ساندرلند خرید سیریل لوئیس-دریفوس را برای رسیدن به توافق تایید کرد | ساندرلند

[ad_1]

ساندرلند اعلام کرده است که توافق نامه ای با مالک جدید آینده سیریل لوئیس-دریفوس که قرار است سهام اصلی استوارت دونالد را در این باشگاه بدست آورد ، حاصل شده است.

دونالد ، مالک فعلی این باشگاه ، پیشنهاد نوجوان 22 ساله فرانسوی را در ماه نوامبر پذیرفت ، اما این معامله شش هفته به طول انجامید و هنوز در انتظار تأیید EFL است. در صورت اعطای اعتبار ، لوئیس دریفوس رئیس و سهامدار عمده باشگاه لیگ برتر خواهد شد.

لوئیس دریفوس گفت: “ابتدا می خواهم از استوارت دونالد بخاطر صداقت و تدبیر طی سه ماه گذشته تشکر کنم که باعث شد من این فرصت را داشته باشم که یک سهام اصلی در AFC ساندرلند را بدست آورم.” ما با احترام منتظر تأیید EFL برای این معامله هستیم.

وی افزود: “با خرید ساندرلند ، مسئولیتی را كه بر عهده من است به عنوان متولی آینده باشگاه متوجه می شوم.” “ما می خواهیم تیمی ایجاد کنیم که تماشای آن لذت بخش باشد … تیم را دوباره به هوادارانی متصل کنید که حمایت آنها برای موفقیت ما بسیار مهم خواهد بود.

“در بحبوحه یک بیماری همه گیر جهانی ، همه ما باید از وضعیت دشواری که اکنون باشگاه در آن قرار دارد و چالش های پیش روی ما در ماه های آینده آگاه باشیم. با این حال … اگر همه ما نقش های خود را بازی کنیم ، من قاطعانه اعتقاد دارم که می توانیم ساندرلند را به بالاترین سطح فوتبال انگلیس برگردانیم و نمی توانم صبر کنم تا شروع کار. “

دونالد ، که کنسرسیوم را برای خرید آلیس شورت در آوریل 2018 هدایت کرد ، گفت: “هیچ رازی نیست که مدتی است به دنبال یافتن فرد مناسب برای آوردن ساندرلند به جلو هستم. از اولین جلسات با کیریل ، خانواده و مشاورانش ، من از دانش و درک آنها بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. “

این باشگاه اضافه کرد که تصمیم نهایی EFL تا اواسط ژانویه پیش بینی می شود و تاکنون آنها در این باره توضیحی نخواهند داد. ساندرلند در حال حاضر در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد و اخیراً لی جانسون را به عنوان مدیر جدید خود منصوب کرده و جایگزین فیل پارکینسون شده است.

موریس لویی دریفوس به همراه برادر دوقلوی خود یکی از سه وارث املاک پدرش پس از مرگ وی در سال 2009 است و ارزش صندوق اعتماد بیش از 2 میلیارد پوند تخمین زده شده است. مادر وی مارگاریتا همچنان سهامدار اقلیت در مارسی است.

[ad_2]