رپ لیل یاس در یک ایستگاه قطار در شمال کالیفرنیا به ضرب گلوله کشته شد سانفرانسیسکو

[ad_1]

رپ 26 ساله در شمال کالیفرنیا در آخر هفته شکرگذاری ، یکی دیگر از لیست های در حال افزایش تیراندازی های مرگبار در منطقه در سال جاری ، به ضرب گلوله کشته شد.

پلیس دوبلین در منطقه خلیج سانفرانسیسکو الکساندر مارکو آنتونیو جونیور را که با نام لیل یاس اداره می کند ، به عنوان قربانی تیراندازی در یک ایستگاه قطار در روز شنبه شناسایی کرد. مأموران آنتونیو را در یکی از بیمارستان های اطراف پیدا کردند و در آنجا با چندین زخم گلوله مورد اصابت قرار گرفت.

آنتونیو ، خواننده رپ متولد سانفرانسیسکو ، یکی از معدود افرادی بود که در منطقه ای شهرت پیدا کرد که برجسته ترین استعداد از اوکلند یا شهرهای کوچکتر همسایه است. ریمیکس تک آهنگ Get It In وی بیش از 3 میلیون بازدید در YouTube به دست آورد و تعداد زیادی از استعدادهای کالیفرنیایی از جمله Mozy و Neph Pharaoh هر دو از کالیفرنیای شمالی حضور داشتند.

لیل یاس در میان رپرهای کشته شده امسال است. قتل های دیگر شامل قتل خواننده رپ نیویورکی پاپ اسموک ، شیکاگو کینگ فون و رپ دیگر Bay Bay به نام Tay Way است که در زادگاهش ریچموند ، کالیفرنیا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

مرگ وی همچنین نشان دهنده افزایش تعداد تیراندازی ها در سراسر کشور است. امسال لس آنجلس برای اولین بار در یک دهه گذشته شاهد 300 قتل بود. در شیکاگو ، تیراندازی 50 درصد افزایش یافت ، و تعداد قربانیان در نیویورک بیش از 100 درصد افزایش یافت. در منطقه خلیج فارس ، که در طی دهه گذشته خشونت با اسلحه به شدت سقوط کرده است ، تیراندازی نیز منجمد شده است.

با شروع انتشار خبر درگذشت لیل یاس ، طرفداران و سایر موزیسین ها در رسانه های اجتماعی درگذشت و رپ جوان دیگر سیاهپوست را تسلیت و ناامیدی به اشتراک گذاشتند. در صفحه اینستاگرام Lil Yas ، عزاداران هزاران پیام “RIP” و همچنین دستهایی برای دعا و لبخندهای با قلب شکسته را در زیر آخرین عکس های رپ فقید گذاشتند.

“من می خواهم بدانم: چرا لیل یاس؟ گه منطقی نیست. “



[ad_2]