ساعت سوئیسی باز هم سود و سود را افزایش می دهد کسب و کار

[ad_1]

رولکس و امگا ، بزرگترین فروشنده ساعتهای انگلستان ، پیش بینی سود خود را مجدداً افزایش داده است ، زیرا رای گیری در مورد ساعتهای بالا نشان دهنده افت نیست.

این ساعت سوئیسی گفت که با توجه به اوج های اخیر خود ، قصد دارد 3.3 میلیون پوند برای پشتیبانی دریافت شده در محاصره اولیه در انگلیس جبران کند.

با این حال ، برایان دافی ، مدیر اجرایی زنجیره خرده فروشی گفت که این شرکت قصد ندارد 11 میلیون پوند بپردازد ، که دولت به دلیل تعطیل بودن مدت زمان طولانی مغازه ها ، آن را رد کرد.

وی گفت: “نرخ تجارت متفاوت است.” “فروشگاه های ما در بهار و دوباره در ماه نوامبر بسته شدند. ما اعتقاد نداریم که بهانه مشابهی برای پرداخت داوطلبانه شرط بندی برای ما وجود داشته باشد. ما به عنوان خرده فروش برای همیشه تحت فشار تعرفه ها قرار گرفته ایم و این ممکن است در آینده نیز تکرار شود ، بنابراین اگر امسال تعطیلات بگیریم ، فکر می کنیم بسیار مناسب است. “

فروش ساعتهای سوئیسی در انگلیس که صاحب مارک های Goldsmiths و Mappin & Webb نیز هستند ، طی هفت هفته منتهی به 13 دسامبر تقریباً 8٪ افزایش یافت. این اتفاق علی رغم این واقعیت رخ داد که فروشگاه ها در کمتر از نیمی از زمان باز بودند. به گفته وی ، فروش آنلاین دو برابر شده است. در فروشگاه های آمریکایی فروش 23٪ افزایش یافت.

مشترک پیام روزانه Business Today شوید یا در Guardian Business در Twitter با آدرس BusinessBesk @ مشترک شوید

با متوسط ​​هزینه حدود 6000 پوند ، ساعت سوئیسی ، که در سال 2019 ظاهر شد ، در یک مکان خرده فروشی شیک کار می کند. مارک های ساعت مچی Elite به شدت توزیع خود را کنترل می کنند و خرده فروش از روابط با رولکس ، پاتک فیلیپ ، تگ هوار و امگا سود می برد.

خرده فروش گفت که اکنون پیش بینی می کند درآمد کل سال بین 900 میلیون تا 925 میلیون پوند باشد ، در حالی که پیش بینی قبلی 880 میلیون – 910 میلیون پوند بود. علاوه بر این ، برآوردهای سود بیشتر از سال گذشته خواهد بود. سهام آن پس از اعلام به روزرسانی پیش بینی ، 6٪ افزایش یافت و به 555p رسید.

دافی گفت که تجارت نمی تواند “از ساعت های مچی Tudor Black Bay که توسط دیوید بکهام تبلیغ می شود و همچنین امگای 8000 پوندی مربوط به فیلم تأخیری جیمز باند” هیچ وقت برای مرگ “کافی نیست.

[ad_2]