سازمان حقوق بشر از نیویورک می خواهد تا شناسایی چهره پلیس را ممنوع کند تشخیص چهره

عفو بین الملل گفت ، فناوری شناسایی پلیس نژادپرست را تقویت می کند ، اعتراض ها را تهدید می کند و باید در سراسر جهان ممنوع شود ، از نیویورک خواست تا ممنوعیت استفاده از آن در نظارت گسترده توسط نیروی انتظامی را تصویب کند.

“مت محمودی” ، محقق حقوق بشر در سازمان عفو ​​عمومی ، گفت: “شناسایی هویت باعث می شود که توسط مجریان قانون علیه جوامع حاشیه ای در سراسر جهان مسلح شود.” “از دهلی نو به نیویورک ، این فن آوری تهاجمی هویت ما را علیه ما رو می کند و حقوق بشر را تضعیف می کند.

“نیویورکی ها باید بتوانند در مورد زندگی روزمره خود صحبت کنند بدون اینکه ردیابی تشخیص چهره داشته باشند. سایر شهرهای بزرگ ایالات متحده قبلاً شناسایی چهره را ممنوع کرده اند و نیویورک نیز باید همین کار را انجام دهد. “

آلبرت فاکس کان از مرکز عدالت شهری نیویورک ، که از کمپین “اسکن ممنوع” سازمان عفو ​​بین الملل حمایت می کند ، گفت: “تشخیص چهره مغرضانه ، خرد شده و ضد ant دموکراسی است.

“برای سالها [New York police department] از شناسایی چهره برای ردیابی دهها هزار نیویورکی استفاده کرد ، نیویورکی های رنگارنگ را در معرض خطر دستگیری کاذب و خشونت پلیس قرار داد. ممنوعیت شناسایی چهره فقط از حقوق شهروندی محافظت نمی کند: این مسئله مرگ و زندگی است. “

در آزمایش های تعصب نژادی ، بارها و بارها فناوری تشخیص چهره ناکافی شناخته شده است.

در سال 2016 ، تیم دانشگاه جورج تاون بیش از 10000 صفحه اسناد را در مورد استفاده از این فناوری توسط ادارات پلیس ایالات متحده تجزیه و تحلیل کرد. مشخص شده است که دپارتمان ها این فناوری را در پایگاه های داده ای که “بطور متناسب آفریقایی-آمریکایی” هستند ، حتی با استفاده از نرم افزاری که چهره سیاه را به ویژه ضعیف تشخیص می دهد ، اعمال می کنند.

در تحقیقی دیگر ، اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا عکس اعضای کنگره را در اختیار Face Rekogmination Face Detector آمازون قرار داد و از آن خواست تا کسانی که با پایگاه داده Mugshot مطابقت دارند را پیدا کند. این سیستم 28 مسابقه ، “متناسب با افراد رنگی” را بازگرداند.

در ابتدا ، عفو از نیویورکی ها می خواهد تا نظرات رسمی در مورد استفاده از تشخیص چهره در نیویورک را تحت قانون نظارت بر فن آوری نظارت عمومی تصویب شده در این شهر در تابستان گذشته تصویب کنند ، که پلیس را ملزم به استفاده از فن آوری نظارت تا 12 ژانویه سال جاری می کند. و مهلت 45 روزه برای اظهار نظر عمومی ارائه داد.

این عفو ​​همچنین به نیویورکی ها کمک می کند تا درخواست های آزادی اطلاعات را برای دیدن محل استفاده از فناوری تشخیص چهره ایجاد کنند و یک کمپین شناسایی منبع باز را برای شناسایی و شناسایی دوربین های قادر به شناسایی چهره انجام دهند.

در پایان ، این سازمان گفت ، امیدوار است بتواند این مبارزات را جهانی كند.

عفو عمومی “خواستار ممنوعیت کامل پلیس و سایر سازمان های دولتی با استفاده ، توسعه ، ساخت و فروش فن آوری های شناسایی چهره برای نظارت گسترده است و خواستار ممنوعیت صادرات سیستم های فن آوری است.”

وی نه تنها خواستار ممنوعیت استفاده از این فناوری توسط مجریان قانون است ، بلکه تأکید زیادی بر خطرات تبعیض نژادی و سرکوب حق اعتراض ندارد.

در ماه مارس ، کمیسیون برابری و حقوق بشر انگلیس گفت که استفاده از این فناوری باید تا زمان تأیید تأثیر آن و تصویب فعالانه قوانین تنظیم کننده استفاده ، به حالت تعلیق درآید.

“قانون به وضوح در پس زمینه حمله قرار دارد [automated facial recognition] و فناوری پیش آگهی پلیس ، “رئیس اجرایی EHRC ربکا هیلسنرات گفت.

“مهم است که استفاده از آنها به حالت تعلیق درآید تا ارزیابی تأثیرپذیری مستقل و مشاوره انجام شود تا دقیقاً نحوه استفاده از این فناوری را بدانیم و اطمینان حاصل کنیم که حقوق ما رعایت می شود.”