روسای پلیس به مأموران دستور می دهند که از پرداخت جریمه های فوری Covid به مبلغ 10 هزار پوند جلوگیری کنند | اخبار جهان

[ad_1]

گاردین گزارش می دهد ، روسای پلیس دستور اضطراری را برای جلوگیری از اعمال جریمه های فوری 10000 پوندی برای متخلفان از قوانین Covid صادر کرده اند.

مقامات در تلاشند تا پس از بروز مشکلات جدی ، پراکندگی تجمع های بزرگ در انگلیس و ولز را که نخست وزیر در تابستان اعلام کرده بود ، متوقف کنند.

برای سازمان دهندگان تظاهرات ضد قلعه ، مهمانی های دانشجویی ، مجالس عروسی و عروسی های بزرگ به عنوان بخشی از اقدامات اجرای قانون Covid در ممنوعیت تجمع بیش از 30 نفر ، 10 هزار پوند در محل صادر شد.

به گفته یک منبع آگاه در بحث های پلیس ، بسیاری از کسانی که این احکام را به چالش کشیدند صدها پوند جریمه شدند پس از اینکه دادگاه ها تعیین کردند که میزان جریمه باید با پرداخت بدهی یک شخص تعیین شود.

روز جمعه ، در نامه ای از شورای فرماندهان پلیس ملی (NPCC) ، این نیرو از یک مشکل “فوری” مطلع شد و صدور اطلاعیه های مجازات ثابت (FPN) را که برای بیش از 30 نفر مجرم در سازماندهی تجمعات 10000 پوند مجازات تعیین می کند ، متوقف کرد. مردم.

محدودیت های جدید ملی قرار است از روز پنجشنبه پس از رای گیری نمایندگان مجلس در انگلیس اعمال شود و حداقل تا 2 دسامبر ادامه خواهد داشت.

چرا می توانم از خانه خارج شوم؟

  • برای مراقبت و آموزش کودک که در آن به صورت آنلاین ارائه نشده است.
  • اگر نمی توانید این کار را در خانه انجام دهید ، به محل کار خود بروید.
  • فعالیت های خارج از منزل یا با اعضای خانواده است یا با یک نفر از خانه دیگر.
  • به تمام دلایل و قرارهای پزشکی.
  • برای جلوگیری از آسیب ها و آسیب هایی مانند خشونت خانگی.
  • کمک به افراد آسیب پذیر یا داوطلب شدن.
  • مواد غذایی و کالاهای ضروری را بخرید.
  • برای دیدن افرادی که در حباب پشتیبانی شما هستند.
  • در صورت جدایی والدین ، ​​کودکان همچنان می توانند بین خانه ها حرکت کنند.

دولت می گوید این لیست جامع نیست و سایر دلایل مجاز برای ترک خانه بعداً مشخص می شود. افراد می توانند به دلیل خروج از خانه بدون دلیل قانونی از پلیس جریمه شوند.

آیا خانواده های مختلف می توانند در داخل خانه مخلوط شوند؟

نه ، فقط در صورتی که آنها بخشی از حباب پشتیبانی “انحصاری” نباشند که به شما اجازه می دهد تا یک شخص با میزبان دیگری ملاقات کرده و با او ارتباط برقرار کند.

والدین مجاز هستند در زمانی که کودک 13 ساله نیست ، حباب های مراقبت از کودکان را برای اهداف غیررسمی مراقبت از کودکان با خانواده دیگری ایجاد کنند.

آیا خانواده های مختلف می توانند در خارج از خانه مخلوط شوند؟

مردم مجاز به ملاقات با یک نفر از خانوار دیگر در مکانهای عمومی و بازی در مناطق عمومی باز که باغ خصوصی نیستند ، ورزش می کنند.

آیا می توانم در مراسم خاکسپاری ، عروسی یا مراسم مذهبی شرکت کنم؟

تا 30 نفر همچنان می توانند در مراسم تشییع جنازه شرکت کنند و ذخیره سازی سنگ و پراکندگی خاکستر می تواند تا 15 مهمان ادامه یابد.

مراسم عروسی و مشارکت مدنی ممنوع است ، مگر در “شرایط استثنایی”. اماکن مذهبی باید بسته باشد ، به جز خدمات داوطلبانه ، نمازهای فردی و سایر فعالیت های ممنوع.

آیا می توانم تعطیلات به انگلستان یا خارج از کشور بروم؟

بیشتر سفرهای بین المللی ممنوع خواهد بود. از تعطیلات در خانه معافیتی وجود ندارد. این بدان معناست که افراد نمی توانند در سطح بین المللی و یا به انگلیس سفر کنند مگر اینکه در حال کار ، تحصیل یا سایر استثناهای قانونی باشند.

کدام مشاغل تعطیل می شوند؟

همه چیز به غیر از مغازه ها و م institutionsسسات آموزشی لازم ، که شامل مهد کودک ها ، مدارس و دانشگاه ها است ، بسته خواهد شد.

زمینه های سرگرمی نیز باید بسته شود. بارها ، رستوران ها ، و سالن های داخلی و خارجی مجبور هستند یک بار دیگر درهای خود را ببندند.

با این وجود خدمات حمل و نقل و تحویل کالا همچنان مجاز بوده و ساخت و تولید باز خواهد ماند

والدین همچنان می توانند به مراقبت از كودكان ثبت شده و سایر فعالیتهای مراقبت از كودكان دسترسی داشته باشند ، درصورتی كه برای والدین توانایی كار وجود داشته باشد. برخی از خدمات جوانان ممکن است به کار خود ادامه دهند ، مانند کارهای فردی جوانان ، اما بیشتر باشگاه های جوانان باید درهای خود را ببندند.

خدمات عمومی مانند مراکز کار ، دادگاه ها و دفاتر ثبت احوال باز خواهند ماند.

از ورزش های دسته جمعی سازمان یافته ، هیچ گونه معافیتی وجود ندارد. این ورزش نخبه مجاز است مانند اکنون ، از جمله مسابقات فوتبال لیگ برتر ، پشت درهای بسته ادامه یابد.

آرون والالاکر

در این نامه که گاردین را مشاهده می کنید ، آمده است: “بلافاصله از همه نیروها می خواهیم که صدور FPN را با پرداخت 10000 پوند جریمه متوقف کنند.” این می گوید که نیروها ممکن است در عوض احضار یا دستگیر شوند.

نامه NPCC به تمام پاسبانان اصلی و روسای دادگستری کیفری در انگلیس و ولز مشکلات پشت صحنه را نشان می دهد ، زیرا در اقدامات فوری کاستی ها مشخص شده است.

کمیته اخلاق مشترکی از پلیس ، دادستان ها و مقامات دادگاه تشکیل جلسه داد و تصمیم به خاتمه داد. “این به دلیل سوال از موقعیت ناعادلانه قابل توجهی برای کسانی که تصمیم به پرداخت جریمه دارند ، در مقایسه با کسانی که به دادگاه مراجعه نمی کنند و نمی توانند تحت بررسی قرار بگیرند ، بوجود می آید.”

در این دستورالعمل ها آمده است که کلیه جریمه های 10 هزار پوندی که در حال انجام است باید بررسی شود و مسئولان می توانند ببینند آیا سیستم FPN قابل اصلاح و بازیابی است.

به عنوان نشانه ای که ممکن است ناعادلانه بودن قوانین فعلی اعلام شود ، این نامه می افزاید: “ما می خواهیم با همه افرادی که تحت این قانون تحت اقدامات اجباری قرار می گیرند ، از برخورد برابر و عادلانه اطمینان حاصل کنیم …”

از جمله جریمه های 10 هزار پوندی پیرس کوربین ، برادر رهبر سابق حزب کارگر ، جرمی کوربین ، بود که اعتراض خود را علیه محاصره در ماه اوت رهبری کرد. برگزارکنندگان 1000 ریو ریو در شرق لندن و عروسی 80 نفر در اسکس در ماه گذشته نیز جریمه شدند.


سخنگوی NPCC گفت: “در روز جمعه ، 13 نوامبر ، ما به همه نیروها توصیه کردیم که موقتاً در زمینه سربازی اقدام کنند و با اعلام مجازات ثابت 10 هزار پوندی برای جرایمی که شامل تجمع بیش از 30 نفر تحت قوانین کوید باشد.

“ما این توصیه را به دلیل اختلاف بالقوه بین کسانی که تصمیم به پرداخت FPN و کسانی که پرونده خود را در دادگاه می بینند ، دادیم ، جایی که FPN از نظر درآمد شخصی بررسی می شود. ما در حال کار با دولت برای حل فوری این مسئله هستیم و پس از اصلاح قصد داریم نیروها را برای ازسرگیری صدور 10 هزار پوند در هر صورت توصیه کنیم. “

روز سه شنبه ، پلیس وست میدلند گفت که پرداخت 10000 پوند جریمه را با صدور 13 تا کنون متوقف می کند. دیوید جمیسون ، کمیسر پلیس و جرائم منطقه ، گفت که او خجالت کشیده است.

جمیسون در نامه ای به وزیر پلیس کیت مالتهاوس نوشت: “به نظر می رسد نگرانی در مورد نابرابری بین کسانی که تصمیم به پرداخت جریمه دارند و کسانی که تصمیم به مراجعه به دادگاه دارند در جایی که یک متهم تحت آزمایش وسیله نقلیه قبلا جریمه شده است وجود دارد.

“نیروهای من تاکنون 13 مورد از این اعلان های بزرگ مجازات های ثابت را به عنوان وسیله ای برای اجرای مقررات دولتی همانطور که انتظار داشتید صادر کرده اند. این واقعیت که دولت نتوانسته است قانون م effectiveثر Covid را به افسران پلیس سخت کوش ما ارائه دهد ، کاملاً شوکه می کنم.

من احساس شرمندگی می کنم که شخصاً از اقدامات دولت حمایت می کنم ، که در بهترین حالت سوال برانگیز است. »

سخنگوی دولت گفت: “اگر یک عامل بازدارنده قوی داشته باشیم ، درست است. ما با نیروهایی کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مردم هنگام مواجهه با FPN از توانایی های خود کاملاً آگاه هستند. اگر کسی تصمیم به عدم پرداخت FPN بگیرد ، موضوع می تواند توسط دادگاه مورد بررسی قرار گیرد. ، و یک شخص می تواند به جرم مسئولیت کیفری محکوم شود. “

[ad_2]