زنبورها 14 نفر از مونپلیه را شکست دادند ، تولون از بازی قرمز مایل به قرمز بیش از Covid-19 | جام قهرمانان

[ad_1]

مونت پلیه یکی از بزرگترین بسته ها در راگبی باشگاه های اروپا است ، اما قدرت ترکیب آنها در مقایسه با آلفی باربری 20 ساله 8 № ، که شش ماه پس از پیوستن به تیم بزرگسالان Wasps دو تلاش انجام داد و در دو بازی دیگر نقش اساسی داشت ، هیچ چیزی نبود.

زنبورها که ناتوان بودند ، برای نگه داشتن مونپلیه که 74 دقیقه در مسابقات قهرمانی جام قهرمانان با 14 نفر بازی کرد ، تلاش کردند ، اما وقتی ویل پورتر ثابت کرد معاون حیله گر دن رابسون است ، آنها توانایی استفاده از بهترین لحظات خود را با قدرت و چابکی داشتند. . باربی را لمس می کند ، که ماه گذشته به تیم انگلیس دعوت شد و تفاوت را ثابت کرد.

همین چند سال پیش ادی جونز ، سرمربی تیم ملی انگلیس از خود می پرسید که موج بعدی قایقرانان عقب چه زمانی شروع خواهد شد ، و اکنون او در موقعیتی که فرصت های شلوغی دارد ، چنین ذخیره هایی را در اختیار دارد.

قبل از مسابقه با تنش گوساله ، باربر شک کرد ، اما تنش توسط مونپلیه احساس شد.

وی گفت: “من واقعاً می خواستم با بازیکنان بین المللی که در تعطیلات هستند بازی کنم و ما می توانیم از این برد پاداش افتخار کنیم.” “وقتی لیگ برتر هفته آینده دوباره شروع شد ، برای ما عظیم بود و ما باید آن را در صالحی تماشا کنیم و از عملکردها حمایت کنیم.”

این تنها مسابقه شب بود که پس از آنکه تولون قبلاً از حضور در زمین در Llanelli امتناع کرد ، پس از مثبت بودن اثبات بازیکن اسکارلت برای Covid-19 و دو بازی دیگر جدا شد.

برگزارکنندگان در تلاشند تا زمانبندی مجدد مسابقه را انجام دهند ، اما سه آخر هفته که در آخر هفته لغو شد ، تولوز ، لا روشل و لیون را به اکستر ، باتام و گلاسگو امتیاز دادند و تأکید کردند که گناه در این امر دخیل نیست.

Wasps تصمیم گرفت که آخر هفته گذشته پس از اینکه یک میزبان مجبور شد شش بازیکن را انتخاب کند و با پنج امتیاز به خانه برگردد ، آخر هفته گذشته برای Dragons بازی کند. آنها در فیلیپ سنت آندره در مون پلیه با مخالفت شدیدتری روبرو شدند که شامل الكس لازوفسكی مركز ساراچن بود ، كه كار خود را در Wasps آغاز كرد اما شش دقیقه بعد كه مدافع هنری ایملمن برای جنگ اخراج شد ، برتری پیدا كرد. با شانه “ویل” پورتر و پس از برخورد نیمه برخورد با پای او ، با سر خود تماس گرفت.

در ابتدا زنبورها با مزیت عددی خود دست و پنجه نرم می کردند. آنها خیلی آزاد شدند و یک پنالتی را از دست دادند که دو ضربه پنالتی را بنو پائو از فاصله نزدیک از دست نداد. آنها کم توجه بودند تا اینکه باربی در نیمه راه دستیابی به موفقیت قابل توجهی انجام داد و هنگامی که در 22 سالگی زد دو مانکن فروخت. چند لحظه بعد او را با یک متر به خط مون پلیه بردند و بعد از تکل بعدی او را بلند کردند تا وارد شود و به زور راه خود را بگیرد.

پنج دقیقه بعد باربی از 22 بازیکن خود خارج شد و توپ از سمت چپ توسط جاش باست جمع شد. او زمین را به هم گره زد و 50 یارد فاصله داشت تا اینکه تام کروز به خط میانی رفت و پاس خود را به جیمز گاسکل داد تا حدی ایجاد شود که سوراخ ردیف دوم ایجاد شود.

مون پلیه خود را به زمین نزدیک اما دور از دروازه یافت و در هر دو طرف شکاف لازوفسکی را امتحان کرد ، که در نیمه راه پائولو اودوگوا را ناک اوت کرد و بعد از اینکه ووس در خط دفاع گرفت ، نیمی از ایوان ریلاک را تعویض کرد و آنها را جلو برد.

باربری بلافاصله هرگونه شک و تردید در کنار خود را از بین برد ، پس از حضور در خط میانی بعد از ترکیب ، با یک پاس یک دست ، اودوگو را ایجاد کرد و پس از به دست آوردن سه تکل ، یک امتیاز اضافی را به دست آورد.

او پس از انتخاب به مدت 15 دقیقه بازی برای توپ به “لوبیا آبی” اعزام شد ، اما مونپلیه در اجرای یک پنالتی موفق نشد و چارلی اتکینسون با انتقال به بالای استخر مسابقه را با پنجمین تلاش به پایان رساند. .

[ad_2]