه شنبه از دور رقابت ها کنار رفت ، چشم انداز گلزن رکوردشکن سیتی ، که قبل از دربی 183 امین الدترافورد شنبه بازگشت ، بعید است تیم اوله گونار سولسایر را تسخیر کند.

گواردیولا فقط ایلکو گوندگان و ریاض ماهرز را از پیروزی شنبه مقابل فولام نجات داد ، در حالی که سرخیو آگوئرو را به عنوان بازیکن تعویضی صدا می کرد ، پس از یک مشکل زانو ، زاک استفن آمریکایی در اولین گل لیگ قهرمانان اروپا و فران تورس در شماره 9 همراه با گابریل عیسی نیز روی نیمکت است.

گواردیولا با وجود تغییرات انجام شده و گروهش قبلاً برنده این گروه بودند ، با شدت معمول خود در منطقه فنی گشت زد. مدل معمول پاس سریع اغلب توپ را به سمت دروازه استیو مانداندا انتقال می داد ، همانطور که فیل فودن یک توالی را با یک تلاقی به سمت کایل واکر تکمیل کرد. مدافع راست بالا پرید اما ضربه سر او به اشتباه هدایت شد. یک موقعیت واضح تر وقتی پاس داشت که برناردو سیلوا به مهرس پاس داد. الجزایری واضح بود ، اما مدیرش سر او را گرفت زیرا این ضربه مانداندا را نجات داد.

کاشف شهر احساس مسئله زمان کرد ، اما در نیمه اول اینطور نبود. حمله مداوم آنها متعاقباً ضربه آزاد گوندگان را خرد كرد ، ضربه ای كه با ضربه سر قدرتمند Aymeric Laporte مواجه شد ، اما باز هم این هدف عمدی نبود.

اکنون اولین حمله از مارسی صورت گرفته است. دیمیتری پایت از موقعیت اصلی مهاجم به سمت راست حرکت کرد و توپ را به بیرون انداخت. سیتی می تواند از هوا آسیب پذیر باشد و این ثابت کرد: لاپورت به زایمان نزدیک بود و والری ژرمن باید بهتر از ضربه سر اشتباه کند.

رحیم استرلینگ در یک پیروزی راحت برای منچسترسیتی ، تور آخرین گل سوم را جشن می گیرد.



رحیم استرلینگ در یک پیروزی راحت برای منچسترسیتی ، تور آخرین گل سوم را جشن می گیرد. عکس: ویکتوریا هایدن / FC منچستر سیتی / گتی ایماژ

سپس دو لحظه جذاب وجود داشت. ابتدا مارز یک توپ مورب چرخان را که در حال چرخش بود به دام انداخت و واکر را بازی داد. سپس هرج و مرج فودن او را به فضا رساند ، جایی که او در دروازه بارگیری کرد ، اما توپ روی اسکی پرتاب شد.

با گذشت زمان ، رقابت بی هدف ماند. پس از تلاشهای مارز در فاصله 20 متری ، مارسی فشار مداومی را دریافت کرد. جان استونز ، که طرفدار قربانی اریک گارسیا است ، برای انکار ژرمن یک چالش کشویی ایجاد کرده است.

چند دقیقه بعد مورگان سانسون از کنار دروازه راست استفان عبور کرد. و سپس پاپ گای از فاصله نزدیک تکذیب شد.

امیدهای آندره ویلاس-بوآش برای کسب مقام سوم و بدست آوردن یک مقام در لیگ اروپا سه دقیقه بعد در دوره دوم متزلزل شد. این بار رادار سیتی دقیق بود – در ساحل انتقال مجدد توپ از لاپورته به سیلوا به Mahrez به تورس – و در پایان بی رحمانه دومی.

این باعث خشم ویلاس-بواس شد ، زیرا کار مارسی برای بهبود نتایج المپیاکوس برای صعود – یونانی ها در آن زمان به پورتو باختند – بسیار دشوارتر شد. نوع گرم شدن کوین دی بروین ، عیسی و بنجامین مندی نیز بازدیدکنندگان را راضی نخواهد کرد ، زیرا رحیم استرلینگ قبلاً در طول تعطیلات گونداگان را تغییر داده است.

با این وجود ، فلوریان تاوین با دویدن به سمت راست به میهمانان امید بخشید ، اگرچه صلیب وی تراشیده شده بود و حالا فودن “شهر” را به شرح زیر نشان داده است. او ناامید شد وقتی که دو بار فقط تلاش داخلی را برای مانداندا انجام داد که برای دروازه بان آسان بود.

پیراهن های آبی آسمانی کاملاً تحت کنترل بودند و به صورت اختیاری یک سوم آخر مارسی را طغیان می کردند. در امتداد خط شنیدن آگوئرو که لبخند می زند ، یک گرمای شدید دریافت کرد و سپس در دقیقه 66 معرفی شد.

غریزه آگوئرو پس از نجات دادن سر ناتان آک ، قبل از جمع شدن استرلینگ در پایان سوم ، به او اجازه داد تا از فاصله نزدیک نتیجه 0-0 را رقم بزند.

[ad_2]